,,,” are pe Tatal si pe Fiul „

Referindu-ma  la  versetul  „Cat despre ziua aceea sau ceasul acela, nu stie nimeni, nici ingerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatal. (Marc.13:32),  chiar  daca  ma  veti  socoti  ” eretic ”  si  chiar daca  toata  lumea  de  pe  glob   si  din  toate  timpurile  crede  ca  toata  ” stiinta  crestina ”  se  PLAFONEAZA  la  versetul  acesta ,   eu  indraznesc  sa  spun  ca  TREBUIE  SA  STIM   si  chiar  VOM  STI  cu  PRECIZIE  MINUTUL  din  acea  zi  minunata  a  revenirii  LUI

Versetul  din  care  am  citat  cuvintele  din  titlu  , spune   cu  precizare  la    o  INVATATURA    DEFINITA   :

„Oricine o ia inainte, si nu ramane in invatatura lui Hristos, n-are pe Dumnezeu. Cine ramane in invatatura aceasta are pe Tatal si pe Fiul. (2Ioan.1:9)

In  lumina ” de  seara ”  a  descoperirii  Cuvantului  lui Dumnezeu  , pe  care  am  primit-o  prin  Mesajul  Orei ,  am  vazut  o  multimre  de  ” legaturi  intre  textele  Bibliei ” care  INTREGESC  UN  TABLOU  MINUNAT  AL  IMPARATIEI  LUI  DUMNEZEU  ,  a  carui  ” pictura ”  a  fost  inceputa  de  profetul  Moise ,  continuata  de-a  lungul  secolelor  de  apostoli  si  prooroci   si  este  DESAVARSITA  de  Fiul  Omului  chiar  in  aceste  ZILE  DE  PE  URMA ,  prin  BISERICA  , care este trupul Lui, plinatatea Celui ce indeplineste totul in toti. (Efes.1:23)

Daca  cineva  citeste  continuarea acestui  articol  si  stie  ce  a  VORBIT  Domnul  ( si  faptul  ca   Isus le-a raspuns: „Invatatura Mea nu este a Mea, ci a Celui ce M-a trimis pe Mine. Daca vrea cineva sa faca voia Lui, va ajunge sa cunoasca daca invatatura este de la Dumnezeu sau daca Eu vorbesc de la Mine. (Ioan.7:17)) ,  anume  ca  El  a  dat  o  fagaduinta :”Dar Mangaietorul, adica Duhul Sfant, pe care-L va trimite Tatal in Numele Meu, va va invata toate lucrurile si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu. (Ioan.14:26)

Cuvantul  ” hristosul ”  inseamna  „unsul cu  Duh  sfant „si  unde  Scriptura  zice  ” Hristos  in  voi ”  zice   Duhul  Meu  in  voi , si  mai  zice    „nimeni nu cunoaste lucrurile lui Dumnezeu, afara de Duhul lui Dumnezeu   Si noi n-am primit duhul lumii, ci Duhul care vine de la Dumnezeu, ca sa putem cunoaste lucrurile pe care ni le-a dat Dumnezeu prin harul Sau.  . Si vorbim despre ele nu cu vorbiri invatate de la intelepciunea omeneasca, ci cu vorbiri invatate de la Duhul Sfant, intrebuintand o vorbire duhovniceasca pentru lucrurile duhovnicesti.      Si  inca  un  text  important  de  retinut  in  inima, nu  numai  in  minte  ,  este  acesta :

Dar voi ati primit ungerea din partea Celui Sfant si stiti orice lucru. (1Ioan.2:20) Cat despre voi, ungerea pe care ati primit-o de la El ramane in voi si n-aveti trebuinta sa va invete cineva; ci, dupa cum ungerea Lui va invata despre toate lucrurile si este adevarata, si nu este o minciuna, ramaneti in El, dupa cum v-a invatat ea. (1Ioan.2:27)Totusi ceea ce propovaduim noi printre cei desavarsiti este o intelepciune; dar nu a veacului acestuia, nici a fruntasilor veacului acestuia, care vor fi nimiciti.  Noi propovaduim intelepciunea lui Dumnezeu, cea tainica si tinuta ascunsa, pe care o randuise Dumnezeu, spre slava noastra, mai inainte de veci,   si pe care n-a cunoscut-o niciunul din fruntasii veacului acestuia; caci, daca ar fi cunoscut-o, n-ar fi rastignit pe Domnul slavei.   Dar, dupa cum este scris: „Lucruri pe care ochiul nu le-a vazut, urechea nu le-a auzit, si la inima omului nu s-au suit, asa sunt lucrurile pe care le-a pregatit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc  .Noua insa Dumnezeu ni le-a descoperit prin Duhul Sau. Caci Duhul cerceteaza totul, chiar si lucrurile adanci ale lui Dumnezeu. ( 1 Corinteni 2.6-10)

Am  citat  aceste  cuvinte  cu  smerenie  si  sinceritate,  departe  de  mine  ingamfarea  ca  as  fi  „cineva ”  prin  ceea  ce  stiu .  Si  doresc  sa  impartasesc  cu  voi  aceste  descoperiri,  la  care  fiecare  puteti  ajunge  personal,  daca  nu  veti  socoti  MESAJUL  OREI   ”  ca  un  lucru  de  apucat ” ci  ca  un  CUVANT  VORBIT  DIRECT  DIN  PARTEA  LUI  DUMNEZEU  ,  care  ne  invata  cum  sa  ne  pregatim  pentru  a-L  intampina  pe  MIRELE  ,  cand  vine . Amintiti-va  de  istorioara  pe  care  fratele  Branham  a  spus-o  despre  fata  orfana  dupa  care  a  venit  Mirele  ,  exact  dupa implinirea  unui  an  – ( asa  cum  s-a  intamplat  si  lui  Abraham „La anul pe vremea aceasta, ma voi intoarce negresit la tine;”  (Fac.18:10) sau  Sunamitei , caruia  Domnul  i-a  zis  , prin  gura  lui  Elisei „”La anul, pe vremea aceasta, vei tine in brate un fiu.” 2 Regi 4.16)  – , de  la  DAREA  FAGADUINTEI     „Mireasa ”  a  zis  verisoarelor  care  o batjocoreau  :  ” mai  sunt  cinci  minute ”

Am  citit  de  multe  ori  acest  text  din  Cartea  Levitic 25.9: „In a zecea zi a lunii a saptea, sa pui sa sune cu trambita rasunatoare; in ziua Ispasirii, sa sunati cu trambita in toata tara voastra. (Lev.25:9) ,despre  ce  trebuie  sa  faca  Israel  , de-a  lungul  tuturor  vremurilor  dar  am  citit  si  instiintarea  pe  care  ne-a  dat-o  Domnul  despre  cum  va  fi  in  vremea  de pe  urma : „El va trimite pe ingerii Sai cu trambita rasunatoare, si vor aduna pe alesii Lui din cele patru vanturi, de la o margine a cerurilor pana la cealalta. (Mat.24:31)

Unul  din ”  Semnele  venirii  Lui  si  ale  sfarsitului  veacului  acestuia  ”  este  ZILELE  LUI  LOT . Ce  am  observat  in  relatarea  biblica  , inainte ca  cetatea  de  locuinta  a  lui  Lot, Sodoma ,  sa  fie  arsa  cu  foc  de  pucioasa =sulf ,  Domnul  a  cinat  cu  Abraham    si  , dupa  cina  a  zis  ”   „Sa ascund Eu oare de Avraam ce am sa fac?…” (Fac.18:17) Am  putea  sa  ne  intrebam  daca  „s-a  lasat  oare  Dumnezeu  influientat de mijlocirea  lui  Avraam,  sau  chiar  EL  l-a  influientat  ca  sa  mijloceasca  pentru  nepotul  lui  si  familia  acestuia ” ?Pentru  ca  stim , inainte  de  acea  intalnire  cu  Avraam  la  stejarii  lui Mamre, Domnul  l-a instiintat  prin  vis  ca  urmasii  lui vor  fi robiti  de  egipteni  patru  sute  de ani  si  abia  al patrulea  neam  se va intoarce  si   va  lua  in  posesie pamantul  fagaduit , alungand  dinaintea  lui  10  popoare  localnice ( gen. 15.13), si  aceasta proorocie  i-a  fost  data  ca  semn  si  raspuns  la intrebarea  ” prin  ce voi  cunoaste  ca  voi  stapani  tara  Canaan „?

Un  Cuvant  profetic  spune : ” Domnul Dumnezeu nu face nimic fara sa-Si descopere taina Sa slujitorilor Sai proroci. (Amos.3:7) ”    Asa  ne  spune  si  apostolul  Pavel ” potrivit cu credinta alesilor lui Dumnezeu si cunostinta adevarului care este potrivit cu evlavia, in nadejdea vietii vesnice, FAGADUITE  MAI  INAINTE  DE  VASNICII  de Dumnezeu, care nu poate sa minta, ci Si-a  descoperit Cuvantul la vremea Lui, prin propovaduirea care mi-a fost incredintata, dupa porunca lui Dumnezeu, Mantuitorul nostru …”( Tit 1. 1-3 )

Ati  inteles bine ?  Dumnezeu,  Mantuitorul  nostru,  Si-a  descoperit  Cuvantul  LA  VREMEA  LUI . De  aceea  eu  cred  cu  fermitate  ca  El  face  si  astazi  aceleasi  lucrari  ,  si  chiar  stiu  cum  lucreaza  El   IN  PREZENT  ,  si  aceasta  nu  prin  intelepciunea  mea,  ci  tocmai  PRIN  CE  ESTE  SCRIS

Pentru  a  clarifica  mesajul  acestui  articol,  dupa  cum  l-am  definit  in  titlu.  , sa  citim  si versetul „In Proroci este scris: „Toti vor fi invatati de Dumnezeu.” Asa ca oricine a ascultat pe Tatal si a primit invatatura Lui vine la Mine. (Ioan.6:45)

Cine  este  acest  Dumnezeu  care  ne  va  invata  toate  lucrurile   (Ioan.14:26) numit  Tatal , prin  metoda cea  mai  simpla  ,  ajutandu-ne  sa  ne  amintim  tot  ce  ne-a  spus , adica ” predat,” in  termeni  scolari,  Domnul  Isus ? ” Si Cuvantul pe care-l auziti nu este al Meu, ci al Tatalui, care M-a trimis. ( Ioan 14.24 )

Cu  parere  de  rau   zic ,  cine  continua  sa  vada  , prin  citirea  acestor  versete,  trei  feluri  de  invatatura  data  de trei  persoane  divine  diferite,  NU  MAI  POATE  FI  AJUTAT,  fiindca  n-are  pe  Dumnezeu ,  dar  are  foarte  multa  intelepciune  fireasca  pe  care  se  bizuie  in  explicarea  CREZULUI  TRINITATII  , care  nu-i  nimic altceva  decat  IDOLATRIA  MODERNA ,  o  invatatura  pagana  vopsita  crestineste

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

