…ca sa nu fim osanditi odata cu lumea .

Aceasta  afirmatie  din   1Cor.11:32  ne  arata, intr-unul  din  intelesuri , ca  Domnul  Dumnezeu  face  deosebire  intre  unii si  altii  , astfel : ” Eu  mustru si  pedepsesc  pe  aceia  pe  care-i  iubesc ” Apoc. 3.19

Ni  se  cere  sa ne  judecam  singuri,  sa  ne  autocontrolam comportamentul  in  ascultare  de  sfaturile  Duhului Sfant cuprinse  in  Sfanta  Scriptura

„Dar, daca sunteti scutiti de pedeapsa, de care toti au parte, sunteti niste feciori din curvie, iar nu fii „. (Evr.12:8)

Aceste  ganduri sunt  in  legatura  cu  afirmatiile  din  articolul  anterior, anume  ca  NU  orice  om  bun prin el  insusi   este  si  fiu  de  Dumnezeu .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la …ca sa nu fim osanditi odata cu lumea .

  1. cherie zice:

    Fecior din curvie este ca si cum ai spune in zilele noastre, copil inafara casatoriei.
    Dar si Ismail, fiul roabei Agar care este fiul lui Avram din afara casatoria cu Sara are dreptul la o mostenirea lui. (chiar daca nu la fel ca celalalt ) Cel putin eu asa retin ca se spune in biblie.
    In orice caz, in zilele noastre nu poti exclude un copil natural de la mostenire chiar daca este declarat “neligitim”, adica ar putea fi nascut dintr-o greseala dar nu neaparat fara dragoste.
    Totusi sa mentionam ca greselile sunt omenesti… iar Dumnezeu nu greseste, dar iubeste….
    Eu imi mentin convingerea.

    • Ai dreptate, fiindca asa este scris : „Dar ce zice Scriptura? „Izgoneste pe roaba si pe fiul ei; caci fiul roabei nu va mosteni impreuna cu fiul femeii slobode.” (Gal.4:30) Si voi, fratilor, ca si Isaac, voi sunteti copii ai fagaduintei. Si, cum s-a intamplat atunci, ca cel ce se nascuse in chip firesc prigonea pe cel ce se nascuse prin Duhul, tot asa se intampla si acum.. De aceea, fratilor, noi nu suntem copiii celei roabe, ci ai femeii slobode. Hristos ne-a izbavit ca sa fim slobozi.”
      Explicatia data de Pavel devine din ce in ce mai clara pe masura ce o citim : „. Spun adevarul in Hristos, nu mint; cugetul meu, luminat de Duhul Sfant, imi este martor,ca simt o mare intristare si am o durere necurmata in inima.
      Caci aproape sa doresc sa fiu eu insumi anatema, despartit de Hristos, pentru fratii mei, rudele mele trupesti.
      Ei sunt israeliti, au infierea, slava, legamintele, darea Legii, slujba dumnezeiasca, fagaduintele,
      patriarhii, si din ei a iesit, dupa trup, Hristosul, care este mai presus de toate lucrurile, Dumnezeu binecuvantat in veci. Amin!
      Dar aceasta nu inseamna ca a ramas fara putere Cuvantul lui Dumnezeu. Caci nu toti cei ce se coboara din Israel sunt Israel;
      si, macar ca sunt samanta lui Avraam, nu toti sunt copiii lui Avraam; ci este scris: „In Isaac vei avea o samanta care-ti va purta numele.”
      . Aceasta inseamna ca nu copiii trupesti sunt copii ai lui Dumnezeu; ci copiii fagaduintei sunt socotiti ca samanta.
      Totusi, sa luam aminte la faptul ca si copiii fagaduintei au fost adusi pe lume intai in trup, nascuti din tatal lor firesc, prin sotia lui legitima , dar spre deosebire de ceilalti, s-au supus la a doua nastere facuta de Duhul Sfant al lui Dumnezeu Si asta face deosebirea definitorie si definitiva

      • cherie zice:

        Ismael si Agar au fost izgoniti dar Dumnezeu nu l-a alungat pe copilul taiat imprejur ca semn a legamantului cu Dumneyeu ci i-a promis ca din el se vor naste 12 capetenii de meamuri… si povestea este mare….Acum daca Sara a fost geloasa pe roaba ei care nascuse un baiat inaintea ei… era normal ca Avram sa faca pe placul nevestii…
        Desi daca stau si ma gandesc cam ciudate sunt povestile bibliei … Dupa ce au alungat-o pe Agar sotii Avram au plecat in Egipt unde Sara a fost prin haremul Faraonului si nu doar ca Avram nu a fost gelos… dar… mai bine sa nu mai despicam firul in patru.
        Fiecare crede ce crede. Indiferent care este parerea ta, eu ma simt copilul lui Dumnezeu (nu fiu ci fică 🙂

nimic

