Am fost invitat la Moschee

Tot  astazi  am  fost  acostat  de  un  propovaduitor  musulman  si   am  avut  pe  strada  o  mica  discutie .  Am  primit  o  carte  miniatura  a Coranului si   una  de  evanghelizare. Urmeaza  sa  le  studiez,  ca  sa pot  avea  o  baza  de  discutie  la  urmatoarea  intalnire

Abia ieri  am  postat  un  video  pe  frontispiciul  caruia  scrie   ca  va  dovedi  superioritate   crestina  fata  de  Islam, ( in  care  de  altfel  nu  aminteste  decat  ce  zice  Biblia , nici  macar  un  verset  al  Coranului ) si  iata  ca  azi  am  si  fost  provocat  sa  analizez  eu  insumi  diferenta ,  dandu-mi-se  ocazia  sa  pun  Carte ( Biblia)  langa  carte ( Coranul )

Coranul,  la  prima  vedere,  are  30  de  sectiuni  si 114  capitole, dupa  cat  inteleg  acuma,  la  inceput  de lectura .  In  Introducere,  scrie :  ” Nimeni  nu-si  poate  permite  sa fie  ignorant  fata  de Coran , fiindca  este  Constitutia  revelata  de  Dumnezeu  pentru  a  pune  in  regula  si  a guverna  viata  umana . Acesta  vorbeste, cu  cunostinta  perfecta  a Creatorului, despre  Creatia  Lui. El  expune  adevarul  si-l  invita  pe om pe  calea  adevarului. El  contine  informatii importante  despre destinul  umanitatii  si  al  individului. El  educa  si  ridica  omul  spre   un  inalt  nivel  moral, intelectual  si social, cand  se  straduieste sa inteleaga si  sa-i  aplice  invataturile  in  viata. Este  un  miracol  etern, o dovada  a  spiritului profetic al  lui Muhammad, si  o  provocare  pentru  toate  generatiile  de  dupa  el . Este  de  o  calitate  unica  si  neimitabila  Revelat  cu  14  secole  in  urma,  a  ramas  astazi  complet  intact si nealterat  in  forma  Arabica  originala …”

Cartea  de  evanghelizare  se  intituleaza   Moise,  Isus, Momamed  ( pacea  fie  peste ei ) …3  oameni:  1 Misiune  tiparita  in  2oo7  si rtetiparita  de  atunci  de  cinci  ori, cu  5  capitole   Istoria,  Moise ( pacea  fie  peste   el)  Isus (pacea  fie  peste  el )  Muhammad ( pacea  fie  peste  el )  si  Credinta  si  lucrari  bune .

la  prima  impresie,  aceasta  carte  este  una  care  promoveaza  Ecumenismul  mondial

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Am fost invitat la Moschee

  1. cherie zice:

    Am citit si eu putin din Coran in limba romana traducerea de pe internet. Astept sa scrii impresiile.

    • Il citesc in limba engleza , si nu stiu cat timp liber voi avea la dispozitie , oricum, vreau sa -mi pot face o parere obiectiva,( de cand cu evenimentul Charlie Hebdo ) discutand si cu musulmanii propovaduitori, asa cum am discutat si cu aproape toti conducatorii cultelor din tara, si cu cativa de pe aici, acum 2 ani, la o intrunire ecumenica tinuta intr-un parc, pe iarba verde , cu sucuri si prajituri, si picnic adus de acasa Am luat si cateva carti de evanghelizare de-ale lor, si o editie mai noua a Bibliei in engleza

  2. Oricum, Branham a spus ca aveti acelasi Dumnezeu ca si al Musulmanilor !

nimic

