Vrajmasul cel din urma, care va fi nimicit, va fi moartea.

Multe  se  pot  gandi  si  spune  referitor  la  aceasta   afirmatie,  care  nu  poate  sa  fie  acceptata   si  vizualizata  prin alte  mijloace  decat  CREDINTA  CRESTINA

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vrajmasul cel din urma, care va fi nimicit, va fi moartea.

  1. cherie zice:

    Cand este vorba de vata si de moarte… problemele se complica.
    Eu… nu sunt speriata de moarte. Este cel mai natural si mai sigur lucru care mi se va intampla. Toti oamenii mor, eu voi muri…….. Cine poate crede ca nu va muri?
    Eu cred ca este un lucru bun ca exista moarte. problema este cum traiesti si cum mori. Suferinta ma sperie si la viata si la moarte. Actul in sine.. si viata si moartea sunt naturale, nu le putem evita..
    „Daca am fost acolo cand a fost rastignit Isus ?”… As putea raspunde aici, la acest subiect…. caci la rastignirea lui Isus suferinta este ceea ce m-a facut sa cred ca am fost, Da, si eu am suferit, am partici[pat la rastignirea fiului lui Dumnezeu….
    Dar rezistenta mea la suferinta nu este asa de mare …. asa ca… nu stiu daca ma pot considera mantuita,
    Pentru mine moartea nu este un vrajmas care trebuie nimicit. Moartea pentru mine este un sfarsit cu care m-am impacat. .

  2. . Cine poate crede ca nu va muri? Dumnezeu a dat raspuns la aceasta intrebare , cand Domnul Isus ne-a promis :”Adevarat, adevarat va spun ca cine crede in Mine are viata vesnica. (Ioan.6:47) Si El a mai precizat : „Eu sunt Invierea si Viata. Cine crede in Mine, chiar daca ar fi murit, va trai. (Ioan.11:25) Pe masura ce ne apropiem de zilele din urma ale veacurilor omenirii ne apropiem de generatia care nu va mai trece prin somnul mortii inainte de rascumpararea trupului , asa ne-a informat Pavel, care a aflat lucrul acesta tot de la Isus Hristos. Pavel a zis :” Iata, va spun o taina: nu vom adormi toti, dar toti vom fi schimbati, (1Cor.15:51) Raspunsul meu la intrebare este ca toti acei crestini care vor fi in viata in acea vreme profetita pot crede ca nu vor muri

  3. cherie zice:

    Cred ca multi interpreteaza cuvantul prin dorinta lor. Dar importanta este credinta asa ca… ai dreptate.

nimic

