Pentru cine a murit Isus Hristos ?

Raspunsul  la  aceasta  intrebare  se  gaseste  in  versetele  biblice :

„Caci pe aceia pe care i-a cunoscut mai dinainte, i-a si hotarat mai dinainte sa fie asemenea chipului Fiului Sau, pentru ca El sa fie Cel intai nascut dintre mai multi frati. (Rom.8:29)

„Prin urmare, a trebuit sa Se asemene fratilor Sai in toate lucrurile, ca sa poata fi, in ce priveste legaturile cu Dumnezeu, un Mare Preot milos si vrednic de incredere, ca sa faca ispasire pentru pacatele norodului. (Evr.2:17)

„Dar Isus a raspuns celui ce-I adusese stirea aceasta: „Cine este mama Mea si care sunt fratii Mei?” (Mat.12:48)   Apoi Si-a intins mana spre ucenicii Sai si a zis: „Iata mama Mea si fratii Mei! (Mat.12:49)

Atunci Isus le-a zis: „Nu va temeti; duceti-va de spuneti fratilor Mei sa mearga in Galileea: acolo Ma vor vedea.” (Mat.28:10)

Dar pe Acela care a fost facut „pentru putina vreme mai prejos decat ingerii”, adica pe Isus, Il vedem „incununat cu slava si cu cinste” din pricina mortii pe care a suferit-o; pentru ca, prin harul lui Dumnezeu,  El sa guste moartea pentru toti.  Se cuvenea, in adevar, ca Acela pentru care si prin care sunt toate si care voia sa duca pe multi fii la slava sa desavarseasca, prin suferinte, pe Capetenia mantuirii lor.  Caci Cel ce sfinteste si cei ce sunt sfintiti sunt dintr-unul. De aceea, Lui nu-I este rusine sa-i numeasca „frati”  cand zice: „Voi vesti Numele Tau fratilor Mei; Iti voi canta lauda in mijlocul adunarii.” (Evr.2:12)

 

„”Mama Mea si fratii Mei sunt cei ce asculta Cuvantul lui Dumnezeu si-l implinesc.”Am facut cunoscut Numele Tau oamenilor pe care Mi i-ai dat din lume. Ai Tai erau, si Tu Mi i-ai dat; si ei au pazit Cuvantul Tau. (Ioan.17:6) (Luc.8:21)  „Nu ma tine”, i-a zis Isus, „caci inca nu M-am suit la Tatal Meu. Ci, du-te la fratii Mei si spune-le ca Ma sui la Tatal Meu si Tatal vostru, la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru.” (Ioan.20:17)

 

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

