Daca lumea muzicala are oameni talentati in orchestra lui Andre Rieu….

….si  muzica  crtestina   are  artisti  de  valoare  in  Gaither  Vocal  Band, pe  care  va  invit  sa-i  ascultati  si  voi  in  seara  asta

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Daca lumea muzicala are oameni talentati in orchestra lui Andre Rieu….

  1. licangelyca zice:

    Multumesc de invitatie este super! Am intrat pe YouTube si am tot ascultat aceasta muzica, pot spune ca mi-a mers la suflet, mi-a placut naturaletea si sensibilitatea lor. O fi concertele lui Andre Rieu faine, dar aceste sunt super faine!

  2. Intrebarea serioasa pe care mi-am pus-o : ma voi intalni in cer , daca voi ajunge acolo, cu aceia care mi-au placut mie in vremea calatoriei pe pamant ? si mi-am raspuns intai de toate prin cuvintele din rugaciunea Domnului in Ghetsimani :” Totusi faca-se nu voia Mea, ci a Ta.” (Luc.22:42) Mi-am dat apoi si alte raspunsuri, trecand in revista cunostinta capatata din auzirea mesajului orei, intre care este si acesta : fiind investiti in calitate de preoti ai lui Dumnezeu si ai Mielului, Isus ni-i va da pe toti aceia pe care i-am iubit si i-am cerut cand va veni cu rasplata Lui , fiindca Dumnezeu este Dragoste Agape . Domnul Isus a zis ( tuturor ) ucenicilor Lui : „In ziua aceea, veti cere in Numele Meu, si nu va zic ca voi ruga pe Tatal pentru voi. (Ioan.16:26) Caci Tatal insusi va iubeste, pentru ca M-ati iubit si ati crezut ca am iesit de la Dumnezeu.” Cine cunoaste si pricepe taina aceasta poarta cu el bucuria deplina ! Si in inima lui, pace in Hristos ,ca biruitor al lumii.

nimic

