Eu nu ” bat ” doar din gura , ci dovedesc din Scriptura

M-am decis astazi sa nu mai am nimic de-a face cu blogul lui Lica Nemes, i-am scris ultima ” poezie ” . Poeziile sunt de obicei destinate sa fie invatate ” pe de rost ” dar nimeni nu poate fi obligat, daca nu-i place . Am „tras „, din duhul meu, (nu de par , nici de florile marului ) concluzia ca tot ceea ce fratele Branham a dat ca invatatura biblica prin predicile lui este minimalizat si hulit de cei care scriu pe acel blog, iar toata straduinta mea sa le dovedesc greselile a fost interpretata cu rea vointa, fiind chiar acuzat ca as fi cauza principala a blasfemiilor pe care ei le-au proliferat de doi ( sau trei? ) ani incoace .
Daca Domnul ma va ajuta, voi publica in continuare articole impanzite cu versete Biblice, care pot singure sa sustina adevaratul Mesaj al orei, care este partea din Cuvantul lui Dumnezeu pe care o iubesc eu fiindca o cunosc . Daca in lumea aceasta de limba romaneasca mai traiesc oameni care-mi sunt frati, eu chem pe fiecare la partasie : AM INTINS O MASA CU BUCATE SPIRITUALE, si va invit inca o data la CINA = PARTASIA Cuvantului Vorbit de Dumnezeu catre ACEASTA GENERATIE , care urmeaza generatiei care a pastrat memoria vietii Profetului William Branham .
Consider ca avem suficiente dovezi pentru faptul ca fratele Branham este un PROFET ADEVERIT DE DUMNEZEU . Consider ca toate lucrurile prezentate de aceia care se numesc pe ei insisi ” antibranhamisti ” sunt nimic altceva decat interpretari firesti si cu rea intentie a unor evenimente prost intelese ( mai bine zis, intelese prin intermediul unei intelepciuni pamantesti , descrisa in Proverbe 9 , pe care Scriptura o declara ” nebunie ” si care se adreseaza ” celor prosti ” acea asa zisa biserica = femeie nebuna si-a taiat singura cei sapte stalpi ai casei si si-a AMESTECAT vinul= invatatura , cu scopul ca sa-si imbete crita invitatii , incat acestia sa nu mai poata fi constienti ca ” acolo sunt mortii si oaspetii ei sunt in valea locuintei mortilor ”
In continuare, pun in aceasta pagina un comentariu raspuns, intreband pe Cherie daca -i este clarificata nedumerirea .
Chiar asa, ce legatura are ? Pai, sa-ti spun eu ce-am observat, citind Biblia :
Evanghelia Noului Testament incepe cu ” Cartea neamului lui Isus Hristos, fiul lui David, fiul lui Avraam “( Matei 1.1 ) si in Luca 4 incepand cu vers. 23 este aratata genealogia , pana la Adam , care este numit fiul lui Dumnezeu . Este vorba despre samanta fizica , a trupului de carne , aratandu-ne o ” linie ” sau o ” spita de neam omenesc” pe care Dumnezeu a binecuvantat-o cu SIMTUL CREDINTEI, pe care noi, crestinii, il consideram AL SASELEA SIMT, si stim bine ca nu toti oamenii -l poseda , fiindca nu este un simt natural, ci unul DARUIT noua de TATAL ceresc . Nu-l avem la nasterea din pantecele mamei, ci -l primim doar la nasterea din nou , cand Cuvantul lui Dumnezeu isi incepe lucrarea in noi . In Biblie scrie ca “Sunt incredintat ca Acela care a inceput in voi aceasta buna lucrare o va ispravi pana in ziua lui Isus Hristos.” (Filip.1:6)
Am mai citit in Biblie si despre ” fiii celui rau, ” despre ” fiii intunerecului ” ” fiii veacului acestuia ” ( cauta singura textele , daca vrei ) care sunt prezentati in opozitie – si de alta natura – cu fiii lui Dumnezeu, fiii luminii , cei ce vor fi gasiti vrednici sa aiba parte de veacul viitor si de invierea dintre cei morti.
Mai sunt multe alte lucruri scrise in Biblie, care ma indreptatesc sa cred ca SPIRITUALUL este adus pe pamant ” mana in mana ” cu SPITA DE NEAM a lui AVRAAM , despre care stim ca a fost primul om pe care L-A INTINERIT Dumnezeu, dandu-i nu numai o samanta dumnezeiasca , ci si o sotie schimbata, dintr-o baba stearpa intr-o fecioara pregatita sa aiba urmas, si nu de acela de rand , ci unul prin care Dumnezeu sa-si arate puterea de inviere “Prin credinta a adus Avraam jertfa pe Isaac, cand a fost pus la incercare: el, care primise fagaduintele cu bucurie, a adus jertfa pe singurul lui fiu! El caruia i se spusese: “In Isaac vei avea o samanta care-ti va purta numele!”
Caci se gandea ca Dumnezeu poate sa invie chiar si din morti; si, drept vorbind, ca inviat din morti l-a primit inapoi. (Evr.11:19)
In articole anterioare am prezentat viziunea pe care am primit-o , explicand de ce ” mai intai Dumnezeu si-a aruncat privirile peste Neamuri , ca sa aleaga din mijlocul lor un Popor care sa-I poarte Numele ” ( acest popor este Israel,care mai este inca amestecat intre Natiunile pamantului , adica ” oile pierdute ale Casei lui Israel ” adica 10 familii formate de fiii lui Iacov, care , in vremurile din urma trebuie sa se uneasca iarasi cu ” Casa lui Iuda, ” numita ” O PARTE din Israel”, adica doua familii, care ” a cazut intr-o impietrire , pana va intra ( se va intoarce la Dumnezeul adevarat ) NUMARUL DEPLIN AL NEAMURILOR “. Pavel a zis ca el cunoaste ” taina lui Hristos ” ,( el apartinand Casei lui Iuda din familia lui Beniamin ) ” ca adica Neamurile (popoarele europene formate din amestecul triburilor bastinase cu cele 10 popoare migratoare venite din imperiul Asirian ) sunt impreuna mostenitoare cu noi, (Casa lui Iuda , care locuiste in Palestina ) alcatuiesc un singur trup cu noi si iau parte cu noi la aceeasi fagaduinta in Hristos Isus, prin Evanghelia aceea,…” (Efes.3:6) Pavel a mai zis ca impietrirea va tine pana va intra numarul deplin al Neamurilor. Si atunci tot Israelul va fi mantuit “( Romani 11.26 ) Eu sper ca veti recunoaste despre ce vorbeste apostolul si atunci cand ne prezinta ” samanta lui Abraham, ” adica cei nascuti in Hristos = Duhul : “Si iata legamantul Meu cu ei, zice Domnul: “Duhul Meu, care Se odihneste peste tine si cuvintele Mele pe care le-am pus in gura ta nu se vor mai departa din gura ta, nici din gura copiilor tai, nici din gura copiilor copiilor tai, de acum si pana-n veac,(aici este sita de neam al lui Abraham ) zice Domnul.” (Isa.59:21) “Daca sunteti batjocoriti pentru Numele lui Hristos, ferice de voi! Fiindca Duhul slavei, Duhul lui Dumnezeu, Se odihneste peste voi. “(1Pet.4:14) Da , cei care au primit Darul Credintei in Domnul Isus Hristos chiar daca n-au fost constienti pana acum de asta, SUNT FIII LUI DUMNEZEU prin samanta lui Abraham, cum zice Scriptura : “De aceea mostenitori sunt cei ce se fac prin credinta, pentru ca sa fie prin har, si pentru ca fagaduinta sa fie chezasuita pentru toata samanta lui Avraam: nu numai pentru samanta aceea care este sub Lege, ci si pentru samanta aceea care are credinta lui Avraam, tatal nostru al tuturor, (Rom.4:16)dupa cum este scris: “Te-am randuit sa fii tatal multor neamuri.” El, adica, este tatal nostru inaintea lui Dumnezeu in care a crezut, care invie mortii si care cheama lucrurile care nu sunt, ca si cum ar fi.
Dintr-o predica a fr. Gwena , (vreau sa completez acest articol ) am inteles mai bine astazi , privitor la felul in care Dumnezeu tine in socoteala timpul, ca felul in care fratele Branham a prezentat cele 70 de saptamani = linia timpului descoperita lui Daniel este suta la suta biblic . Acel ” interval ” din mijlocul sapatamanii 70 este doar una dintre acele ” extensii ale timpului „in care Domnul S-a aratat apostolului Pavel trimitandu- l ca ” lumina Neamurilor, ” ca sa ” implineasca in trupul lui suferintele care lipseau suferintelor lui Hristos, pentru Trupul Lui, care este Biserica ”
Despre Biserica Neamurilor a vorbit Isus ” Mai am si alte oi, care nu sunt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor. (Ioan.10:16) Iar GASUL LUI s-a facut auzit intai prin glasul lui Pavel, primul TRIMIS iar in aceste vremuri de pe urma prin fratele Branham .care este glasul celui de-al saptelea . fERICE DE CINE INTELEGE CUVANTUL despre Imparatie !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Eu nu ” bat ” doar din gura , ci dovedesc din Scriptura

  1. facliaiubiri zice:

    Ceea ce pot sa spun este faptul ca este adevarat si nu poate fi deloc negat chiar daca ar vrea cineva sa il nege intr-una din aceste zile poate vom pleca cu aceste nave care au viteza luminii .

  2. cherie zice:

    Inteleg ca mi-ai raspuns la ce scriam la un articol al tau anterior. Am scris:
    „Dar ce legatura are credinta in Dumnezeu si Iisus cu ADN-ul lui Avram ? „
    Si mai inteleg ca pe mine nu esti asa suparat cum esti pe Lica Nemes. O zi buna !

nimic

