Doamne, da-mi vechea credinta , vreau sa o traiesc si eu !

\scriu   doar  pentru  cine  -ntelege  ca  mine . Nu-i  musai  sa  cititi  si  sa va convertiti , crezand  in  Dumnezeu  precum  am facut  eu, si  cum  am  auzit,  ca  multi  ar  fi  patit atunci  cand  au  citit  ce  Domnul  le-a  vorbit printr-un  fiu  UMILIT  in  viata  ce-a  trait  si  dupa  ce-a  murit (  fiindca  a  adus  MESAJ  trimis  de  sus, co  promisiune  mare  pentru  RASCUMPARARE  a  vietii  , din  tarana  schimbata  prin  LUMINA ce s-a  ivit  in  zare,  cu  DAR  DE  VINDECARE .

     Pentru  ca  si  eu  am avut  parte de acest  dar  minunat  ,  de  mai  multe ori, inca  pe  vremea  cand  NU  AVEAM  CUNOSTINTA   despre  CREDINTA , acum,  odata  venita  Lumina  in  lume, as vrea  sa  stiti  si voi  aceste  LUCRURI  BUNE  si  sa  iesiti  din  intunerecul  teologiilor  bisericesti  la  lumina  Cuvantului descoperit apostolilor si  proorocilor  lui Hristos, la  care  avem  acum acces  FARA  BANI  SI  FARA  PLATA , fiindca  este  DARUL  LUI  DUMNEZEU,  care  aduce  mantuire  tuturor  celor  ce  L-au  primit  .

      Cel  mai  maret  lucru  pentru  om  este  sa  poata  sa-si   incredinteze   TOT  CE  ARE , la  un  moment  dat,  chiar  si  viata  pamanteasca , lui  Dumnezeu ,  fara  sa  se  mai  gandeasca  la  acestea  vreodata.   Atunci   va  avea  parte  de  ceea  ce  numim  NASTEREA  DIN  NOU  , la  o  viata  complet  diferita  ,  care de  fapt   o  continua  pe  aceea  de  pana  atunci,  dar  la  nivel   de  negandit  de  superioritate .

    Asa  a  vorbit Domnul  prin  fratele  William  Branham cand  acesta  a  predicat  multimilor  care  asteptau  sa  se  roage  pentru  vindecarea  bolilor  lor :

      ”  Aici  este  SLABICIUNEA  asa  numitei  crestinatati de  azi  care  scapa sa  primeasca promisiunea  de  vindecare , privind  in  alte  directii  decat  aceea  indicata  de  Dumnezeu.

    Va  puteti  imagina  un  fermier  care  si-a  pus  in  pamant  samanta  pe  ogoarele  lui  si  in  fiecare  zi  merge  si  o  sapa   iarasi,  ca  sa  vada  daca  e  incoltita  sau  nu ?.  Procedand  in  felul  acesta  el  nu  va avea  niciodata  o  recolta  „Cel ce ara pentru semanatura ara oare necontenit? Necontenit isi brazdeaza si isi grapeaza el pamantul? (Isa.28:24)   El  doar  o  pune  in  pamant  , fiindca  este  incredintat  ca  ” Dumnezeul lui l-a invatat sa faca asa, El i-a dat aceste invataturi.” Aceasta  o  stabileste ( acesta  este  un  ABSOLUT )

      Este  aceeasi  cale  pe  care noi primin  fiecare  fagaduinta  a lui Dumnezeu ,  fiindca  ESTE  O  SAMANTA  PE  CARE  NE-A   DAT- O   EL   SA  O  PUNEM  IN  INIMA  NOASTRA     O  incredintam  Domnului  si  uitam  de ea !

  (  Apostolul  Pavel  ne  cearta  si  azi,  vorbind  in  aceasta  alegorie  a  semanatorului : „. pentru ca tot lumesti sunteti. In adevar, cand intre voi sunt zavistii, certuri si dezbinari, nu sunteti voi lumesti si nu traiti voi in felul celorlalti oameni?   Cand unul zice: „Eu sunt al lui Pavel!”, si altul: „Eu sunt al lui Apolo”: nu sunteti voi oameni de lume?    Cine este Pavel? Si cine este Apolo? Niste slujitori ai lui Dumnezeu, prin care ati crezut; si fiecare dupa puterea data lui de Domnul.    Eu am sadit, Apolo a udat, dar Dumnezeu a facut sa creasca:   asa ca nici cel ce sadeste, nici cel ce uda nu sunt nimic; ci Dumnezeu, care face sa creasca.    Cel ce sadeste si cel ce uda sunt totuna; si fiecare isi va lua rasplata dupa osteneala lui.  Caci noi suntem impreuna-lucratori cu Dumnezeu. Voi sunteti ogorul lui Dumnezeu, cladirea lui Dumnezeu.       Dumnezeu  face  totul  ce  urmeaza in  privinta  CRESTERII  OMULUI  DINLAUNTRUL CLADIRII  LUI  DUMNEZEU .   Fiecare  Cuvant  va  produce  EXACT  ceea  ce  este  EL  ,  fiindca  ESTE  O  SAMANTA  „Tarina este lumea; samanta buna sunt fiii Imparatiei; neghina sunt fiii celui rau. (Mat.13:38) )

   Poti  sa  observi un  om  care  ARATA  CA  UN  CRESTIN,  SE  POARTA  CA  UN  CRESTIN,  la  exterior ,  prin  EDUCATIE  ,dar  poti  fi  sigur  ca  , daca  el  nu  are  in  sufletul  lui  acea  incredintare  despre  lucrarea  lui Dumnezeu, care  este  germenul  de viata ,  el  niciodata  nu  se  va  ridica  la  inviere .Pentru  ca  a  lui  credinta  este  HIBRID  din  laboratoarele  denominationale, cu  forma  si  savoare,  dar  fara  viata  IN  SINE

Continuare…….daca  ai  RABDARE   ca  sa  mai  citesti  ……pana-mbatranesti ! (si-n  fiinta,  si-n  credinta , Domnul  sa-ti  dea  biruinta )

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Doamne, da-mi vechea credinta , vreau sa o traiesc si eu !

  1. Pingback: Doamne, da-mi vechea credinta , vreau sa o traiesc si eu ! | serginho77

nimic

