Caleasca Reginei

http://news.yahoo.com/video/queen-debuts-state-coach-ahead-191433416.html

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Caleasca Reginei

  1. facliaiubiri zice:

    Regina aleasa a lui Isus va fi cu mult mai frumoasa cand totii vor vedea cum va trece cand Isus va reveni

    • Viorel zice:

      A Mielului

    • Ar fi o imagine frumoasa pe care sa ne-o INCHIPUIM despre carul de foc in care a fost luat la cer Ilie, ( potrivit Bibliei, am putea spune ca atunci a avut loc al doilea eveniment de rapire relatat , primul fiind luarea lui Enoh ), unele cantece compuse de credinciosii de astazi folosind aceasta imagine a unei calesti in care este luata Mireasa , si in legatura cu revenirea lui Ilie , ca s-o pregateasca . Metaforele au un rol bine definit si sunt un mod prin care Cuvantul lui Dumnezeu ni se adreseaza, urmand ca Duhul sa ne descopere intelesul imaginilor create in mintea umana , inteles care este mai pesus de minte, putand sa fie ” inteles cu inima ” doar, asa cum este fagaduit : ” Le voi da o inima ca sa inteleaga ca Eu sunt Domnul. Ei vor fi poporul Meu, iar Eu voi fi Dumnezeul lor, daca se vor intoarce la Mine cu toata inima lor. (Ier.24:7)
      Caci inima acestui popor s-a impietrit; au ajuns tari de urechi, si-au inchis ochii, ca nu cumva sa vada cu ochii, sa auda cu urechile, sa inteleaga cu inima, sa se intoarca la Dumnezeu, si sa-i vindec.” (Mat.13:15)
      A intelege cu inima inseamna capacitatea de a privi la realitatea din cealalta dimensiune, in care trecem imediat dupa ce ne-am IMPLINIT MENIREA acestei vieti ( daca ne-am implinit-o , daca nu, intram intr-o stare de ” asteptare infricosata a judecatii si vapaia unui foc care va mistui pe cei razvratiti.” (Evr.10:27)

    • Caleasca Elisabetei a fost construita pentru o gramada de lire – 2,8 milioane , care nu-i o suma de dispretuit – si a putut sa fie privita prin mijloacele ” inteligente ” ale internetului aproape instant, pe tot globul ( probabil asa va fi si atunci cand „locuitorii de pe pamant se vor bucura si se vor inveseli de ei; si isi vor trimite daruri unii altora, pentru ca acesti doi proroci chinuisera pe locuitorii pamantului. (Apoc.11:10), stirea fiind transmisa prin aceleasi mijloace ), insa ” plimbarea ” REGINEI mondiale adevarate n-o vor vedea decat aceia care vor avea parte de eveniment , fiindca Isus va reveni ” ca un hot, noaptea ” si nu va fi intr- o „caleasca”, ci o trecere prin teleportare , asa cum intelegem astazi prin ” cunostinta ” a carei crestere este evidenta in absolut toate domeniile , precum a fost profetit prin Daniel . Sper sa nu fie cu suparare, daca vorbesc in contradictie cu alte pareri omenesti

nimic

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.