Daca, vorbind in felul oamenilor, m-am luptat cu fiarele in Efes, care-mi este folosul?

Am  intrerupt  un  timp  scrierea  articolelor  fiindca  am  citit  si  am  comentat  la  ideile  postate  de  ex -mesagisti  , pe  blogurile  lor  ( gasiti  link-urile  in  diverse  comentarii  ale  lor  la  unele din articolele  anterioare ) Si  nimeni  nu  m-a  ajutat  in  aceasta  lupta, probabil  ” armata  lui Saul  ”  tremura si azi  in  chilotii  acoperiti de  armura  atotsuficientei  PE  CARE  SI-O SIMT  GARANTATA  de  drapelul  invataturii   pe  care -l flutura  doar,  fara  curajul  sa-l  urmeze  in lupta  . 

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Daca, vorbind in felul oamenilor, m-am luptat cu fiarele in Efes, care-mi este folosul?

  1. facliaiubiri zice:

    Doar acum am vazut ca ai postat un alt articol pe blog eram cu privirile pe blogurile care ataca pe Fr Branham si ma uit cu stupoare ca desi papa face exact jocul descris in biblie de anticrist ei tot raman orbi si sa vezi ce spun de acest lucru in zilele urmatoare.

    • citatul din titlu este dib scrisoarea apostolului Pavel trimisa crestinilor din Corint si ce-am spus prin acest articol trebuie sa inteleaga NUMAI CINE TREBUIE .
      Pentru ceilalti, partea a doua a versetului : ” Daca nu invie mortii, atunci „sa mancam si sa bem, caci maine vom muri”. (1Cor.15:32) as vrea sa fie inteleasa de aceia pentru care „sarbatorile” din aceasta luna de iarna nu inseaman altceva decat a primi si a trimite cadouri, si A PETRECE fiecare dupa gustul si posibilitatile cu care l-a fericit asa zisa soarta , fara speranta a vietii de dincolo de perdeaua densa a mortii ( Ca oricum, zic unii, ca ” nimeni nu stie ce va fi dincolo ” si de aceea nici nu le pasa deloc de mantuirea sufletului lor .

nimic

