•Totusi Intelepciunea a fost gasita dreapta de toti copiii ei.” (Luc.7:35) – partea l

CE  INSEAMANA  pentru  mine  ” DUMNEZEU  S-A  ATATAT ”

Prima  parte  din  doua  versete  biblice   ne  spune : „Nimeni n-a vazut vreodata pe Dumnezeu; ”  si  oricare  om  ar  fi  el  viu,  nu  poate  sa  spuna  altceva  ( si  sa si  demonstreze  eventual  contrariul )  decat  AMIN! -= asa  este !

Adresez  fratilor  mei – care  se  considera  cel  putin tot  atat  ” crestini ”  ca  mine,  intrebarea  :  Cum  putem   sa  pricepem  faptul  ca    , atunci Cand a fost Avram in varsta de nouazeci si noua de ani, Domnul i S-a aratat si i-a zis: „Eu sunt Dumnezeul cel Atotputernic. Umbla inaintea Mea si fii fara prihana. (Fac.17:1)   Domnul i S-a aratat la stejarii lui Mamre, pe cand Avraam sedea la usa cortului, in timpul zadufului zilei. (Fac.18:1)  ….. ?                                                                                                  De  asemenea  ,  puteti  citi   ce  a  scris  Moise  : „Du-te, strange pe batranii lui Israel si spune-le: „Mi S-a aratat Domnul Dumnezeul parintilor vostri, Dumnezeul lui Avraam, lui Isaac si lui Iacov. El a zis: „V-am vazut si am vazut ce vi se face in Egipt, (Exod.3:16)   Moise a raspuns si a zis: „Iata ca n-au sa ma creada, nici n-au sa asculte de glasul meu. Ci vor zice: „Nu ti S-a aratat Domnul!” (Exod.4:1)

Ati  consatat  voi  ca  TOTI OAMENII  care  nu  sunt  nascuti  – inca-  din  nou,  SE  POTICNESC  ,  privind  aceste  afirmatii  – prima  a  lui  Ioan  si  celelalte  ale  lui Moise  – ca  fiind  CONTRADICTORII  ?  Totusi  ,  majoritatea  dintre  acestia  SE  CONSIDERA  pe  ei  insisi  : crestini !  (de  prisos, oare ) Sa  mai  citez ( sa  va  mai  amintesc, voiam  sa  spun ) cateva  versete :”Domnul S-a aratat a doua oara lui Solomon, cum i Se aratase la Gabaon. (1Reg.9:2) ”

(Isus, dupa ce a inviat, in dimineata zilei dintai a saptamanii, S-a aratat mai intai Mariei Magdalena, din care scosese sapte draci. …Dupa aceea S-a aratat, in ALT  CHIP   la doi dintre ei, pe drum, cand se duceau la tara.   In sfarsit, S-a aratat celor unsprezece, cand sedeau la masa; si i-a mustrat pentru necredinta si impietrirea inimii lor, pentru ca nu crezusera pe cei ce-L vazusera inviat. (Marc.16:14)          Dupa aceea Isus S-a mai aratat ucenicilor Sai la Marea Tiberiadei. Iata cum S-a aratat: Dimineata, Isus statea pe tarm; dar ucenicii nu stiau ca este Isus.  „Copii”, le-a zis Isus, „aveti ceva de mancare?” Ei I-au raspuns: „Nu”.

Cine  spune  ca  ar  fi  vre-o  diferenta  intre  insemnatatea  cuvantului  ARATAT  in  V.T.  fata  de   Evanghelii ?  Oare  „vedem ”  noi  ca  au  fost  APARITII  VIZIBILE   si  cei  mentionati  cu  numele ,  (atat in   timpul  cat  domnea  Legea  ,  cat  si  inainte  si  si dupa  acea  perioda  , chiar  in  timpul  nostru  de  HAR, )  au  si  AUZIT   GLASUL  Domnului ,  CU  URECHEA  LOR  ?   Eu  zic :  Cine  cteste  – da  citeste, nu  doar  rasfoieste – Biblia ,  si  intelege  ce  citeste .

Dupa ce A  VORBIT  in vechime parintilor nostri prin proroci, in multe randuri si in multe chipuri, Dumnezeu, (Evr.1:1)  ……

Daca  suntem  comparati  – dupa  trup  firesc –  in  Scriptura  , cu  oile, de  ce  sa  inghitim doar  hrana  spirituala   FARA  A  RUMEGA   ? Daca  ne  pierdem  aceasta  insusire  , nu suntem  noi  socotiti   ca  si ANIMALELE   NECURATE ? Si  daca  -l  CREDEM  PE  PAVEL  drept  PARINTE  -in  credinta  – al  Neamurilor, „Caci, chiar daca ati avea zece mii de invatatori in Hristos, totusi n-aveti mai multi parinti; pentru ca eu v-am nascut in Hristos Isus, prin Evanghelie. (1Cor.4:15)” cum  sa  nu  tinem  seama  de  ce  ne  spune el ? –  mai  ales  ca  am  citit  si  noi  ce  scrie  in  Lege  si  Prooroci  :  anume  ,  ca  oameni  alesi  de  Dumnezeu  au  fost   randuiti=destinati  , ca  si  Moise   „El este acela care, in adunarea israelitilor din pustiu, cu ingerul care i-a vorbit pe muntele Sinai si cu parintii nostri, a primit  cuvinte vii,  ca sa ni le dea noua. (Fapt.7:38)    ( nu  numai  cuvinte  auzite  cu  urechea,  ci  CUVINTE  CARE  sunt  raspunzatoare  de  A DA  VIATA  )  Iar  oamenii  ALESI  nu  au  fost  chiar  asa  de  OBISNUITI  , ca  sa  zicem  ca  ” puteau  sa  fie  oricare  din noi,”  care  ne-am  nascut  TALENTATI  si  ne-am  cultivat  talentele , ci  despre  ei  citim  ca  Dumnezeu  a zis  :  „Ascultati bine ce va spun! Cand va fi printre voi un proroc, Eu, Domnul, Ma voi descoperi lui intr-o vedenie sau ii voi vorbi intr-un vis.Nu tot asa este insa cu robul Meu Moise. El este credincios in toata casa Mea. Eu ii  vorbesc gura catre gura, Ma descopar lui nu prin lucruri grele de inteles, ci el vede chipul Domnului. Cum de nu v-ati temut deci sa vorbiti impotriva robului Meu, impotriva lui Moise?” (Num.12:8)

Noi  avem  dreptul sa  spunem  ca  ” Dumnezeu  ne-a  vorbit „,  daca  am  avut  un  vis  neobisnuit  sau  daca   intelegem  Cuvantul  DESCOPERIT ,  dar  cati  oameni  in  istorie  au  fost  chemati  la  o  slujba  ca  aceea  a  lui  Moise  sau  a  fratelui  Branham ?   Cu  toate  ca  Domnul  a  numit  ROBUL  MEU  pe  multi  alti  copii  ai  lui :    „Iar pentru ca robul Meu Caleb a fost insufletit de un alt duh si a urmat in totul calea Mea, il voi face sa intre in tara in care s-a dus, si urmasii lui o vor stapani. (Num.14:24)”  sau   despre  apostolul Pavel :”El zice: ( in  Cuvantul Proorociei ) „Este prea putin lucru sa fii Robul Meu ca sa ridici semintiile lui Iacov si sa aduci inapoi ramasitele lui Israel. De aceea, Te pun sa fii Lumina neamurilor, ca sa duci mantuirea pana la marginile pamantului.” (Isa.49:6) Caci asa ne-a poruncit Domnul: „Te-am pus ca sa fii Lumina Neamurilor, ca sa duci mantuirea pana la marginile pamantului.” (Fapt.13:47)  „

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la •Totusi Intelepciunea a fost gasita dreapta de toti copiii ei.” (Luc.7:35) – partea l

  1. mihaela zice:

    tocmai mi-am dat seama recitind articolul de pe blogul ucenicului ca eu cred in trinitate exact cum a explicat-o branham „trei manifestari diferite, acelasi Dumnezeu”.

    Poate nu-ti place cuvântul trinitate si de aceea m-ai contrazis? că daca e asa cum e explicat mai sus inseamnă că am fost intotdeauna de acord (doar in privința asta, bineînțeles : )

  2. Subiectul abordat nu e -inca – incheiat, va sa fie complectat , caci, la final, pot s-arat ce Isus a spus mereu : ” Doar Cuvantul ce-L port Eu , Cel ce E CU DUMNEZEU , era DumnezeuL de la inceput si ESTE ieri si astazi si intotdeauna ” Explicatiile omenesti nu-s nici macar apa binecuvantata ,de ploaie, ci doar apa de canalizare ! ( spre grupari de oameni care cauta doar profitul lor de pe urma voastra – prin vorbe care sa va „gadile urechile „)
    AL DOILEA OM este DUHUL DATATOR DE VIATA , care TREBUIE SA SE NASCA -din nou- in unul fiecare din noi ! Acesta este adevarul in privinta TEOFANIEI
    ( vezi si completarea la articolul ” tu esti Fiul Meu, astazi te-am nascut „https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2013/10/01/tu-esti-fiul-meu-astazi-te-am-nascut/ )

nimic

