Invataura bisericii crestine , completa si amanuntita , despre samanta sarpelui

Am  avut  acest  studiu  cu  mai  mult  de 25  de ani  in  urma  , si de-atunci  , fiindca  a  circulat  doar  prin  copii  manuale, l-am  socotit  pierdut ,  pana  acuma,  cand  l-am  recitit  publicat  de  fratii  din  Hunedoara

aceasta  invataura  nu  este  nici  hitlerista, nici  Kabalista , ci  este  pur  BIBLICA , avand  ca  baza   Sfanta  Scriptura  si  evenimente  din  viata  oamenilor  de  cand  au  fost  creati  pe  pamant  pana  astazi , conform  cu  randuiala  vietii  pamantesti.

La  inceputul  blogului  am  scris  si  eu  cateva  articole  cu  aceasta  tema  si  am  primit  mai  multe  comentarii, prezentand  diverse  pareri ,  dintre care  cele  mai  impotrivitoare  au  fost  ale  numitului  Lica  Nemes

Lectia15

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

