Comentariu in asteptare …

In  seara  asta  am  citit  aricolul   https://uceniculluihristos.wordpress.com/2015/01/03/semnele-timpului-de-ce-trebuie-urmarite-schimbarile-climatice-si-cerul/#comment-1550

Pentru  motivul  ca  Ucenicul   are  mai  multe  comentarii ale  mele  ramase  in  asteptare  de  mai  mult  timp,  m-am  decis  sa  mai  fac  putina  publicitate  la  scrierile  lui,  care,  dupa  parerea  mea,  sunt  bune,  nu  numai  de  citit,  dar  si  de analizat  in  lumina  Mesajului  orei.. Iata  aici   comentariul,  iar  articolul  il  puteti  citi  direct  pe  blogul  lui

0 thoughts on “Semnele timpului: de ce trebuie urmarite schimbarile climatice si cerul”

  1. Nimic de zis despre corectitudinea textelor pe care le-ai citat, am de facaut doar corecturi la modul tau de gandire in interpretarea lor . Eu zic, si am versete care arata ca schimbarea trupului crestinilor si prima inviere se va face inainte de trambitarea celor sapte urgii , fiindca in acel timp este scris ca oamenii nu se mai pocaiesc –  (Apoc.9:20-21 ) (Apoc.16:9-11 )  si  aceasta  eschivare  de  la  pocainta  era  reala  chir  si  in  timpul  vietii lui Pavel   (2Cor.12:21) –    ci doar blestema pe Dumnezeu . Chiar si in cartea lui Luca ai citit ca trebuie sa ne ridicam capetele cand vom vedea inceputul primelor semne profetite . Ar fi trebuit sa stii si tu ca Scriptura nu are promisiuni pentru toti locuitorii pamantului, ca pentru pagani nu este randuita nici o cale de evanghelizare . Isus a zis , cand a inceput sa-i trimita pe ucenici in misiune, sa nu mearga pe calea paganilor . (Mat.10:5) ci sa caute mai degraba oile pierdute ale Casei lui Israel ,(Matei 10.6) care suntl imprastiate printre Natiuni . Cat despre Casa lui Iuda, Scriptura ne spune ca va ramane impietrita pana va intra numarul deplin al Neamurilor,( Rom.11.25) adica cand tot Israelul ( care si-a pierdut identitatea in robia Asiriana si a iesit ca popoare migratoare cand acela s-a destramat, mergand spre Asia si Europa ) , va fi mantuit (Rom.11.26),  acesta  fiind  legamantul  facut  la  stergerea  pacatelor  (vers.27 )
    ar trebui sa stii si tu, ca mantuirea este darul pentru toata samanta lui Israel, adica numai pentru copiii lui Abraham, fie ca sunt sau nu mai sunt taiati imprejur  (Rom.4:16) ( galateni 2 )Fiindca Abraham este singurul Parinte al credinciosilor , care a primit fagaduinta direct de la Dumnezeul lui , pentru el si si pentru samanta lui, binecuvantata in toate Neamurile pamantului Ar  fi  trbuit  sa  observi,  din  textul  scris  in  Galateni 2  ca  Ucnicii  erau  Iudei, , fiind  primii alesi  din  acea  ” o  parte  din  Israel  care  a fost  impietrita”,  iar Pavel  era  israelit,  din  semintia  lui  Beniamin,  si  pe  el  l-a  trimis  Domnul  la  Poporul Israel dintre  Neamuri,  care  sa-I  poarte  Numele  (Fapt.15:14)
    Astfel, chemarea la pocainta pe care o faci , scrisa cu culoare rosie, este fortata, as putea zice ca este doar o incercare de prozelitism la religie, din frica de ” apocalipsa “, nu din dragoste pentru descoperirea lui Isus Hristos

    In  comentariul  original  intentionat  nu  am  dezvaluit  identitatea  textelor  biblice  din  care  l-am  compus,  pe  motivul  ca  am presupus  ca  acela  caruia  l-am  adrest  in prima  instanta , trebuie  sa  le  recunoasca

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

