Asta seara am vazut pe strada o masina TESLA

Am  calatorit  cateva  mile in  paralel, pe  A 406 , soseaua numita  si  Nord Circular , si  am  putut  observa  bordul   cu  un  ecram  foarte  mare  si  numai  cu  comenzi  touch-screen. Nici  manere  la  usi  nu  are, ci  doar  forma  acestora  colorata  diferit  de  foile  usilor . Ne-a  ajuns  din  urma, la  un  semafor,  si  cand  a  prins  ocazia  soselei  cu  mai  mult  de  doua  benzi  de  circulatie  pe  sens , in  cateva  minute  a  disparut   din  fata  noastra .

Este  o  masina  electrica,   http://www.edenev.com/   construita  dupa  cea  mai  avansata  tehnologie . Pana  astazi  n-am  stiut  decat  faptul  ca este  posibil, ca  inginerii  lucreaza  la  proiect, ca  guvernele  Angliei  si Frantei   vor  construi  anul  viitor  mai  multe  mii  de  statii  electrice  de alimentare  a  unor  astfel  de  masini  in  Paris  si in  Londra . Va  puteti inchipui  surpriza  de  care  am  fost  prins  cand  am  vazut-o  cat  de rapid si  elegant  se  misca  pe  sosea ! Si  firma  BMV  are  in  circulatie  masini  electrice  Ca  si  la  orice  noutate,  pretul  masinilor  electrice  este  deocamdata foarte  mare .

Probabil  va  ganditi  pentru  ce  va-am  scris  pana  acuma  in  acest  articol  despre  masini ?  Vreau  sa va  mai  spun  ca  acum  cativa  ani  am  fost  in  vizita  la  niste  colegi  de munca  mai  tineri,  crestini  protestanti  , crezand  ca voi  avea  partasie  cu  ei  din  Cuvantul  Domnului , insa  nu  am  apucat  sa  scimbam  decat  cateva  vorbe  din  Biblie, fiindca  discutia  a  fost  repede  deturnata  in  favoarea  temei  urmarite  in  principal  de  aceia : masinile  pe  care  si  le  doreau,  mai  degraba  decat  ascultarea  propovaduirii  Evangheliei

Am  inceput  acest  articol  nu  pentru faptul  ca  si  eu  mi-as  fi  dorit  sa  conduc  o  masina  Tesla  proprie, ci  pentru  ca  sunt  foarte  trist  si  suparat   in  seara  asta .Din  pricina  gandurilor  care-mi  dau  ocol  in  cercuri  tot  mai  stanse de  asalt .

 Cum  avanseaza  descoperirile  tehnice  ale  omenirii  intr-un  ritm  atat  de rapid  si  sustinut,  si  cum  le  asimileaza  si  mai  rapid  oamenii  pe  tot  globul  Pamantului ? (  cu  toate  argumentele  despre  Pamantul  plat  pe  care  le-am  studiat  , continui  sa raman  la   cunostinta  faptului  ca  Pamantul  este  Glob , nu  Turta  marginita  de  gheturile  continentului  Antarctic )

Si  de  ce  sunt  oamenii atat  de  inceti  in  a  avansa  in  descoperirile  aduse  prin  Cuvantul  lui  Dumnezeu   si  in  folosirea  puterii Lui  de  transformare   pusa  in  viata  lor  zilnica ?  Cum  de  sunt  , pe  zi ce  trece, tot  mai  putini oameni  interesati  in  descoperirile  tehnologiei  divine, care  sa  simta  nevoie  in  sufletul  lor  de a  le  cunoaste  si   a  beneficia  de  ele  ?

 De  ce  sunt  oamenii  interesati  doar  de  schimbarea  energiei  si  materiei folosite  in  beneficiul  trupului  trecator in nefiinta   si  nu  sunt  mai  degraba  interesati  in  schimbarea  materiei  si  energiei  necesare  sufletului  si  spiritului  capabil  sa  mosteneasca  viata  vesnica  ?

Nimeni afara  de  Cuvantul  lui Dumnezeu  manifestat  in  Domnul  Isus  Hristos  nu  a invatat  vreodata  pe  oameni  cum  pot  ajunge  iarasi  la  starea   edenica,  la  o  viata  implinita  pe  Pamant . \si  nimeni  afara  de El  nu  a  fost  si  nu va  fi  capabil  sa  promita  si  sa  garanteze  oamenilor prin  exemplificare ”  pe  viu ”  capatarea  energiei  care  sa-i  conduca  la  aceasta  stare  . Si  totusi  oamenii  nu  pot  acorda  nici  macar o  minima    atentie  si  nicidecum  ascultare  Cuvantului  vorbit  pentru  generatia  lor  TRISTA  SI  SURPRINZATOARE   pentru  mine  aceasta  constatare  ! Mai  mult  decat  masina  Tesla  deplasandu-se  astazi  pe  drumuri  publice

Crestinule,   te  chem  in  aceasta  clipa  sa  raspunzi  repede,  doar  din indemnul  inimii,  nu  din  ratiunile  mintii  tale  educate  in  societatea  contemporana ;  Ce  ar  fi  mai  usor  pentru  tine ?  Sa  conduci  o  masina  electrica  Tesla, sau  sa  iesi  afara  din  tabara  la  El  si  sa  suferi  ocara Lui,  asa  cum  ti-a  cerut  Tatal  tau  prin   epistola  apostolului Pavel ?

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Asta seara am vazut pe strada o masina TESLA

  1. licangelyca zice:

    Draga fratioare sa stii ca nu esti singurul care-ti pui intrebari, pe langa alți cativa si eu i-mi pun intrebari, si cred ca din ce in ce vom fi mai putini, pentru ca calea lumii este larga si este loc pentru orice nu-ti trece prin cap, si omenirii ii place, cred ca se vede din ce in ce mai clar: ce-i mai rau, ce-i mai ridicol, ce-i mai extravagant, tehnologiile cele mai inalte (uite la tineri) totul la superlativ in negativ.
    Domnul Isus Cristos sa aiba mila de toti copiii Sai si sa ne dea acea tarie de Caracrer care a avut-o El, de a pastra Credinta Perfecta si Dragoste Divina, astea sunt cred eu acele virtuti ce ne vor ridica de aici de jos.
    Tu intrebi „Si de ce sunt oamenii atat de inceti in a avansa in descoperirile aduse prin Cuvantul lui Dumnezeu si in folosirea puterii Lui de transformare pusa in viata lor zilnica ?”… Pentru ca nu au nici o treaba cu lucrurile Spirituale, majoritatea sunt interesati in lucrurile „firii ”, si urasc si nici nu vor sa auda de descoperirile Duhului, le plac „adancimele Satanei”, MILA!!!
    As face o constatare, cred, ca cine a trebuit sa iasa afara din tabara, a cam iesit, timpul e foarte inaintat deja se intampla lucrurile profetite, lucruri grave, numai cand auzi de ele te ingrozesti, oamenilor le plac sa se balacesc in aceste grozavii li se par „super-cool”……. (MILA!)
    Am mai spus, e vremea cand sa avem rabdare cu DUMNEZEU, cu cei din jur si cu noi, si sa lasam pe fiecare sa faca ce vor, si noi sa ramanem in,si cu Cuvantul Domnului care ne SEPARA (EL) de tot ce ne inconjoara, ne vrea cu GELOZIE pentru EL . Pe Calea Ingusta nu mai e loc pentru nimeni ci tu si CRISTOS, fara rude, fara prieteni, fara fratl si surori din biserica, sau cu cine ai avut partasie,
    CRISTOS + TU doar atat. Deci aceasta e Credinta mea, si sa ma ajute Domnul sa stau pe ea si pe „ASA VORBESTE DOMNUL” ,Acum tu si nimeni nu este obligat sa creada asa!
    Nimeni nu stie cine va fi rapit, avem doar un mic (mare) indiciu : „VA FI DRAGOSTE INTRE CEI ALESI SI NU-SI VOR FACE NICI UN RAU UNUL ALTUIA” AMIN !!!
    DOMNUL ISUS CRISTOS sa te binecuvinteze!

nimic

