Vorbeste despre sine sau despre vre-un altul ?

…… a luat cuvantul, a inceput de la Scriptura aceasta si i-a propovaduit pe Isus. Fapte 8.35

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vorbeste despre sine sau despre vre-un altul ?

  1. cherie zice:

    Eu cred ca vorbeste despre ce se povesteste. Asta este evanghelia. Trebuie luata ca invatatura nu ca povesti despre miracole.

  2. „Caci nicio prorocie n-a fost adusa prin voia omului; ci oamenii au vorbit de la Dumnezeu, manati de Duhul Sfant.” (2Pet.1:21) Tot ce au proorocit oamenii aceia nu au fost ideile lor, nici chiar cuvintele lor nu le-au folosit pentru a ” talmaci ” vedeniile, ci ei au spus cuvintele lui Dumnezeu . Daca citim Biblia cu gand bun, ca si Daniel (.10:12), vom intelege Cuvantul care VORBESTE DESPRE SINE, nicidecum despre altul, care NU EXISTA , oricare alt Dumnezeu fiind doar FICTIUNE S.F. ( stiintific-fantastica nascocita de Satan in mintea celor nascuti din samanta lui ).
    Vom gasi versete care exprima lucruri pe care nu multi oameni care citesc le observa : „Eu am vorbit prorocilor, am dat o multime de vedenii si am spus pilde prin proroci.” (Osea.12:10) Zaharia, tatal lui Ioan , s-a umplut de Duhul Sfant, a prorocit si a zis: „Binecuvantat este Domnul, Dumnezeul lui Israel, pentru ca a cercetat si a rascumparat pe poporul Sau. Si ne-a ridicat o mantuire puternica in casa robului Sau David, – cum vestise prin gura sfintilor Sai proroci care au fost din vechime -Si tu, pruncule, vei fi chemat proroc al Celui Preainalt. Caci vei merge inaintea Domnului, ca sa pregatesti caile Lui „(luca 1 67-76)
    „Din dragoste pentru Mine, din dragoste pentru Mine vreau sa lucrez! Caci cum ar putea fi hulit Numele Meu? Nu voi da altuia slava Mea. (Isa.48:11) ” Domnul insusi va merge inaintea ta, El insusi va fi cu tine, nu te va parasi si nu te va lasa; nu te teme si nu te inspaimanta!” (Deut.31:8) DOMNUL INSUSI era Ingerul trimis inaintea lui Moise, DOMNUL INSUSI era Fiul trimis sa mantuiasca lumea din pacat ” Iata Dumnezeul vostru,… El insusi va veni si va va mantui.” (Isa.35:4) Din El, prin El si pentru El sunt toate lucrurile. A Lui sa fie slava in veci! Amin. (Rom.11:36)
    Spune-i Mihaelei sa nu-si ia in desert propriul nume, prin afirmatii care nu-i fac deloc cinste, la gandul ca Tatal si Fiul sunt doua persoane, NECREZAND Cuvantul Domnului ” Eu si Tatal UNA ( persoana ) suntem „, dar nechezand intr-una ” sfanta treime, sfanta treime , sfanta treime ” ( de trei ori, odata pentru fiecare persoana inchipuita de o minte teOLOAGA )

nimic

