Intrebari si raspunsuri intr-un dialog crestin . la Tv Chisinau

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Intrebari si raspunsuri intr-un dialog crestin . la Tv Chisinau

  1. licangelyca zice:

    Da in mare mi-a placut, cu toate ca de mult nu-l mai ascult sau citesc pe Franc am facut o ecceptie de data asta, da adus lucrurile corect, se putea si mai bine, si mai profund!

  2. Nu vei gasi ceva ” mai bine ” in predicile fratelui Frank. Asa cum l- ai auzit zicand, el merge inainte cu acelasi mesaj ca insarcinare pentru el , fiindca este scris : ” Evanghelia aceasta a Imparatiei va fi propovaduita in toata lumea, ca sa slujeasca de marturie tuturor neamurilor. Atunci va veni sfarsitul. (Mat.24:14)
    Dupa cum se poate observa si din predica de la Praga , fratele Frank depune marturie la toate neamurile, despre existenjta Bisericii, dar predicile lui se adreseaza de fapt celor pierduti Pentru acestia este doar o ultima chemare, nicidecum taine revelate Domnul sa-l binecuvinteze cu o batranete sanatoasa, pana-si va sfarsi misiunea ! Si noua sa ne deie har sa putem intelege despre ce ne vorbeste
    Acum treizeci si …de ani mi-a predicat si mie in acelasi fel , chiar stand impreuna la aceeasi masa, si servindu-ne din acelasi castron cu supa , intr-o casa din Seica Mica . Eram si eu pierdut pe atunci . dar am inceput sa iubesc Evanghelia si si pe el ca frate in Hristos ,fiindca am fost si eu mantuit prin Cuvantul vorbit

  3. licangelyca zice:

    Eu am venit la Mesajul Orei prin frati din gruparea lui Franc Sau perindat de prin toate gruparile aici la Iasi (eu sunt din Iasi) si ne-au zapacit, fiecare care venea era impotriva celuilalt, uni vroiau sa ne botezam din nou, ca celalalt frate care a dat botezu nu era corect si chiar a reusit, si multe altele care nare rost sa le mai spun. Si asa Iasul in ce priveste mesajul este un dezastru, mai se aduna cati-va „ doar sa-si faca datoria de a merge la biserica”, oricum povestea e lunga.
    Eu incerc cu ajutorul DOMNULUI, si-mi dau toate silintele sa ma apropii mai si mai mult de DOMNUL si pe cat posibi sa fac voia LUI (nu-mi iese todeauna) dar ma straduiesc, Am trecut si eu prin multe incercari dar multumecs DOMNULUI ISUS CRISTOS ca nu ma lasat si inca mai pot sa-I dau lauda, GLORIE fie doar DOMNULUI!
    Vreau ca DOMNUL ISUS CRISTOS sa bineccuvinteze Mirreasa SA de ori unde sar afla , sa ne uneasca in DRAGOSTEA SA DIVINA SI SA NE DE-A ACEA CREDINTA PERFECTA , pentru mareata clipa a RAPIRII! AMIN si AMIN!

  4. Soro din ” dulcele Targ al Iesilor „cum zicea Ion Creanga , comentariul tau a ajuns la blog,si am inteles situatia de acolo, fiindca astfel de lucruri nu s-au intamplat numai in targusorul vostru, duhuri asemanatoare si chiar identice vin si la alti oameni . Nu er bine sa le dam apa la roata morii lor . oricat de elegant s-ar invarti . Daca ti-a placut sa citesti in cartea fratelui Gerd ( m-am intalnit cu el luna trecuta la Cluj si sper sa vina si sa ne vorbeasca si la comunitatea din Londra ) acolo ai citit ca daca nu ai de spus lucruri bune , pe alea rele ale fratilor sa nu ti le mai amintesti ( ca sa nu te garbovesti sub povara lor ,- adaug eu )Si Cuvantul vorbit prin Ezechiel zice sa-i spui aceluia chiar atunci cand il vezi ca greseste

  5. licangelyca zice:

    Oricum sunt lucruri care tin de domeniul trecutului.
    Despre fr. Gerd pot spune ca l-am ascultat cu drag de fiecare data cand a fost in Romania, si mai mult de atat, cu ceva ani in urma intr-o tabara la Bradatel-Hunedoara , DOMNUL ISUS CRISTOS ma vindecat la o predica a fr. Gerd, de stomac (hernie hiatala) trebuia sa ma operez, au mai fost si alte vindecari in viata mea.
    GLORIE fie adusa DOMNULUI pentru tot ce lucreza in viata noastra, a Miresei SALE!
    As dori daca ai timp si vrei sa comentezi putin Pecetea a patra par. 38 pag. 269, poate stii de ce te intreb !

  6. S-au gasit deja destui comentatori sa zica ” nu exista o slujba biblica a duhului lui Ilie pentru Biserica ” , ci doar pentru Israel . Sunt destui si cei care zic ” noi stin cine suntem, de unde venim si unde vom ajunge „. Dar cand este vorba de o discutie detaliata ,raman ca si cum ar fi loviti din senin de unul din cele sapte treznete care stau ascunse in sulul cartii in care este scris despre ele
    Este scris si despre o piatra , si ca nu se va grabi sa fuga acela care o va lua ca sprijin, dar va fi zdrobit acela peste care va cadea sau care se va impiedeca in ea . Asupra acestei pietre (Zah.4:7) ( munte mare ) proorocul a zis ca privegheaza sapte ochi. (Zah.3:9) si este aceeasi despre care Domnul i-a zis lui Petru ca pe ea isi va zidi Biserica Lui : este descoperirea lui Isus Hristos
    Citind articolele anterioare , ai putea sa observi ca am facut unele afirmatii pe care nu le-am auzit pana acuma de la nici un ” mesager ” contemporan, ci doar le-am vazut in predicile citite si le-am legat intr-o imagine unitara a descoperirii . Voi scrie despre ele pe scurt, in continuarea acestui comentariu, sau intr-un articol urmator , pentru cine va fi in stare sa le ingereze (http://dexonline.ro/definitie/a%20%20ingera ) -zic asa fiindca am constatat ca hrana spirituala tare este neglijata pe scara larga in comunitatile crestine
    Mai verifica din cand in cand aceasta pagina, fiindca nu pot sa prevad cand voi fi mai liber de la munca pentru a o putea completa . Sa stii ca majoritatea lucrurilor descoperite le-am gasit presarate in citatele din cartea ” Pietre de zidire duhovniceasca „

  7. licangelyca zice:

    Mi-ar place si mie sa mai gasesc bloguri crestine ( la Mesaj) ca denominationali sunt tot inainte, DOMNUL sa-i binecuvinteze, dar nu am gsit eu, sau nu sunt, sau nu-i gasesc eu. De aia potrivnici Mesajului sunt cu „caruta” si pe aia DOMNUL sa-i lumineze si sa se 8ndure de ei, ca DOMNUL

  8. licangelyca zice:

    continuare , nu stiu ce-am facut ca a plecat mesajul am crezut ca sa sters . Vroiam sa spun ca DOMNUL nu vrea moartea pacatosului…
    Am si eu cateodata, cate ceva de impartasit, dar nu pot scrie ca nu stiu unde se duc si daca le vede cineva, m-au pus astia de la wordpress sa tot fac situri, bloguri si cu nici unul nu ma conecteaza imi tot cere sa retrimit email de confirmare, si nici un rezultat.
    Scuza-ma ca-ti rapesc din timp cu lucruri de nimic. SALOM!

  9. Primul lucru despre care vreau sa spun ca l-am inteles descoperit numai prin Mesajul Orei este faptul ca adevaratii crestini sunt Samanta lui Abraham prin fiii lui Israel , si ca Dumnezeu nu mantuieste pe altcineva decat pe copiii lui Abraham, care este parintele credintei , fiindca fara credinta este cu neputinta sa-i fim placuti lui Dumnezeu „
    In felul descoperirii divine prezentata de apostolul Neamurilor, Iudeii ( evreii din vremea lui , cei reintorsi din robia babiloniana in Palestina ) erau simbolizati de maslin roditor iar Neamurile de o ramura de maslin salbatic (Rom.11:17) altoita in cel bun (Ier.11:16) . Stim ca altoirea este posibila doar la pomii din aceeasi specie , care au samanta de acelasi fel ( ex: corcodusul cu caisul si prunul, lamaiul cu portocalul, clementinul si grapfruit-ul , marul cu parul, ) Daca admitem comparatia lui Pavel ca adevarata , ne dam seama ca daca sunt maslini, compatibili la altoire, trebuie sa fie din aceeasi familie Si ne amintim de binecuvantarea data de Dumnezeu lui Abraham pentru toate neamurile prin SAMANTA lui si de faptul ca lui Isus nu-i este rusine sa ne numeasca frati. (Evr.2:11) Omul sanatos nu zice ” frate ” decat celui despre care stie ca este nascut din aceeasi parinti = aceeasi samanta , care vine de la partea barbateasca .( De aceea Dumnezeu este Tata ,intotdeauna, nu mama . Si pentru faptul ca El naste prin Cuvantul vorbit, nu prin pantece incubator , credinta care produce nasterea din nou vine prin auzirea Glasului Lui ) Acelasi Glas care a vorbit in vechime prin prooroci,(Ps.22:22) si iarasi acum doua mii de ani prin Fiul , a vorbit la fel (Mat.28:10) si prin apostolul Pavel, cand a zis : „Voi vesti Numele Tau fratilor Mei; Iti voi canta lauda in mijlocul adunarii.” (Evr.2:12)
    Chiar si in mod firesc, nu esti un urmas direct in spita de neam daca nu te nasti in acea familie . Nu poti fi urmas al lui Hristos daca nu esti nascut din Trupul Lui . si odata nascut, neaparat iti vei cunoaste si recunoaste fratii, oriunde s-ar afla Toti religiosii spun ca este numai spiritual ,eu spun ca este si nasterea pe plan fizic foarte importanta , altfel Dumnezeu nu ar fi poruncit interdictia amestecului sexual al credinciosilor cu necresinciosii , incepand chiar din Eden ,unde a ordonat vrajmasia intre cele doua seminte incubate in pantecele Evei , continuand cu porunca data semintei lui Abraham cei nascuti prin Israel(Deut.7:3) si reeditata pentru Biserica (2Cor.6:14) dintre Neamuri ,fiecare urmand dupa nasterea din nou, sa-I poarte Numele (Fapt.15:14) lui Dumnezeu din care isi trage numele orice familie, in ceruri si pe pamant (Efes.3:15) Ma gandesc ca se refera la familiile care au viata eterna , care vor merge pretutindeni acolo unde este Domnul , adica in ceruri si pe pamant. El a zis ca va lua” pe unul dintr-o cetate, pe doi dintr-o familie, si va voi aduce inapoi in Sion.” (Ier.3:14) acolo unde a fost stabilit locul de inchinare . (Ier.17:12)

nimic

