N’am mai stat sa scriu, demult …..

……..insa  timpul  n’am  pierdut.   La  Cuvant  gandind  mereu , am citit,  m-am  informat, m-am  rugat  si-am  meditat, dupa  obiceiul  meu

Si-am  gasit  de  trebuinta   in  cresterea  prin  credinta  de-un  alt  fel  de  pocainta  . Si-am  constatat , cu  mahnire, un  prilej  de poticnire  la  aceia  ce  la-am  zis  despre  ce  am  gasit  scris  despre  firea  pamanteasca  ce-a  inceput  sa  pofteasca  dupa lucruri  trecatoare   care  dau  gust  la  „mancare”  si  care  n-au fost   permise   in  Cuvant,   fiind  doar  ingaduite  pentru  traiul  pe  pamant   Si-acestea  duc  mai  departe  pe  om  de  la  viata  inspre  moarte  tot  mai  repede,  pe-un  drum  camuflat  cu-acele  ispite  doar  in  Cuvant  pomenite  inca  de  la inceput ” am  vazut,  am  mancat  si  mi-a  placut ”

Mancarea  ce  ne-a  dat  moartea  am  luat-o  atunci  cand  partea  ce-am  dorit-o  de  la  „viata „- ” eva” a  fost  pusa  fata-n  fata . ne-a  fost  servita  pe  tava  cu  un  zambet  si -o  povata  ” hotarat, nu  veti  muri  , dar  veti  sti  ”

Ceea  ce  era  ascuns  sub  porunca  din  Eden pentru  om, in  mod  solemn, ne-a  fost  dat  sa  stim  pe  urma   , noua,  oilor  din  turma,  ca,  de  lepadam  credinta  , ramanem  cu  suferinta unei  vieti  cu  mult  scurtata  si  de  grijuri  ingropata  fara  ganduri  de-nviere  ghidata  doar  de  placere ” pofta  firii” fara  sansa  nemuririi si-a prezentei  lui  Isus ca  si-un  soare  fara apus , departe  de  Dumnezeu  si  de-al  Sau  Cuvant,  mereu

Dar  Isus  ne-a  spus  odata despre-o hrana  minunata  ce  s-a coborat  din  cer  doar  pentru-acei  care-o  cer  si-o  asteapta  cu  credinta  numai  dupa.o  pocainta  fata  de  poftele firii  prin  acceptarea  iubirii  pentru  sfantul  Sau Cuvant  ca  mijloc  de

LEGAMANT  in  acea  casatorie  ce  transfera-n  vesnicie  pe  toti  cei  nacuti  din  nou, prin  cel  mai  de  pret  cadou   ” har ”  in  dar,  fara  plata  sau  hotar  ce  ti-e  oferit  si  tie  , azi,  prin  Evanghelie

Daca  esti  interesat……..  si -ai  nevoie  de-amanunte  ai putea  sa le  gasesti  si-n acest  blog,  de  citesti  in  articole  trecute  . O  conditie-i  impusa    sa  v-apropiati  de  Sursa care-i  baza  acestor  scrisuri,  far-.a  face  compromisuri  de  la -al Domnului  Cuvant  Biblia  , ca  vechi  si   nou  Legamant   facut  chiar  de  Dumnezeu  numai  cu  Poporul  Sau  dintre  Neanuri  si  Iudei

…… Esti  si  tu  UNUL  DIN  EI  ca  Samanta  lui  Avram  prin  Hristos,  din  neam  in  neam

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la N’am mai stat sa scriu, demult …..

  1. alunita2 zice:

    Dumnezeu sa va dea lumina si Dragoste

nimic

