In lume veti avea necazuri …. „

…. dar indrazniti, Eu am biruit lumea.” (Ioan.16:33)V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine.”

M-am  gandit  la  asta ;  daca  n-am  avea  necazuri, ( pierderi  si  dureri pe  toate  planurile  vietii acesteia ) daca  am  avea doar  satisfactii depline in  lume,  ce  motive  am  invoca  pentru  asteptarea noastra dupa  venirea  Imparatiei  cerurilor  si  a  Regelui    ei ?

Imi  amintesc  de  cantecul  Oastei Domnului  ( religia  copilariei  mele  in  credinta ) care  parafrazeaza   Psalmul 30 :

„Cand  imi  mergea  bine imi  ziceam  asa:  Niciodata  , Doamne, nu  m-oi clatina  Pe  un  munte  tare  Tu  m-ai  asezat   Dar  ti-ai  ascuns  fata   Si  m-am  tulburat .  Am  strigat  spre Tine,  m-am  rugat,  zicand :  Ce  castigi  Tu,  oare,  daca mor  curand ?  Te  lauda oare, tarana  de jos ?  Poate  ea  sa  spuna  cat  esti credincios? „….   si  aici  am  gasit  raspunsul : ……. va  dati  seama  care  este  acesta ?                                                                     Eu  cred  acum  ca  am  inteles  putin  mai  bine  afirmatia  lui  Solomon  : ”  Orice lucru El il face frumos la vremea lui; a pus in inima lor chiar si gandul vesniciei, macar ca omul nu poate cuprinde, de la inceput  pana la sfarsit, lucrarea pe care a facut-o Dumnezeu. (Ecl.3:11)   …noi  suntem  lucrarea Lui  si  am  fost  ziditi  in  Hristos  Isus …”

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

