Responsabilitatea NE OBLIGA !

Cand se vor intampla toate aceste lucruri, binecuvantarea si blestemul pe care le pun inaintea ta, daca le vei pune la inima in mijlocul tuturor neamurilor intre care te va risipi Domnul Dumnezeul tau,    daca te vei intoarce la Domnul Dumnezeul tau si daca vei asculta de glasul Lui din toata inima ta si din tot sufletul tau, tu si copiii tai, potrivit cu tot ce-ti poruncesc azi,…Iau azi cerul si pamantul martori impotriva voastra ca ti-am pus inainte viata si moartea, binecuvantarea si blestemul. Alege viata, ca sa traiesti, tu si samanta ta, (Deut.30:19)

Iosua a zis poporului: „Voi sunteti martori impotriva voastra insiva ca ati ales pe Domnul, ca sa-I slujiti.” Ei au raspuns: „Suntem martori!” (Ios.24:22) „Scoateti, dar, dumnezeii straini care sunt in mijlocul vostru si intoarceti-va inima spre Domnul, Dumnezeul lui Israel.   Si poporul a zis lui Iosua: „Noi vom sluji Domnului Dumnezeului nostru si vom asculta glasul Lui.”   Iosua a facut in ziua aceea un   legamant cu poporul si i-a dat legi si porunci, la Sihem. Daca veti calca legamantul pe care vi l-a dat Domnul, Dumnezeul vostru si daca va veti duce sa slujiti altor dumnezei si sa va inchinati inaintea lor, Domnul Se va aprinde de manie impotriva voastra si veti pieri degraba din tara cea buna pe care v-a dat-o El.” (Ios.23:16)

„”Strangeti-Mi pe credinciosii Mei, care au facut legamant cu Mine prin jertfa!” – (Ps.50:5)    Si cel neprihanit va trai prin credinta; dar, daca da inapoi, sufletul Meu nu gaseste placere in el.” (Evr.10:38)

Cui  n-are  cunostinta de  Dumnezeu  nu-i  pasa  daca   cineva  traieste  sau  piere , sau  ca El , Domnul , a  zis : ” Poporul Meu piere din lipsa de cunostinta.”,  dar  cine  a ajuns  sa cunoasca pe  Domnul  Isus  Hristos  este  dator  sa indrepte cu blandete pe potrivnici, in nadejdea ca Dumnezeu le va da pocainta, ca sa ajunga ( si  aceia ) la cunostinta adevarului; (2Tim.2:25)  Cine  a  facut  legamant  ,  precum  un  soldat  intrat pe  front,  este  raspunzator  pentru  viata lui  si  a  tovarasilor  de lupta  SA  NU  FACA  NICI O  GRESEALA   DE  CARE  SA  PROFITE  INAMICUL , fiindca  pe  front  nu  se  gaseste   mila  si  nici  iertare , atata  vreme  cat  armele  nu  sunt  puse  jos  si  armistitiul  incheiat , indiferent  de  cauza pentru  care  a inceput  lupta . Si  nu  exista  lupta  fara  suferinte .  ” Ma bucur acum in suferintele mele pentru voi; si in trupul meu implinesc ce lipseste suferintelor lui Hristos, pentru trupul Lui, care este Biserica.    Slujitorul ei am fost facut eu, dupa ispravnicia pe care mi-a dat-o Dumnezeu pentru voi, ca SA  INTREGESC   Cuvantul lui Dumnezeu.  Vreau sa zic: taina tinuta ascunsa din vesnicii si in toate veacurile, dar descoperita acum sfintilor Lui,  carora Dumnezeu a voit sa le faca cunoscut care este bogatia slavei tainei acesteia intre Neamuri, si anume: Hristos in voi, nadejdea slavei. Pe El Il propovaduim noi, si sfatuim pe orice om, si invatam pe orice om in toata intelepciunea, ca sa infatisam pe orice om desavarsit in Hristos Isus.Iata la ce lucrez eu si ma lupt dupa lucrarea puterii Lui care lucreaza cu tarie in mine. (Col.1:29)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

