Ce e cu FEMEILE astea ?

http://remnantbride.org/?p=178

Veti  intelege  motivele  pentru  care  Domnul  a  vorbit  JUDECATA  asupra  femeilor  in  timpul  in  care  a predicat  Fr, Branham

Cine  este in cunostita  ” de  cauza ” , poate sa  vada  ACUZATIA , o predica  a fratelui Branham ?  Si, de asemenea , Edenul  Satanei .  Si  ” INGERITELE ” de  pe blogul  si  din  capul  lui Lica , seful  apostatilor branhamisti  ?

Extra  :  https://ro.stiri.yahoo.com/românia-ar-putea-avea-prima-femeie-preot-din-istoria-bisericii-ortodoxe-105509512.html

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce e cu FEMEILE astea ?

  1. facliaiubiri zice:

    Eu unul nici nu se merita sa il mai bagi in seama pe Lica caci a luat-o pe un drum alunecos imi pare rau de el dar tocmai el care mi-a marturisit niste vise nu ma asteptam la una ca asta din partea lui i-am scris pe blog ca daca vezi bine ei sunt 3 ca si core Datan si Abiram Lica Adi si Abel care se impotrivesc proorocului precum si cei 3 si mi-a sters postarea asa ca mai trag doar cu privirea sa vad ce mai debiteaza saracii de ei.Domnul cu tine beahituloilor si glasul pastorului nu stiu care iti este numele eu sunt D.I din Hd adica Dan Iacob din Hunedoara nu imi e rusine sa imi spun numele si ca sunt cu mesajul Fr Branham.

    • Tu ai impresia ca sunt doar trei persoane care si-au dat seama de minciuna numita „mesajul orei”! Pot sa iti confirm ca sunt foarte multi care cerceteaza si vad problemele din „mesaj” insa inca nu au curajul necesar pentru a arata aceasta! Stiu personal cativa pastori de la mesaj care studiaza aceste probleme se aduna cativa si studiaja si verifica !

nimic

