„…”Sa ascund Eu oare de Avraam ce am sa fac?”

Probabil  ati  observat  ca aceste  cateva  scurte  articole  nu  le-am  scris  fara  intentia  de-a  arata  celor  care  se   recomanda  ca ex-branhamisti  ca  au  o  gandire „nociva „( am  imprumutat  cuvinte  indragite  de  Lica ) si ” toxica”  pentru  sufletele  lor  si  ale  acelora  care-i  urmeaza .  In zilele precedente, ben Adam  m-a  acuzat  de  falsitate  in  scrierile  mele  in  care  am  luat  Cuvantul   in  apararea  veridicitatii  si  autenticitatii  Mesajului Orei.  Asta  fac  si  acum , chiar  daca-i este  lui  cu  suparare , afirmand  ca  Dumnezeu,  daca  nu  si-a  ascuns  gandurile  Lui fata  de  parintele  credintei,  nu si le  ascunde nici  de  fiii acestuia,  care  devin  copiii  (si  copiile)  credintei  lui  Abraham

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la „…”Sa ascund Eu oare de Avraam ce am sa fac?”

  1. Scrie ce vrei, Behaitule, ca nu se supara nimeni. Este stana ta si aici tu esti Baciul…

    Dar orisicat ai scrie, nu vei reusi niciodata sa dovedesti veridicitatea PRETENTIILOR Mesajului Orei…

    ABEL

  2. licangelyca zice:

    Si voi ex-branhamistii puteti scrie, vorbi orice, oricum nu aveti nici o putere asupra Miresei lui Cristos, deoarece toti care sunt ai lui Cristos nu pot fi pierduti, caci au numele scrise in „Cartea Vietii Mielului inainte de intemeierea Lumii”. Incercati sa bateti la alte porti , poate mai este Mila pentru voi!!!

  3. ” Cine din noi va muri, inainte ca trupul sa-i moara,,,,,”https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2015/09/20/orice-om-care-gaandeste-isi-da-seama-ca-traieste/

  4. Stai linistit licaangelyca, ca nu vreau sa-i fac nici un rau, pentru ca nu am nici o treaba cu „Mireasa” lui Cristos

    Dar cine spui tu ca ar fi aceasta? Cei ce il cred pe Branham? Sau Baptistii, Penticostalii, Adventistii, Metodistii, Catolicii?

  5. Pot sa fie oricare din acestia, daca fac voia Celui care L-a trimis pe Isus ( parerea mea si si a ta, probabil ) Dar Biblia ne-a aratat ca sunt numai aceia pe care Tatal i-a ales si i-a chemat afara din lume si ca ” nu atarna nici de cine vrea, nici de cine alearga, ci de Dumnezeu care are mila. (Rom.9:16) Ar fi bine deci sa bati si tu doar la poarta Lui , cum ti-a sugerat Licaangelica . Bineinteles, daca crezi fagaduinta Lui : ” Bateti si vi se va deschide ” si daca ai zidita in tine o inima curata. Fiindca, pentru fii celui rau, ar suna cam asa : ” bateti ,( pe fratii vostri ) si veti capata si voi ! „” Caci cu ce masura veti masura, cu aceea vi se va masura.” (Luc.6:38)

  6. Păi bine atunci, dacă nu atârnă decât de Dumnezeu, nu de cine vrea, atunci ce mai contează dacă vreau sau alerg eu… În cazul ăsta, aleg să nu mai intru niciunde, prin urmare nu trebuie să mai bat nici la vreo poartă…

    Abel

  7. Abel ben Adam, baiete, s-o luam mai pe’ndelete,(in detaliu)ca minte-avem, nu doar un gram ,si sa ne tinem de program , ca sa n-o luam hai-hui ; caci mantuirea nu-i travaliu ( munca grea) ci este , asa cum spui : fiecare-n ceata lui !. (1Cor.15:23) Nu ajungi la poarta mare si sa bati din alergare , ci trebuie sa te-opresti si sa te mai odihnesti, sa-ti tragi sufletu’ nitel si sa te gandesti la El ,(Cuvantul Cartii ) care poate sa-ti deschida de te rogi, si sa-ti permita o spalare de pacate , ca sa poti gusta in tihna (https://dexonline.ro/definitie/tihn%C4%83) minunata Lui odihna !
    Sa stii ca ma intristeaza constatarea ca nu ai inteles ce-am vrut sa-ti transmit prin scrierile mele pe blog , dar sper sa le mai citesti inca o data , in special ceea ce completez acum la articolul de azi ” Zideste in mine o inima curata….”

nimic

