O Carte despre Isus Hristos

Scrisa  de  un teolog , ( in  limba  engleza )  pentru  a  explica   ateilor  rusi   de  ce   si  cum  este  Isus  Dumnezeu  .  Ma  gandesc  ca  si  altcineva  o  va  socoti  interesanta  si  folositoare,  incepand  s-o  citeasca      http://igerenezek.files.wordpress.com/2012/09/is-jesus-god-by-john-maisel.pdf

Nu  stiu  daca  aceasta  carte  ” Este  Isus  Dumnezeu ? ” scrisa  de John Maisel se poate gasi  in  limba  romana,  dar  , citind-o,  mi-am  amintit  ca  o  carte  asemanatoare  , ” Umpleti  vidul ” de  Wurmbrandt , a  fost  racheta  care  m-a  catapultat  pe  mine , din  liceu  direct  in  sferele  divine, cu  peste  trei  decenii  in  urma

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la O Carte despre Isus Hristos

  1. cherie zice:

    Eu am citit cartea in limba romana .
    Am comentat atunci urmatoarele:
    Este Iisus Dumnezeu ?
    Am gasit o brosurica scrisa cu acest titlu de John M. Maisel care reda discursul lui tinut in fata cadrelor didactice si a studentilor Universitatii de stat din Moscova in aprilie 1990. El este foarte incantat de argumentele sale si e convins ca a convertit la credinta pe toti ateii care l-au ascultat. Departe de mine de a ponegri credinta si crestinismul dar ma indoiesc ca cineva poate fi convins de argumentele lui Maisel. El spune ca in ce priveste Isus exista 4 alternative:
    -1. Este o legenda, nu a spus ca este Dumnezeu,
    – A spus ca este Dumnezeu dar,
    2. Nu credea ce spune si este un mincinos,
    3. Credea ce spune dar nu este adevarat si atunci este un nebun,
    4. Credea ce spune si este adevarat, deci este Domnul !
    Eu ma opresc la prima alternativa chiar dupa ce am citit cartulia. Autorul, bineinteles, continua sa scrie ca Isus ar fi spus ca este Dumnezeu si in consecinta este Dumnezeu.
    Am citit din nou Evanghelia dupa Ioan caci aceea e axata pe aceasta interpretare si am gasit doar la 20.(27-28) ca Toma necredinciosul vazand si pipaind semnele rastignirii crede insfarsit ca Isus este in fata lui si pe El il vede inviat. Deoarece Isus ii spune sa nu mai fie necredincios el exclama “Domne, Dumnezeul meu!”
    Isus insa spune mereu ca este trimis de Dumnezeu sa intareasca credinta oamenilor in Dumnezeu ca asta este scopul venirii lui pe pamant si puterea de a face minuni ii este data de Dumnezeu tocmai pentru a putea convinge ca este trimisul sau.
    etc…..
    Eu cred ca Iisus este Fiul lui Dumnezeu nu Dumnezeu
    Dupa mine, adevaratul Dumnezeu, este Dumnezeu Tatal.

    • Traiau odata doi ucenici , care umblasera cu Isus Hristos cel putin un an de zile, si desi au fost martori oculari la evenimente nemaipomenite in istorie pana la acel timp, totusi se intorceau dezamagiti spre casele lor, dupa tragicul eveniment al rastignirii puternicului Invatator despre care ei credeau ca stiu totul zicand : „care era un proroc puternic in fapte si in cuvinte inaintea lui Dumnezeu si inaintea intregului norod. ( Luca 24.19) A fost insa necesar inca un timp de cateva ore , in care Domnul, apropiindu-se si mergand pe drum impreuna cu ei, ” a inceput de la Moise si de la toti prorocii si le-a talcuit, in toate Scripturile, ce era cu privire la El.” Asta ne-ar trebui si noua sa ni se faca , pentru a ne deschide ochii sa-l vedem si sa-L recunoastem dupa partasia cu El la timpul de seara si frangerea painii vietii, ca sa putem zice unul catre altul :”Nu ne ardea inima in noi cand ne vorbea pe drum si ne deschidea Scripturile?”

      • Fiindca ai spus: ” :Am citit din nou Evanghelia dupa Ioan caci aceea e axata pe aceasta interpretare si am gasit DOAR la 20.(27-28) ” – vreau sa-ti aminteSti – Cherie, faptul ca ai mai citit si alte celea pe care insa nu le-ai putut vedea prin ” prisma trinitatii ” prin care ai privit Biblia, avand si ochelari ortodocsi . Iata ce a mai scris Ioan despre Domnul Isus Hristos: ( scriu maine, azi s-a facut tarziu )

  2. cherie zice:

    Astept cu interes sa vad ce scrii. Problema Trinitatii este o prblema sensibila.

nimic

