„….zece mii de invatatori in Hristos,……..”

Referitor  la   Nasterea  din nou,  un  subiect  biblic  NECUNOSCUT  MAJORITATII  oamenilor  care   pe  nedrept  se  considera  crestini, , apostolii  au  scris  :  ”

  • Fratii mei, sa nu fiti multi invatatori, caci stiti ca vom primi o judecata mai aspra. (Iac.3:1)
    • Caci, chiar daca ati avea zece mii de invatatori in Hristos, totusi n-aveti mai multi parinti; pentru ca eu v-am nascut in Hristos Isus, prin Evanghelie. (1Cor.4:15)

Cu   mult  timp  in  urma am  publicat  articolul  „” https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2011/08/29/adevarul-despre-nasterea-din-nou/ si  abia  in  aceste  zile  am  inserat  traducerea  in  romaneste  a unei  parti  a  textului,  pentru  a  clarifica  impreuna  cu  voi  raspunsul  la  intrebarea  ”  Este  nasterea  din  nou  programabila ? ”

In  ce  masura  m-as  putea  baza  pe  colaborarea  voastra,  a cititorilor ?  Ma  gandesc  ca  aceasta  declarative  a  lui Pavel,  citata  mai  sus : n-aveti mai multi parinti; pentru ca eu v-am nascut in Hristos Isus, prin Evanghelie.”  va  ajuta  la  intelegerea  subiectului.

Daca  Pavel  a  fost  RANDUIT  ( ales  si  imputernicit ) de  catre  Dumnezeu  ca  APOSTOL AL  NEAMURILOR ,este  adevarat  ca  noi,  toti  crestinii  dintre  NATIUNI  care    suntem  nascuti  din  nou  AVEM  ACELASI  TATA  SPIRITUAL,  aici  pe  pamant,  al  carui  cuvant lasat  in  scris  pentru  noi  ca  O  PARTE  A  NOULUI  TESTAMENT , trebuie  sa-l  cunoastem  si  sa-l  respectam,  implinindu-l ?

Sau  sa  preferam   sa  ascultam  mai  degraba  de   multimea  de  ” invatatori  dupa  poftele  lor,  ”  pe  care  ni-i  alegem  fiecare, ca  sa-i urmam , lucrand  la  construirea  de  BARIERE  intre  adunarile  fratesti    ?

  • Caci va veni vremea cand oamenii nu vor putea sa sufere invatatura sanatoasa; ci ii vor gadila urechile sa auda lucruri placute si isi vor da invatatori dupa poftele lor. (2Tim.4:3)
Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

