Invatatura evreilor mesianici despre anul de eliberare – shmittah 2014-2015

ei  asteapta  rapirea  in  ziua  de 23  septembrie !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Invatatura evreilor mesianici despre anul de eliberare – shmittah 2014-2015

  1. cherie zice:

    posibil ! 🙂

    • Am motive serioase sa spun ca este FAKE != fals! Am postat doar pentru ca fratii mei sa poata observa diferenta dintre invataurile lumesti care sunt date pe aceeasi baza a Scripturii, si Mesajul Orei, care a fost dat prin descoperire de catre Ingerul Domnului Insusi , Acelasi care a vorbit lui Moise pe muntele Sinai .

  2. cherie zice:

    Nu inteleg mesajul din limba engleza dar am spus posibil pentru data de septembrie 2015 in gluma…

  3. cherie zice:

    Eu cred ca nimeni nu poate sti data (asa a spus si Isus) Asta si pentruca asa cum a facut Dumnezeu lui Iona, (si cum a amintit Isus), .. daca prorocirea are un oarecare efect, adica daca omul arata ca vrea sa se schimbe, Dumnezeu poate sa ierte si prorocul se dovedeste neinformat …..

  4. Nimeni nu poate sti mai dinainte ziua si ceasul acela, Trebuie doar sa cercetam in Scripturi ce ne este revelat despre rapire , si vom afla ca au mai fost doua in trecut : prima , aceea a lui Enoh, care a umblat cu Dumnezeu . Despre aceasta se pare ca nimeni din timpul lui nu a stiut doar s-a constatat ca ” apoi nu s-a mai vazut, pentru ca l-a luat Dumnezeu. (Fac.5:24)” A doua, aceea a lui Ilie Tisbitul Despre acel a doilea eveniment citim ca „. Fiii prorocilor, care erau la Betel ( si apoi aceia care erau la Ierihon ), au iesit la Elisei si i-au zis: „Stii ca Domnul rapeste astazi pe stapanul tau deasupra capului tau?” Si el a raspuns: „Stiu si eu, dar taceti.” Deci, erau cativa, poate cateva sute de oameni care au stiut mai dinainte despre aceasta, dar ziua si ora a putut sa o afle numai ucenicul care a fost de nedespartit de mentorul sau Ilie , care i-a lasat mostenire o portie dubla din puterea primita de el de la Dumnezeu ca sa faca lucrari neobisnuite ( minuni )
    Acum, despre aceasta a treia rapire , aproape 90% din populatie este informata ca este aproape, dar cine oare va afla ziua si ceasul acela cand va avea loc ?
    In Scripturi este ascunsa si descoperirea tainei acesteia si Ferice de omul care are ochi sa vada realitatea !

nimic

