Domnul nu intarzie in implinirea fagaduintei Lui….

………. cum cred unii; ci are o indelunga rabdare pentru voi si doreste ca niciunul sa nu piara, ci toti sa vina la pocainta. (2Pet.3:9)

Conform  profetiilor biblice  si  gandirii  simple omenesti, revenirea Domnului nostru  Isus Hristos  trebuia  sa  aiba  loc deja .Fiecare  credincios  din  istorie  a  fost  determinat  prin Cuvant  sa-L  astepte  in  vremea  generatiei  lui.   Si  EL  a  venit  deja, pentru  fiecare  din  ei  , dupa  cum  este  scris :

  • Peste putina vreme, lumea nu Ma va mai vedea, dar voi Ma veti  vedea; pentru ca Eu traiesc, si voi veti trai. (Ioan.14:19)                                                                                             Sa  luam,   deci  ,(  prin urmare,  asadar )  aminte la  Cuvant,  asa  cum  citim  ;
    • Am facut cunoscut Numele Tau oamenilor pe care Mi i-ai dat dinlume. Ai Tai erau, si Tu Mi i-ai dat; si ei au pazit Cuvantul Tau. (Ioan.17:6)
    • Pentru ei Ma rog. Nu Ma rog pentru lume, ci pentru aceia pe care Mi i-ai dat Tu; pentru ca sunt ai Tai: – (Ioan.17:9)
    • Eu nu mai sunt in lume, dar ei sunt in lume, si Eu vin la Tine. Sfinte Tata, pazeste, in Numele Tau, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei sa fie una, cum suntem si Noi. (Ioan.17:11)
    • Cand eram cu ei in lume, ii pazeam Eu, in Numele Tau. Eu am pazit pe aceia pe care Mi i-ai dat; si niciunul din ei n-a pierit, afara de fiul pierzarii, ca sa se implineasca Scriptura. (Ioan.17:12)
    • Dar acum, Eu vin la Tine; si spun aceste lucruri, pe cand sunt inca inlume, pentru ca sa aiba in ei bucuria Mea deplina. (Ioan.17:13)
    • Le-am dat Cuvantul Tau; si lumea i-a urat, pentru ca ei nu sunt dinlume, dupa cum Eu nu sunt din lume. (Ioan.17:14)
    • Nu Te rog sa-i iei din lume, ci sa-i pazesti de cel rau. (Ioan.17:15)
    • Ei nu sunt din lume, dupa cum nici Eu nu sunt din lume. (Ioan.17:16)
    • Cum M-ai trimis Tu pe Mine in lume, asa i-am trimis si Eu pe ei in lume. (Ioan.17:18)                                                                                                                                                   Si  sa  tragem  concluziile  folositoare  pentru  mantuirea  noastra .  Domnul  l-a  dojenit  pe  Nicodim, cand  acesta  era   sceptic  si  neintelegator  in  privinta  nasterii din  nou, fiindca  traia inca  sub  invatatura  fariseilor din  vremea lui: „Adevarat, adevarat iti spun ca Noi vorbim ce stim si marturisim ce am vazut; si voi nu primiti marturia Noastra.”                                                                                 Am  scris  acest  articol  sa  fie  un  raspuns  pentru  comentariul  batjocoritor  al lui Abel ben Adam  de  pe  blogul  ex-mesagistilor  Pentru  ca  nimeni  sa  aiba  motiv  de  interpretare  eronata  la  afirmatia  de  la  inceputul  acestui  articol  cu  privire  la  revenirea  Domnului  in  Biserica  Lui  de pe  Pamant  ca  si  Duh Sfant  , va  rog  sa  mai  luati  aminte  si  la  aceste  cuvinte :                         „sa nu va lasati clatinati asa de repede in mintea voastra si sa nu va tulburati de vreun duh, nici de vreo vorba, nici de vreo epistola, ca venind de la noi, ca si cum ziua Domnului ar fi si venit chiar. (2Tes.2:2   Revenirea  Lui, conform  acestei  fagaduinte( una  dintre  multe  altele  care  ne-au  fost  date ” Si invatati-i sa pazeasca tot ce v-am poruncit. Si iata ca Eu sunt cuvoi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului.” Amin. (Mat.28:20))   este  una  diferita  de  aceea  cand   „Ziua Domnului insa va veni ca un hot. In ziua aceea, cerurile vor trece cu trosnet, trupurile ceresti se vor topi de mare caldura, si pamantul, cu tot ce este pe el, va arde. (2Pet.3:10)    Crestinii  care  au  trait  experienta  intalnirii  cu  El  atunci  cand  au  venit  la  pocainta  stiu  bine  despre  ce  vorbesc . Si  Domnul  zice  , impreuna  cu  Pavel   (Marc.4:12  ”
      • Si, daca cineva nu intelege, sa nu inteleaga! (1Cor.14:38)
Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

