Sa nu zici ca nu ti-am spus …

Cineva,  acolo,  sus, te  vegheaza   si-urmareste  gandul  ce  te  ispiteste  sa profiti  de-aceasta  viata  far’  sa tii  cont  de  ce-nvata  si ce  sfat  iti  da  Cuvantul ca  sa  aduci  rod , la randul  vremii tale  , ca  pamantul  lucrat   cu  credinciosie  si  udat  cu  apa  vie , de  folos  pentru  norod ( o  multime  de oameni )  (2Tim.3: 16-17))

Sa  nu  zici  ca  nu  ti-am  spus  ….. N-ai  fost facut  ca  ” surplus” nici  ca  roata  de  rezerva, ci  ai  fost  creat  cu  verva ( vezi  in DEX ce-nseamna asta :  http://dexonline.ro/definitie/verv%C4%83 )      de  Domnul,  pe  lumea  asta, printr-un  plan, dandu-i  nevasta  lui  Adam, cand  din  el  a  luat  coasta , `modeland-o cu  iubire  ca  simbol  de   fericire  dupa-o  vreme  de-ntristare  a  singuratatii sale .

Sa  nu  zici  ca  nu  ti-am  spus …  Domnul  pune  mai presus  partasia  -n  ascultare   decat  jertfe  de-animale  si hrana  cu  carne = fire ,  El  pune  pret  pe  iubire  si  crutare  de  viata  mai  mult  decat  pe  stiinta  si  pe  libera  vointa  de-a  dispune  dupa  plac  de  ce  El  ti-a  dat, in vrac ( http://dexonline.ro/definitie/vrac, ) cu  porunca  de-ordonare  dupa  planurile  Sale

    Sa  nu  zici  ca  nu  ti-am  spus …  Si  sa nu  devii  ursuz  ( http://dexonline.ro/definitie/ursuz)  cand  auzi  ce  ti  se  spune  si-un  indemn  la  fapte  bune  dupa  regula  din  Carte  ca  de  viata  sa  ai  parte  (Ioan.14:6)(Ioan.17:3) (Fapt.13:48)  (Rom.5:17-21 )(2Pet.1:3)
        Sa  nu  zici  ca  nu  ti-am  spus   …. ce-am  primit  de  la  Isus  : El  mi-a  dat  o  bucurie  care  tine-n vesnicie, fara  capat, ( sau  sfarsit) , fiindca-am  fost  indreptatit  si  am  stiut  cum  sa  cer . N-ai  vrea  tu  sa faci  la  fel ? Secretul  este  aici,  trebe  numa’ sa-l  aplici :     „V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea sa ramana in voi,  si   bucuria voastra sa fie deplina. (Ioan.15:11)      Pana acum n-ati cerut nimic in Numele Meu: cereti, si veti capata, pentru ca bucuria voastra sa fie deplina. (Ioan.16:24)
       Tot asa si voi: acum sunteti plini de intristare; dar Eu va voi vedea iarasi, inima vi se va bucura, si nimeni nu va va rapi bucuria voastra. (Ioan.16:22)  
       Partasia  cu  Isus e-o  bucurie  de  nespus  si  nu-i  data  tuturor,  ….. numai  celor  care-o  vor ( asta-nseamna  o dorinta  dupa  Duhul,  prin  credinta  , si  care  e  implinita  doar  la  vremea  potrivita,)  dupa  nasterea  din  nou si-o  spalare  la  izvor . Nu  la trup , ci chiar  la  minte  ,  dupa  cum  scrie-n  cuvinte   ce  aduc  Duh  si  viata  , dupa  cum  Petru  ne-nvata : ”

  • Icoana aceasta inchipuitoare va mantuieste acum pe voi, si anume botezul, care nu este o curatare de intinaciunile trupesti, ci marturia unui cuget curat inaintea lui Dumnezeu, prin invierea lui Isus Hristos, (1Pet.3:21)
  De  citesti  si-acest   verset, poate -ajungi  sa  vezi   concrethttp://dexonline.ro/definitie/concret)
„El ne-a mantuit, nu pentru faptele facute de noi in neprihanire, ci pentru indurarea Lui, prin spalarea nasterii din nou si prin innoirea facuta de Duhul Sfant, (Tit.3:
 
       Acei  care  iubesc  Mesajul  orei  vor  fi  primii  care  vor  intelege   referintele  acestui  articol , adica  credinta  intr-un  singur  Domn  si  botezul  in  Numele  Domnului Isus  Hristos , care  apartine  doar  unei  singure  Biserici  crestine ,  nedenominationale , careia  Ioan  i  s-a  adresat  prin  cuvintele  : ”   Prezbiterul, catre aleasa Doamna si catre copiii ei, pe care-i iubesc in adevar – si nu numai eu, ci toti cei ce cunosc adevarul – (2Ioan.1:1)
Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Sa nu zici ca nu ti-am spus …

  1. cherie zice:

    „Domnul pune mai presus partasia -n ascultare decat jertfe de-animale si hrana cu carne = fire , ”
    Foarte adevarat…. In credinta jertfele sunt de suflet nu de mancare…….

  2. cherie zice:

    Citind ce ai scris pe blogul meu, adaug ca jertfele de mancare la facem pentru sanatatea noastra .

  3. Cherie , lasa sa-nteleaga cine poate , cine nu , sa mai repete , ca si Domnu-a invatat pan’ a sti ce-i de urmat , noi vedem adeverit tot ce a fost profetit : ” El va manca smantana si miere pana va sti sa lepede raul si sa aleaga binele.” (Isa.7:15) Vezi si din acest punct de vedere in articolele care urmeaza

nimic

