In noaptea in care A FOST VANDUT

Asa  cum  este  ” contorizata  ”  existenta  noastra  – a  oamenilor – pe  Pamant ,prin  repetarea  ciclica  a  celor  patru  sezoane   ale unui an calendaristic,  ne  apropiem  iarasi  de  comemorarea  = evocarea  amintirilor despre  ziua  in  care  ROBUL  DOMNULUI = Cel  vandut  pentru  30  de  arginti ( exact  dupa  legile  robiei  umane,  care   doar  se  crede  ca  au  fost  abolite  de  lumea  moderna,  dar  nu  au fost  pana  astazi \  a  facut  fata  judecatii  nedrepte  si  acuzatiilor  care  au  indus pedeapsa  capitala  ,  pe  care  El  a  trebuit  sa  o  sufere  in  locul  parintilor    si  tuturor descendentilor . CU  PRETUL  cu  care  El  a  fost  pretuit  a  fost  cumparat  un  loc  de  pe  pamant    care  se  numea  ” Tarina  olarului „, insa  aceia  care  au facut  ” tranzactia ”  nu  au  banuit  ca   terenul  cumparat  si  pretul  acestuia  aveau   de  fapt   dimensiuni  colosal  de  mari,  fata  de   felul  in  care  le-au  putut  judeca   cu mintea  lor .   ”  Caci „al Domnului este pamantul si tot ce cuprinde el.”  (1Cor.10:28) „ Caci asa vorbeste Domnul: „Fara plata ati fost vanduti si nu veti fi rascumparati cu pret de argint.”(Isaia 52.3 ) ” Caci este un singur Dumnezeu si este un singur mijlocitor intre Dumnezeu si oameni: Omul Isus Hristos,  care S-a dat pe Sine insusi ca pret de rascumparare pentru toti; faptul acesta trebuia adeverit la vremea cuvenita    si propovaduitorul si apostolul Lui am fost pus eu – spun adevarul in Hristos, nu mint – ca sa invat pe Neamuri credinta si adevarul.( 1 Tim. 2.5-7 )

Si  oameniii  care  -L  judecau  pentru  a-L  osandi la   moarte , cu  vina  principala  ca  ” Tu,  un  om,  te  pretinzi  a fi  Dumnezeu   ,  ca  si  noi,  astazi,  nu  ne-am  putut     gandi  ca  tocmai  aceasta  pretentie  cauzatore de  moarte   indusa  de  Satana  in  mintea  lui  Adam si a Evei   ( Sarpele  a  zis  Evei   : ” Veti fi  ca  Dumnezeu ,”  VETI  VEDEA  CA  EL, CUNOSCAND , nu  doar  privind  la  exterior )  va  fi  folosita  inca o  data   pentru  a  nimici  ” boldul mortii „,  adica  ceea  ce  ortodoxismul  exprima  in  cuvintele ”  cu  moartea  pe  moarte  calcand  si  celor din  morminte  viata  daruindu-le ”

Un  lucru  cu  mai  multa  importanta  pentru  Biserica  dintre  Neamuri  decat  Pastele  pentru  iudei     este  acela  despre care  ne-a  vorbit  apostolul Pavel  :”Caci am primit de la Domnul ce v-am invatat; si anume, ca Domnul Isus, in noaptea in care a fost vandut, a luat o paine. (1Cor.11:23)

Toate  tainele   Divinitatii  au  fost  prezentate  in   ” adevarata  lumina,  care lumineaza  pe  orice  om, venind in  lume ”  (Ioan.1:9) care  s-a  aratat  la  FRANGEREA  PAINII , in  imaginea  formata  prin  rostirea  cuvintelor Lui : ” Acesta  este  trupul Meu,  care se  frange  pentru voi,  spre iertarea  pacatelor ”  fiindca  ”  Eu  sunt  Painea  Vietii, Eu sunt Painea vie care s-a coborat din cer. Daca mananca cineva din painea aceasta, va trai in veac; si painea pe care o voi da Eu este trupul Meu pe care Il voi da pentru viata lumii.” (Ioan.6:51)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

