Inca o dovada, frate, ca Lica n-are dreptate !

Fiindca  nu  are   ce  sa  ne  prezinte  in  legatura  cu  Sfanta  Scriptura,  numitul  „bloghist ” -( cine  l-o  fi  parat  ca  este? ) se  tine  de  nimicnicii ,  neincetand  sa  caute  ” pricina  de  galceava ”  fratilor  care  au  inteles ca  „El ne-a mantuit si ne-a dat o chemare sfanta, nu pentru faptele noastre, ci dupa hotararea Lui si dupa harul care ne-a fost dat in Hristos Isus, inainte de vesnicii, (2Tim.1:9),   si  , precum  ” femeia  nebuna  ” din  Proverbe 9  , cheama  si  el  pe  trecatorii  care  merg  pe  calea  cea  dreapta  , indemnandu-i  fara  SCRUPULE  sa-si  ia  viata  in  mainile  lor .

Eu  m-am  hotarat  sa  lupt   impotriva  IDEILOR  lui  „prin cuvantul adevarului, prin puterea lui Dumnezeu, prin armele de lovire si de aparare pe care le da neprihanirea; (2Cor.6:7)   Caci armele cu care ne luptam noi nu sunt supuse firii pamantesti, ci sunt puternice, intarite de Dumnezeu ca sa surpe intariturile. (2Cor.10:4)

De  aceea  am  copiat  aici  cateva  comentarii  la  articolul  http://mesajul.blogspot.co.uk/2013_12_01_archive.html  in  care  afirma „Concluzia mea:  Se confirma ceea ce de fapt am tot scris in blog. Si anume ca Branham nu a fost chemat sa dea invatatura si din acest motiv a incurcat grav de tot lucrurile,……”

Lucrurile  nu  le-a  incurcat  fratele  Branham,  ci  tu  insuti  si  prietenul  tau   incercati  sa le-NCURCATI, , fiindca  nu  pricepeti  nici  macar  lucrurile  simple  pe  care  le  cititi  in  Biblie .    Dintre  toate  fiintele  despre  care  ne  spune  Biblia  ca  au  fost  create  de  Dumnezeu,  care, in  afara  de Adam  au  mai  fost  DUPA  CHIPUL  SI  ASEMANAREA  LUI ?  Si  cine  altul  ar  fi  putut  sa  steie  in  prezenta  DIVINITATII  si  sa  VORBEASCA   cu  Creatorul  , decat  o  fiinta  Divina ,  care  a  fost  Adam  in  TEOFANIE? ( inainte  de  a  i  se  da  SUFLARE  DE  VIATA  TERESTRA , adica  umana   si  cele  cinci  simturi  ale  trupului  cu  care  sa  CONTACTEZE  IN  DIRECT  MATERIA )    Voi  ziceti  , dupa  dictionare  umane,  ca  ” teofanie  ”  este  o  aparitie  Divina  in  fata  oamenilor . Dar, inainte  de  creatia  pamantului,  El  a  creeat  cerurile  si  toata  ostirea  lor, si  in  fata  cui  S-a  prezentat  atunci,  si  in  ce  forma ?  Iar  daca  omul  a  fost creat  asa  cum  am  citit,  si  era  pe  atunci  UNIC, adica  SINGUR   in  felul  acela ,  oare  nu  era  el  un  dumnezeu  cu   d  mic,  caruia i-a  fost  dat  sa  creasca  si  sa se  inmulteasca ? Dar  care  era  pentru  el  PLANUL  ORIGINAL ,  daca  citim  ca  inmultirea  prin  sex  a  fost  socotita  CALCAREA  PORUNCII  si  condamnata   cu  moartea  fizicului ,  Dumnezeu  hotarand  o  zi  a  rascumpararii  si  o  NASTERE  DIN  NOU ?    Bine  as  spus  Domnul  Isus  ”  Va  rataciti,  fiindca  nu  cunoasteti  Scripturile  si  nici   puterea  lui  Dumnezeu ”  adica  va  laudati  degeaba  ca  ati  scrie  si  vorbi  prin  Duhul  Sfant.

  • Frate nelu citeste Biblia. Pe pamant omul nu a fost duh niciodata. Omul a fost creat din pamant si D-zeu a suflat suflare de viata in el. I s-a dat sa manance iarba si sa stapaneasca peste animale, nu inteleg ce e asa de greu de inteles?
    Tu spui ca adam nu ar fi putut sa stea in fata D-lui. Pai nici nu au vazut pe D-nul. In Biblia mea scrie(si am verificat in franceza) au „auzit vocea D-lui „si s-au ascuns.
    Atunci au auzit glasul Domnului Dumnezeu care umbla prin grădină în răcoarea zilei: şi omul şi nevasta lui s-au ascuns de faţa Domnului Dumnezeu printre pomii din grădină. Dar Domnul Dumnezeu a chemat pe om şi i-a zis: „Unde eşti?” El a răspuns: „Ţi-am auzit glasul în grădină; şi mi-a fost frică, pentru că eram gol, şi m-am ascuns.”
    Vezi fr Nelu ca nu spune Adam ca te-am vazut si ….. ci ti-am auzut glasul. A auzit vocea D-lui care se plimba prin gradina.Daca te uiti in original spune: „vocea Domnului care era vantul” Chestia care o prezinti despre dumnezeu cu „d „mic si „D” mare,inger cu i mic si ci I mare nu ai suport Biblic ci doar textul mesajului lui Branham. Deci e greu sa sustii teoria fr Branham cu Biblia.

  • Ce  scrie  si  cum  citesti  ,  de vorbesti  numai  povesti ?  ^omul şi nevasta lui s-au ascuns de faţa Domnului Dumnezeu printre pomii din grădină.” S-au  ascuns  de  FATA  Domnului,  nu  de Glasul Lui , oare  nu  inseamna  asta  ca  inainte  de-a  face  sex  si  a  CUNOASTE   goliciunea  pacatului  cei  DOI  ( deja  DESPARTITI )  avusesera  privilegiul  de  a-L  VEDEA  PE  DUMNEZEU   fata in  fata ? Si  ce  a  vorbit  Dumnezeu   si  cu  cine , de  I-au  auzit  glasul ?  Poate  ca  Domnul  CANTA   SINGUR  o  melodie  cereasca  !    Tu  zici  de  ” chestia  cu  d  mic,  ” sa  stii  ca  e  de  la   Moise  si de la David si de la Pavel  citire :•Daca vei uita pe Domnul Dumnezeul tau si vei merge dupa alti dumnezei,  ( CA  SFANTA TREIME )  daca le vei sluji si te vei inchina inaintea lor, ( TREI PERSOANE  COEGALE = COATE GOALE )  va spun hotarat azi ca veti pieri. (Deut.8:19)  •Cine este ca Tine intre dumnezei, ( FII  SAI   si-Adam  a  fost  PRIMUL  din  ei ) Doamne? Cine este ca Tine minunat in sfintenie, bogat in fapte de lauda, si facator de minuni? (Exod.15:11)•Eu am zis: „Sunteti dumnezei, toti sunteti fii ai Celui Preainalt.” (Ps.82:6) •Nimeni nu este ca Tine intre dumnezei, Doamne, si nimic nu seamana cu lucrarile Tale. (Ps.86:8) •Caci chiar daca ar fi asa numiti „dumnezei” fie in cer, fie pe pamant (cum si sunt in adevar multi „dumnezei” si multi „domni”), (1Cor.8:5)      Fratele  Branham  a  vorbit  doar  Cuvantul,  TEORIILE  se  vede  ca  le  STRUMFESTI   tu  si  Lica  NEBUNICA  pe  acest  blog  de  RENEGATI  impielitati !

  • Intrebate pt fr Nelu: Daca Moise nu era „teofanie” ci era o fiinta in carne si oase de ce a putut sa stea in prezenta D-lui si sa vorbeasca cu el? Daca Avraam nu era o teofanie ci era o fiinta in carne si oase de ce a stat la masa cu D-nul si cu ingerii lui?

  • Daca  Domnul si  ingerii Lui  AU  MANCAT  carne  fripta  de  la  Abraham , ce  erau  ei,  doar  OAMENI   ca  tine ?  De  ce  oare  Abraham  A  AVUT  PRIVILEGIUL  sa  stea  la  masa  cu  Domnul ?  El  A  CAPATAT  TRECERE = privilegiu    Vezi,  Adi,  NU  GANDESTI  nici  corect,  nici  bine !  In  multe  locuri  din  Biblie  poti  gasi  ,  la  fel    si  pe  INGERUL  Domnului  , ci  ” I ” Mare  ,  si  pe  ceata  ingerilor   cu  ” i” mic       Cu  ce  fel  de  ” carne  si  oase  ” S-a  aratat  Domnul  lui  Moise,  daca  citim  aceasta  relatare : „••Eu ii vorbesc gura catre gura, Ma descopar lui nu prin lucruri grele de inteles, ci el vede chipul Domnului. Cum de nu v-ati temut deci sa vorbiti impotriva robului Meu, impotriva lui Moise?” (Num.12:8)   Cand a ispravit Domnul de vorbit cu Moise pe muntele Sinai, i-a dat cele doua table ale marturiei, table de piatra, scrise cu degetul lui Dumnezeu. (Exod.31:18)     Constat  ca  nu  aveti  nici  un  fel  de  intelegere  corecta  despre  TEOFANIE ,  si  totusi  pretindeti  sa  INVATATI   . Veti  obtine  totusi  ceva  ABSOLVENTI  , pe  care-i  faceti  CAPETE  PATRATE,  care  vor  da   din  colt  in  colt  la  JUDECATA  Cuvantului  lui Dumnezeu

  • Lica  zice  la  final: ” va rog,  una  singura  macar !”  ,  cu  voce  ca  de  magar , ce  nu  pricepe  nici  chiar  ce  citeste-n  dictionar , El  preia  ce  spune  Adi, care  bate  si  el  campii  frunzarind  pe  ici  colea   ce  scrie  prin  Biblia   pe  care  el  o  cunoaste  precum  viermele  pe  ” moaste ” ( morti  imbalsamati,  si  de  de  viermi  nevatamati )   Deci,  ei  nu  pricep  ce  scrie  acolo  de  TEOFANIE  : „TEOFANÍE s. f. apariție, manifestare a divinității sub formă materială. (< fr. théophanie) ”  si  nici  faptul  ca   apostolul  Ioan a  stiut  CEVA  cand  a  zis : :•Preaiubitilor, acum suntem copii ai lui Dumnezeu. Si ce vom fi nu s-a aratat inca. Dar stim ca, atunci cand Se va arata El, vom fi ca El; pentru ca Il vom vedea asa cum este. (1Ioan.3:2),  caci,  de-ar  fi  priceput,  ar  sti  bine  ce  va  transmit  prin  citatele  biblice  din  comentariile  anterioare,  adica  lucruri  care  apartin  EXCLUSIV   Mesajului orei .  Vreti  nu vreti,  trebuie  sa stiti  ca  noi  AM  FOST  CU  EL   INAINTE  DE  INTEMEIEREA  LUMII,   si  El  a  dorit  sa  devenim  VIZIBILI  MATERIAL  =  sa  ne  aratam ,
    in   forma  de  TEOFANIE,  nascuti  prin  METODA  SPIRITUALA ,  prin  CUVANT.=BINELE   Insa  Eva  , „Si nu Adam a fost amagit; ci femeia, fiind amagita, s-a facut vinovata de calcarea poruncii. (1Tim.2:14)” si  ne-a  aruncat  in  moarte   prin  METODA  SEXUALA  ,= RAUL , pe  care  ea  (  fiind  partea  NEGATIVA  a  omului )  a  ales-o  ,  desi   stia  ca  Domnul   i-a  interzis  -o  !   Dumnezeu  a  facut  pe  om  cu  trup  material  si  cu  organe  sexuale  inainte  de  a  face  vegetatia  ( care  tot  sexual  se  inmulteste ) chiar  inainte  sa  faca  vre-un  mamifer ( animal )  tocmai pentru  ca  sa-l poata  pune  in  postura  de  ALAGATOR  ,  ca  AGENT  liber  moral,  intre  cele  doua  moduri  de  implinire  a  BINECUVANTARII  de  a  creste  si  a se  inmulti , cu  POSIBIITATEA  DE  STAPANITOR  peste  CREATIE  ,  sau  FARA  aceasta  posibilitate  ( desigur,  astazi  omului  i  se  pare  ca  are  acea  stapanire, dar  la  o  cercetare  mai  atenta  ,  este  doar  o  impresie ( fals )- caci  este  scris „Daca ati avea credinta cat un graunte de mustar, ati zice dudului acestuia: „Dezradacineaza-te si sadeste-te in mare”, si v-ar asculta. (Luc.17:6)     Asa  zici  tu  , Licaca  fratele  Branham  n-a  avut  nici o  descoperire  !  Da  BINE  CA  AI  TU  !  ( si  ca  dai  vina pe-altu ! ) Fii  deci  fericit !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Inca o dovada, frate, ca Lica n-are dreptate !

  1. Ilinca zice:

    M-am uitat la ce am reusit så citesc aici referitor la cercetarea cuvintelor lui William Branham si ingåduiti-mi så spun si eu ce gandesc.
    Nu cunosc pe niciunul din voi (dupå trup ) deci nu caut så tin partea cuiva…ceea ce caut inså este ADEVÅRUL Singurului care poate fi chemat Domnul SLAVEI!!!Slava care vine de la EL ar trebui så fie cåutatå de toti care se cred cå vorbesc in numele dreptåtii cåci numai UNUL este DREPT,si EL socoteste neprihånit pe cine alege!(Romani8:33)
    Oare nu toti suntem lipsiti de slava lui Dumnezeu panå ne intalnim cu ADEVÅRUL?Nu este scris cå „Dumnezeu a inchis pe toti oamenii in neascultare,ca så aibå indurare de toti?” Si dacå EL se indurå de cine vrea så se indure este aceasta o pricinå de poticnire sau mai degrabå un prilej de a intra si noi in indurarea Lui?Cine poate zådårnici planul Celui Preainalt?EL este puternic prin tåria priceperii LUI dar noi,oamenii,nu-L putem pricepe si nu-L putem intelege cat timp ne credem singuri intelepti!
    Se vor gåsi intotdeauna oameni care privesc la cele firesti din viata ALESILOR care så tragå concluzia:”…iatå un prieten al påcåtosilor”Totusi INTELEPCIUNEA a fost gåsitå dreaptå de TOTI COPII EI!!!
    In drumul cålåtoriei vietii mele ,predicile lui Branham au fost si sunt un semn care aratå spre VIATÅ ….. sunt fericitå så recunosc aceasta…cåci am ajuns la destinatie…nu spun cå eu sunt ceva ci cå HARUL Tatålui ceresc m-a atins dandu-mi viatå si EL incå lucreazå!!!
    Pentru cei care nu este asa,ei ar trebui så priveascå spre SCOPUL de a gåsi PACEA si Odihna si nu spre un om pe care il considerå o piedicå…cåci asa cum spunea si Galileo Galilei : un om nu poate invåta un adevår pe alt om ci doar så il ajute så si-l descopere inåuntru såu…depinde de såmanta pe care o avem in noi! Evrei6:7-8

    • Adi zice:

      Pentru Ilinca:
      Nu te cunosc ,D-nul sa te binecuvinteze.
      Douazeci de ani am crezut si eu acelasi lucru ca si tine, ca stau pe adevarul absolut ,ca nimeni in lumea asta nu mai ma poate darama .Eram la mesaj, mireasa,totul era roz cum se spune.Intr-o seara D-nul mi-a dat un vis, atunci nu stiam de neadevarurile din mesaj.
      Nu am inteles visul dar dupa 7 zile am inceput sa gasesc adevarul si visul s-a adeverit.
      Nu pot sa dau nume dar sa sti ca nu numai in Romania ci peste tot in lume tot mai multi oameni sinceri vad adevarata fata a mesajului.
      In Belgia s-a facut reuniune cu pastorii pentru a vedea cum pot sa raspunda oamenilor .
      Oamenii incep sa puna intrebari incomode pentru ei si nu prea au suport Biblic in raspunsuri.
      Cred ca daca cauti adevarul si esti sincera il vei gasi.
      D-nul sa ne ajute!

      • Am avut o ” partasie ” cu fratii de peste mare, cu care lucrez pentru renovarea noii cladiri a Bisericii , in Waltham Abbey – cetatea regelui Harold al ll-lea si am si citit intr-o predica a fratelui Branham cuprinsa in cartea ” Pietre de zidire duhovniceasca ” – daca cineva ar publica-o eu cred ca ar fi de un mare folos pentru fiecare – despre atitudinea crestineasca fata de autoapreciere si m-am hotarat sa scriu ultimul comentariu pe blogul prietenului …. caruia i-am zis :

        behaituloilorsiglasulpastorului 22 decembrie 2013, 03:30
        „Ma iertati ca nu-s ” bolund ” si ca nu va mai raspund, dar acum am alta treaba decat sa stau la taraba cu discutii fara noima numai sa fierbeti in ciorba , sa m- amestec si eu cu vorba unde nu-mi prea fierbe ciorba . Eu am blogul meu, pe care l-am cam neglijat, se pare , netinand cont de bun sfat pe care Domnul l-a dat : ca nebunului nu-i arde de-nvatatura , mai frate, ca le stie pe-ale lui, nu tine seama ce-i spui, si sunt doua variante: 1. sa-i raspunzi sau 2. nu
        1. prin poante, ( dupa nebunia lui, sa nu se creada intelept )
        2. SAU SA NU-I MAI ZICI NIMIC, , ( sa nu te asemeni si tu cu el ) sa taca si el ” chitic „.
        Dupa observatia din aceasta dimineata a comentariului prin care a raspuns, m-am gandit la catelusul unui vecin care, de cate ori trec pe langa gardul lui incepe acelasi latrat agresiv si dusmanos cu care intampina pe oricare strain de ” curtea ” lui , netinand cont de faptul ca Stapanul are altfel de atitudine fata de mine , dar il apreciaza si pe el , fiindca indeparteaza pe aceia care au ganduri dubioase in legatura cu PROPRIETATEA SA .

    • Eu am vorbit cu mai multi frati de la diferite adunari , oameni muncitori care au o viata sociala normala ei toti spun ca au fost puternic impresionati in bine in urma cercetarii Mesajului si mai zic ca numai cei fara inima noua au ochi critici fata de Cuvantul lui Dumnezeu .dar ei niciodata n-au vazut in Mesaj lucruri negative . Si toti au cate ceva de marturisit despre schimbarea pe care Domnul a facut-o prin credinta pe care au primit-o , Ei au gasit un puternic suport moral pentru greutatile vietii zilnice si o incredintare tare in fagaduintele pentru aceasta ultima generatie .
      De aceea am hotarat sa incep sa public pe fragmente cateva din „dezvaluirile ” tainelor biblice, care sunt Cuvantul catre Mireasa lui Hristos . Chiar daca majoritatea cititorilor nu vor pricepe , vor fi si putinii aceia care trebuie sa citeasca , fiindca intr-o scrisoare de dragoste doar ochii inimii sunt deschisi, ochii trupului fiind orbi la toate aparentele

  2. Stim si noi bine ce se intampla in lume, si stim si mai bine ce se intampla in adunarile crestinilor . Este foarte trist, dar adevarata afirmatia fratelui Branham ca in rapire va fi doar UN CRESTIN dintr- UN MILION , la fel cum in Tara Fagaduita au intrat , din doua milioane iesiti din Egipt , doar Iosua si Caleb, , care au fost calauzele poporului tanar NASCUT IN PUSTIETATE . Cnd am citit ,( acum peste zece ani ) , aceste observatii, erau inca adunari in crestere, care se desparteau si deveneau fiecare mai mare decat cealalta si parea de necrezut sa fie doar atat de putini CREDINCIOSI . Dar acum, – cand din ce in ce mai multi se poticnesc, cand ” Poporul Meu piere din lipsa de cunostinta ” ( cum zicea Osea.4:6) , si din pricina celor care au LEPADAT-o, fiindca NU AU INTELES NIMIC din ceea ce s-au fortat pe ei insisi sa creada , – realitatea se vede tot mai clar
    Fratele Branham zicea ca ” oaia nu se forteaza sa produca lapte, lana sau carne, ci este modul ei natural de viata , tot astfel un crestin-oaie a lui Isus intelege Cuvantul si-si calauzeste viata dupa El fiindca este in natura lui sa fie asa . Sufletul este NATURA DUHULUI, si pentru un crestin, natura lui este DUHUL SFANT ” de aceea , el nu se sfiieste sa raspunda DA la intrebarea : ” Ai primit Duhul Sfant, ( cat timp a trecut ) de cand ai crezut ? ”
    Multi care se pr etind a fi, dau inca si astazi acelasi raspuns ca si POCAITII lui Ioan Botezatorul : ” Nici macar n-am auzit ca este asa ceva ”
    Toti care AU ADERAT la crestinism, se vor distanta ei insisi de noi. Profetul nostru ne-a invatat ca NUMAI CINE SE NASTE IN FAMILIE va primi ( si accepta ) MANTUIREA data prin FAGADUINTA si NUMAI cei din Samanta lui Abraham au parte de o nastere din nou in Biserica Mireasa lui Hristos . Amin .
    Mai zicea ca Abraham nu lua in seama faptul ca trecusera 25 de ani de cand Dumnezeu i-a promis sa-l faca tata pentru multe popoare ” Nu te vei mai numi Avram; ci numele tau va fi Avraam; caci te fac tatal multor neamuri. (Fac.17:5) ” nici ca avea aproape o suta de primaveri, fapt pentru care cei carora le-a MARTURISIT CREDINTA il batjocoreau, ” ia, zi, mosule, cu un picior in groapa, unde ti-s neamurile alea multe ? ” ci le raspundea cu intelepciune ” ce va pasa voua, stiti bine ca MIE doar mi-a dat Domnul fagaduinta, nu si voua , deci NU SUNTETI OBLIGATI sa credeti ! ”
    asa ca si eu va zic , precum popa ortodox la liturghie : PACE TUTUROR ! si voi sa-mi raspundeti toti in cor : si duhului tau, Aliluia !

nimic

