Remediul natural impotriva cancerului este vitamina B 17

Pe  aceasta  o  puteti  lua  mancand  samburii din  fructe.     CONCLUZIA   mea, formata  dupa  citirea  celor  spuse in  articolele  de  mai  jos  si  bazata  pe  experienta  pe  pielea  mea,  este  aceasta  : Nu  ezitati  sa  mancati  si  samburii  din  fructele  pe  care  le  mancati  de  obicei : mere, caise, prune, lamai, portocale, grapfruits, samburi  de  struguri  pisati,  de  bostan  sau  de  floarea  soarelui, pe  care  obisnuim  sa-i  numim  bomboane  agricole  Nu  va  vor  face  nici un  rau , fiindca  sunt  o  hrana  naturala,  data  omului  de  Dumnezeu  :            „Si Dumnezeu a zis: „Iata ca v-am dat orice iarba care face samanta si care este pe fata intregului pamant si orice pom care are in el rod cu samanta: aceasta sa fie hrana voastra.” (Fac.1:29                                       Precum ne  spune  Biblia, in   hrana  data  omului  de  Dumnezeu,  orice  substante  ar  contine,  in  combinatia  naturala  creata  de  Dunmezeu,  nu  este  nici  o  toxicitate .                Eu  obisnuiesc  sa  mananc  samburi  din  copilarie  si  -mi  va  place  sa-i  mananc  pana  la  adanci  batranete, chiar  si  cand  n-am  sa  mai  am  dinti                                                 Daca  stam  sa  judecam,  graul, orzul, fasolea, soia, porumbul si  alte  alimente  vegetale, nu-s  altceva  decat  seminte .  Daca  mancam  si  semintele  din  fructe , acestea  ne  pot  face  numai  bine . De  ce  sa  dam  truda  noastra  pe  carti  de  medicina  naturista  sau  pe  medicamente  de  laborator,  cand  sanatatea  se  poate mentine  fara  eforturi  financiare,  numai  prin  credinta  in  ce a  zis  Dumnezeu , invatandu-ne  ca  sanatatea  noastra  creste  in  pomi  si  in  ierburile  de pe  camp ?         Mesajul orei  ne-a  invatat  de  asemenea  si  ne-a  si  demonstrat  practic  ca  Dumnezeu  nu  ne  cere  decat  credinta  in  numele  Domnului  Isus  Hristos,  si  vindecarea  de  orice  boala  ne  este  garantata , folosind  doar  rugaciunea facuta  cu  credinta  (Iac.5:15

http://www.cancertratament.info

http://cesamancam.ro/vitamina-b17-amigdalina.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Amygdalin

http://en.wikipedia.org/wiki/Almond#Sweet_and_bitter_almonds

http://www.ehowenespanol.com/alimentos-contienen-vitamina-b17-sobre_35339/

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

