Fotografii ale adevaratelor ” locuri sfinte „, unde Dumnezzeu S-a aratat si a vorbit cu Moise

Traim  intr-o epoca  a descoperirilor  in  toate  domeniile ,  lucruri  care  erau  totdeauna  la  indemana dar  omul  a  trecut  pe  langa  ele nepasator  pana  cand  ,” deodata, Dumnezeu  a  lucrat  ” (Isa.48:3) si  au  aparut  in  privirile  omului

Astazi, ,,nici  un  om  onest  care  s-a  informat  , in  oricare  domeniu , stiintific  ,istoric, arheologic,matematic, lingvistic, etc, pe  plan  material  si  spiritual,  nu  mai  poate  gasi  nici  o  dovada  impotriva  adevarurilor  pe  care  Dumnezeu  ni  le-a  prezentat  in  Scripturi .

Daca  in  trecut  oamenii  religiosi  au  cautat  sa  sprijineasca   religia  lor  printr-o  multime  de  mistificari  si  dovezi  false – ca  acelea  ale  manastirilor  si  constructiilor  turistice  prin  care  fac  bani  de  la  prostimea care  merg  acolo in  pelerinaj , atat  la  crestini  cat  si  la  musulmani, budisti,  etc ,  pentru  noi este timpul  sa  aflam  adevarul  pe  care  Dumnezeu  l-a  revelat  in  aceasta  vreme  de  pe  urma,  fiindca  ADEVARUL  POATE  FI  PIPAIT = simtit  prin  contact  direct  cu  pielea  umana , asa  cum  a  zis  apostolul Ioan : ”

  • Ce era de la inceput, ce am auzit, ce am vazut cu ochii nostri, ce am privit si ce am pipait cu mainile noastre, cu privire la Cuvantul vietii– (1Ioan.1:1) pentru ca viata a fost aratata, si noi am vazut-o si marturisim despre ea si va vestim viata vesnica, viata care era la Tatal si care ne-a fost aratata –

In  acest  video  sunt  prezentate  fotografii  si se  dau  explicatii  , reconstituind  calatoria  prin  pustia  Arabiei  , sub  directa  calauzire  a  lui Dumnezeu,  a  stramosilor  nostri , israelitii care  au plecat  din  Egipt  spre  Tara  fagaduita  lui Avrram  si  semintei  Lui  firesti  pe  pamant . Spun  asa,  fiindca  Samanta  regala  a  lui  Avraam  are  o  fagaduinta  noua,  aceea  de  a mosteni  ASTAZI  Imparatia  Cerurilor

Marturia  coreanului   imi  intareste  credinta  ca  Biblia  este  Cuvantul  lui Dumnezeu  integral si perfect  definit in  toata istoria  omenirii  pe  pamant.

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Fotografii ale adevaratelor ” locuri sfinte „, unde Dumnezzeu S-a aratat si a vorbit cu Moise

  1. cherie zice:

    Am facut o excursie in Israel.

    • Si eu am facut cateva, cu Google map , pe strazi . Dar in Arabia n-am fost, decat cu Ron Wyat si alti cativa care au postat pe You Tube pozele, filmele si comentariile lor . Dupa cate au spus ei, sunt locuri interzise , si se pare ca pentru arabi acele locuri sunt mai sfinte decat pentru crestini, ei stiu ca de indata ce ar da libertate excursuonistilor s-ar umplea locurile de gunoaie ,iar pietrele ar incepe sa dispara una cate una, asa cum sunt speriate de turisti si gaocile de sulf de la Sodoma , si ….le-au pus dupa garduri de indata ce a inceput sa li se faca publicitate. Sunt gata sa pariez asupra faptului ca , daca mai urmeaza o alta generatie dupa aceea a copiilor nostri, la Sodoma nu va mai exista aceeasi vie marturie a faptului ca aceasta cetate a fost distrusa prin foc de la Dumnezeu

  2. cherie zice:

    Nici eu nu am vazut tot. Doar am fost intr-o excursie organizata. Sunt multe de vazut
    Internetul este o „minune” ca ne pune ;la dispozitie ceea ce nu am putea vedea altfel niciodata….

nimic

