FACULTATEA DE CONSTRUCTII DIVINE – CONSTIENTA CRESTINULUI DESPRE IDENTITATEA, PROVENIENTA SI DESTINUL LUI – 1 –

Mi-am  dat  seama  ca  nu  are  rost  sa  astept  nici  o  colaborare  de la  cititori  in  ce  priveste  descoperirea  care  ne-a  fost  transmisa  de  Dumnezeu  prin  Mesajul  orei ,  astfel  voi  continua  sa  va  prezint  singur ( pe  plan  firesc se  pare  ca  as fi , dar  in  spirit  , Dumnezeu  confirma  ca  sunt  multi  care  asteapta  sa  le  cunoasca  ) aceste  minunate  lectii  care  au  fost  predate  si  au  fost  transmise  pe tot  globul  prin  inregistrarile  care  s-au  facut  cand  Ingerul  Domnului  a  confirmat  prin  prezenta  Lui  aceste  invataturi  biblice

In  cartea biblica Ezra , capitolul  5 , „. Iata cuprinsul scrisorii trimise imparatului Darius….

. I-au trimis o scrisoare cu urmatorul cuprins: „Catre imparatul Darius, sanatate! Sa stie imparatul ca ne-am dus in tinuturile lui Iuda, la Casa Dumnezeului celui mare. Ea se zideste din pietre cioplite, si in pereti se pune lemn; lucrul merge repede si izbuteste in mainile lor.    Am intrebat pe batrani si le-am vorbit asa: „Cine v-a dat invoire sa ziditi Casa aceasta si sa ridicati zidurile acestea?”  . Le-am cerut si numele lor ca sa ti le facem cunoscut si am pus in scris numele oamenilor care sunt in fruntea lor.   Iata raspunsul pe care ni l-au dat: „Noi suntem slujitorii Dumnezeului cerurilor si al pamantului si zidim din nou Casa care fusese zidita acum multi ani. Un mare imparat al lui Israel o zidise si o ispravise.”

Dumnezeu  poruncise sa  se faca  un  Cort  , in  care  El sa  sa  stea  de  vorba in  particular  cu  Moise  , ” gura  catre  gura ” , iar Moise  vedea  chipul  Domnului.  Am  intrebat ” ce  Chip  a  vazut  Moise ? ” si  Scriptura  mi-a  raspuns   ” Chipul  Dumnezeului  Celui nevazut  ” si  era ” un  prooroc  ca  Mine” – marturia  lui Moise

Moise  a  primit  porunca  sa  faca  Cortul  dupa  imaginea  (fotografia  in  3D ) pe  care Dumnezeu    i-a  dat-o  in  vedenie,  cand  se  afla  pe  varful  unui  munte  aprins  cu  foc adevarat ( urmele  acelui  foc  sunt  si  azi  vizibile , chiar  si  in  imaginile  luate prin  satelit)  ”     Ei ( preotii firestii ai  lui Israel ) fac o slujba, care este chipul si umbra lucrurilor ceresti, dupa poruncile primite de Moise de la Dumnezeu, cand avea sa faca Cortul: „Ia seama”, i s-a zis, „sa faci totul dupa chipul care ti-a fost aratat pe munte.” (Evr.8:5)                                             Apostolul Pavel  a  fost  si  el  luat  de Domnul  intr-o  dimensiune  cereasca ,  unde  i-au  fost  aratate  lucrurile  reale  adevarate, astfel  el  s-a  referit  la  copia  acestora  de  pe  pamant  pe  care  a numit-o  ” umbra  lucrurilor  viitoare”  Cine  a  citit  Biblia  isi  aminteste  ca  Domnul Dumnezeu  a  vorbit  si  lui Pavel  direct,  ca  si  lui  Moise,  cand  Pavel  a intrebat : ” Cine  esti  Tu, Doamne ? ” Despre  acele  lucruri  reale  adevarate  a  vorbit  el, cand  a  scris aceste  cuvinte referitoare  la  Casa lui Dumnezeu , la  Templul Duhului Sfant , la timpul  si  locul  Lui  de  odihna : ”

Orice casa este zidita de cineva, dar Cel ce a zidit toate lucrurile este Dumnezeu. -Cat despre Moise, el a fost „credincios in toata casa lui Dumnezeu” ca sluga, ca sa marturiseasca despre lucrurile care aveau sa fie vestite mai tarziu.  Dar Hristos este credincios ca Fiu, peste casa lui Dumnezeu. Si casa Lui suntem noi, daca pastram pana la sfarsit increderea nezguduita si nadejdea cu care ne laudam.”                                   „Cum se impaca templul lui Dumnezeu cu idolii? Caci noi suntem  templul Dumnezeului celui Viu, cum a zis Dumnezeu: „Eu voi locui si voi umbla in mijlocul lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, si ei vor fi poporul Meu.”                                                                   ” „Cerul este scaunul Meu de domnie, si pamantul este asternutul picioarelor Mele. Ce fel de Casa Imi veti zidi voi Mie, zice Domnul, sau care va fi locul Meu de odihna? ( fragment  din  predica  lui Stefan ) Iar  Petru  a  completat ,prin  acelasi Duh, cu  acest  raspuns : ”  Daca sunteti batjocoriti pentru Numele lui Hristos, ferice de voi! Fiindca Duhul slavei, Duhul lui Dumnezeu, Se odihneste peste voi. ”

Cand  Domnul Isus a  aratat modul  corect de inchinare El a zis: ”  „Femeie”, i-a zis Isus, „crede-Ma ca vine ceasul cand nu va veti inchina Tatalui, nici pe muntele acesta, nici in Ierusalim. ( la Templul  zidit de maini omenesti) Voi va inchinati la ce nu cunoasteti; noi ne inchinam la ce cunoastem, caci Mantuirea vine de la iudei. Dar vine ceasul, si acum a si venit, cand inchinatorii adevarati se vor inchina Tatalui in duh si in adevar; fiindca astfel de inchinatori doreste si Tatal. . Dumnezeu este Duh; si cine se inchina Lui trebuie sa I se inchine in duh si in adevar.”

Isus  a  vestit  atunci  Templul real, zidit  de  Dumnezzeu  Insusi, fara  ajutorul  vreunei maini omenesti, prin  Cuvantul  facut Trup , care prin nastere divina  ia  chip in  noi . Stiu  acest lucru  din  expresia  lui Pavel , apostolul nostru, al Neamurilor din toate epocile Bisericii, pentru  care  el  ne  este  parintele spiritual :”Copilasii mei, pentru care iarasi simt durerile nasterii, pana ce va lua Hristos chip in voi!” (Gal.4:19)”Caci, chiar daca ati avea zece mii de invatatori in Hristos, totusi n-aveti mai multi parinti; pentru ca eu v-am nascut in Hristos Isus, prin Evanghelie.” (1Cor.4:15) Si  Pavel,  ca  un  parinte  iubitor,  ne-a  scris, ca sa ne  invete si  sa  ne  sfatuiasca in  grija  lui  ca noi sa actionam  corect, pentru  a  avea  castig  din  munca noastra de constructori  ai Templului Trupului lui Hristos :”  Dupa harul lui Dumnezeu care mi-a fost dat, eu, ca un mester-zidar  intelept, am pus temelia, si un altul cladeste deasupra. Dar fiecare sa ia bine seama cum cladeste deasupra. (1Cor.3:10) Caci nimeni nu poate pune o alta temelie decat cea care a fost pusa si care este Isus Hristos..iar daca cladeste cineva pe aceasta temelie aur, argint, pietre scumpe, lemn, fan, trestie, lucrarea fiecaruia va fi data pe fata: ziua Domnului o va face cunoscut, caci se va descoperi in foc. Si focul va dovedi cum este lucrarea fiecaruia. Daca lucrarea zidita de cineva pe temelia aceea ramane in picioare, el va primi o rasplata. Daca lucrarea lui va fi arsa, isi va pierde rasplata. Cat despre el, va fi mantuit, dar ca prin foc.  Nu stiti ca voi sunteti templul lui Dumnezeu si ca Duhul lui Dumnezeu locuieste in voi?  Daca nimiceste cineva templul lui Dumnezeu, pe acela il va nimici Dumnezeu; caci templul lui Dumnezeu este sfant, si asa sunteti voi.  Nimeni sa nu se insele: daca cineva dintre voi se crede intelept in felul veacului acestuia, sa se faca nebun, ca sa ajunga intelept.

Caci noi suntem lucrarea Lui si am fost ziditi in Hristos Isus pentru faptele bune pe care le-a pregatit Dumnezeu mai dinainte, ca sa umblam in ele. (Efes.2:10) Pentru  acestea   suntem  pregatiti  la  aceasta  Facultate  de Constructii Divine  si  Spirituale . Legenda  Mesterului Manole care  era  una  dintre  lectiile  copilariei  mele  isi  are  radacinile  in  credinta  biblica,  dar  poporul roman de  astazi este  apostat, a  scos-o  din  programa  scolara si nu-i  mai cunoaste  adevarata  insemnatate  spirituala                          ” Asadar, voi nu mai sunteti nici straini, nici oaspeti ai casei, ci sunteti impreuna cetateni cu sfintii, oameni din casa lui Dumnezeu,  fiind ziditi pe temelia apostolilor si prorocilor, piatra din capul unghiului fiind Isus Hristos.   In El toata cladirea, bine inchegata, creste ca sa fie un Templu sfant in Domnul.  Si prin El si voi sunteti ziditi impreuna, ca sa fiti un locas al lui Dumnezeu, prin Duhul  (Efeseni 2.19-220

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

