Isus a TACUT – n-a mai zis ( nimic )

Dupa  ce  a  demonstrat  public  slujba  Lui  de  VINDECATOR  si  IMPUTERNICIT   DIVIN , Domnul  Isus  Hristos  a  fost  dus  ca  sa deie  ” socoteala ” pentru  faptele Lui  , inaintea  judecatorului  lumesc  autorizat  , care  L-a  avertizat : ” A intrat iarasi in odaia de judecata si a zis lui Isus: „De unde esti Tu?” Dar Isus nu i-a dat niciun raspuns.Pilat I-a zis: „Mie nu-mi vorbesti? Nu stii ca am putere sa Te rastignesc si am putere sa-Ti dau drumul?”

Venise  timpul  ca se  se implineasca  proorocia :  ” Cand a fost chinuit si asuprit, n-a deschis gura deloc, ca un miel pe care-l duci la macelarie si ca o oaie muta inaintea celor ce o tund: n-a deschis gura.” (Isa.53:7)

Asa  s-a  intamplat  si  in  fata celuilalt  inchizitor  lumesc : ” Irod, cand a vazut pe Isus, s-a bucurat foarte mult; caci de mult dorea sa-L vada, din pricina celor auzite despre El; si nadajduia sa-L vada facand vreo minune.. I-a pus multe intrebari; dar Isus nu i-a raspuns nimic.( Luca 23. 8-9 )

Ne  putem  intreba   : DE  CE  ?  Isi  ispravise  oare  Domnul  ARGUMENTELE ?  Erau  oare  adevarate  INVINUIRILE  care  i-au  fost  aduse   IN  PUBLIC ?   De  ce  a  refuzat  El  SA  SE  MAI  APERE ?

Raspunsul  este  scris  : „N-ai avea nicio putere asupra Mea”, i-a raspuns Isus, „daca nu ti-ar fi fost data de sus.  De aceea, cine Ma da in mainile tale are un mai mare pacat.” (Ioan.19:11)

Avand  in  vedere  IMPOTRIVIRILE   celor  care  pretind  ca  ei  cunosc  astazi –  mai  bine  decat  Dumnezeu – MESAJUL  OREI,    cine  citeste  sa  inteleaga !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

