Caruselul risipei in economia de piata

un  film  educativ  ce  prezinta modul  nostru gresit  de  trai  in viata de  zi  cu  zi

Nimic  nu  se  castiga,  nimic  nu  se pierde :  TOTUL  SE  TRANSFORMA

Din  pacate,  tot ce  ne  inconjoara  se  transforma  din  bun  in  rau  si  din  rau  in si mai rau  , pe  masura  ce  ne lasam  robiti  de  pofta  firii  pamantesti

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Caruselul risipei in economia de piata

  1. cherie zice:

    Asa avem impresia. .. Mereu lucrurile bune dispar din viata odata cu tineretea noastra si totusi ma uit ca sunt si lucruri bune care nu erau inainte… Le analizez alaturi de cele bune care au disparut…
    De exemplu, nu stiu cum am stat fara telefonul mobil cand in copilarie eu nici telefon fix nu am avut…
    Sau cum am trait fara calculatoare in copilarie… 🙂 🙂 🙂

    • Avand in vedere prezentarea din acest video, eu cred ca ar fi bine sa incercam sa gandim duhovniceste la ceea ce ne spune apostolul Pavel :” Atunci, un lucru bun mi-a dat moartea? Nicidecum. Dar pacatul, tocmai ca sa iasa la iveala ca pacat, mi-a dat moartea printr-un lucru bun, pentru ca pacatul sa se arate afara din cale de pacatos prin faptul ca se slujea de aceeasi porunca. (Rom.7:13) si sa continuam meditatia , legand si vorbele apostolului Petru :
      „Deci, fiindca toate aceste lucruri au sa se strice, ce fel de oameni ar trebui sa fiti voi, printr-o purtare sfanta si evlavioasa, asteptand si grabind venirea zilei lui Dumnezeu, in care cerurile aprinse vor pieri, si trupurile ceresti se vor topi de caldura focului?(2Pet.3:11)
      Poate ca ar fi bine sa luam seama si la ceea ce a zis Ioan, dupa viziunea din Patmos : „Neamurile se maniasera, dar a venit mania Ta; a venit vremea sa judeci pe cei morti, sa rasplatesti pe robii Tai proroci, pe sfinti si pe cei ce se tem de Numele Tau, mici si mari, si sa prapadesti pe cei ce prapadesc pamantul!” (Apoc.11:18)

nimic

