„Rica nu stia sa zica ; Rau, Ratusca, Ramurica … „-sau ” Despre maturitate in Mesajul orei : pronuntarea corecta a Cuvantului vorbit „

Acesta  este  raspunsul  meu  la  articolul  provocator  scris de  numitul  Lica  Nemes  din  5 septembrie   http://mesajul.blogspot.co.uk/

Nu  sunt  nicidecum  si  nici nu  am  fost  vreodata   ” lider  la  Mesaj „,m-am straduit  mereu  sa  stau  cu  minte in  banca  clasei mele,  si  cu  toate  straduintele mele de „cumintenie ”  am”  calcat pe  bec” si   AM  FOST  DE  CATEVA  ORI  DAT  AFARA  DIN  ADUNARE   din  cauza  ca  am  ridicat  cuvant  de  impotrivire  la  auzul  invataturii  incorecte  care  era  predicata  la  acea  vreme  de  la  amvon . Cred  insa  ca  Dumnezeu  m-a  luminat ” cu  becul ” Lui  in privinta  adevarului  absolut  pe  care  El  ni  l-a  dat  prin  acesta  , ca  dovada  ca  traim  chiar  vremurile  de  pe  urma  profetite  in  Scripturi .

Pe  mine  nu  ma  deranjeaza  ceea  ce  scrie  Lica  si  ” alcoolitii ” lui care-i  sustin  rationamentele  false  cu  privire  la  Mesajul  orei,  cu  pretentia  ca ei  ne-ar  da  pe  fata  minciuna  si  ipocrizia  MESAGERULUI  si  a  celor  care-i  urmeaza  , fiindca  eu  cunosc  bine  ” evolutia ”  pe  care  a avut-o  el  in adunare  si  unele  evenimente  din  viata  particulara din  vremea  in  care  umblam  impreuna .  Ma  deranjeaza  insa  enorm  lipsa  de  maturitate  in  Hristos  a   acelora  pe care  el  ii critica  si-i blameaza  pe  buna   dreptate  uneori  si  in  unele  privinte  , in  articolele lui .

Nu  ma  deranjeaza nici  faptul  ca  Lica  nu-mi  mai  permite  , de  o  buna  bucata  de vreme,  sa-i  postez  comentarii  la  articolele lui , intelegand  prin  asta  ca eu  il  deranjez  prea  tare  in  ordonarea  pe  care  si-o face  in  ideile  propagate  de el .

CEEA  CE  AM  OBSERVAT   si  vreau  sa transmit  si  cititorilor   reiese  din  versul  de  poezia   copilareasca   citat  in  titlu,   pe  care-l  parafrazez  ,  ca  sa  exprim  mai  pe inteles  ce  vreau  sa zic ;   Lica  nu  stia  sa  zica  ” lau,  latusca , lamulica „

 fiindca  el  n-a  invatat   cum  trebuie  pronuntat  ! Cum  sa-l  chemi  la  Facultate, cand  el  nu  stie   ce  poate sa  provoace  prin  vorbire  , actionand  in  orbire  lipsit  de maturitate  in  ce  crede  si aude  , prelucrate-n  minti  zalude  ce  stalcesc  invataura  dupa cat  le  poate  gura  ?    Am  observat  in  scrisul  lui  din  acel  articol  cum  foloseste  acea  arma  subtila  numita  „prastie ”  ca  sa  sparga cu  cat  mai  mare  zgomot  posibil  geamurile ferestrelor  ,  cu  pretentia  infantila nascuta  in  gandurile lui   ca  el   fi  un  David  care-l  doboara pe  Goliat presupus  a fi   baricadat  in  spatele  lor .

As vrea   cine  citeste,  sa inteleaga ! Fiindca   experienta  practica  a dovedit  ca  nimeni nu  poate  glumi  constient   ori  doar asa, in  joaca ,a  doua  oara  pe  seama  Cuvantului  Vorbit   care  ne-a fost  trimis  de  Dumnezeu  prin  Mesajul  Orei

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Rica nu stia sa zica ; Rau, Ratusca, Ramurica … „-sau ” Despre maturitate in Mesajul orei : pronuntarea corecta a Cuvantului vorbit „

  1. licangelyca zice:

    Trăim ultimele clipe a Miresei lui Isus Cristos pe acest pamant, nu are sens sa ne mai preocupe alte probleme a altora. e timpul meu si al tau sa ne revizuim vietele, daca pretindem ca facem parte din Mireasa… Domnul sa ne ajute!
    „Si Duhul si Mireasa zic: „Vino!” Si cine aude să zica: „Vino!” Doamne Isuse!

  2. Multumesc pentru observatie , am luat seama la sfat ,chiar de-ar fi greu de urmat, ca nu ma pot stapani cand observ ipocrizii la oameni de speta joasa si nerusinare crasa (https://dexonline.ro/definitie/%20crasa )

nimic

