Tu esti Fiul Meu, ASTAZI te-am nascut

Din samanta lui David, Dumnezeu, dupa fagaduinta Sa, a ridicat lui Israel un Mantuitor, care este Isus…… Fratilor, fii ai neamului lui Avraam, si cei ce va temeti de Dumnezeu, voua v-a fost trimis Cuvantul acestei mantuiri…… Si noi va aducem vestea aceasta buna ca fagaduinta facuta parintilor nostri, Dumnezeu a implinit-o pentru noi, copiii lor, inviind pe Isus; dupa cum este scris in psalmul al doilea: „Tu esti Fiul Meu, astazi Te-am nascut.”

Dumnezeu  nu  este  interesat  de  ziua  nasterii  noastre  din  pantecele  mamei  . El  nu  poate  privi  pacatul  fara  ca  acesta  sa  fie  nimicit  instant ,– ori  noi,  toti  oamenii, am  fost  zamisliti  de  mamele  noastre  in  pacat –  de  aceea  l-a  izgonit  pe  om  din  privirea = de  la  fata  Lui , ca  sa  nu-l  nimiceasca  pana  va  trimite  Cuvantul  mantuirii,  adica  UN  RASCUMPARATOR  RUDENIE    Si  Dumnezeu  nu  a  mai  vorbit  cu  urmasii  lui  Adam   FATA  in  FATA , adica  nu  Si-a  mai  aratat  CHIPUL   decat la  unii  oameni  pe  care  i-a   ALES  SA-L  REPREZINTE,  ca  mesageri  ai  Lui , in  momente  diferite  ale  istoriei  umane ,  carora  ” S-a  facut  cunoscut ” , adica  S-A  DESCOPERIT, asa  dupa  cum  citim  : ” Domnul S-a coborat in stalpul de nor si a stat la usa Cortului. A chemat pe Aaron si pe Maria, si ei s-au apropiat amandoi.   Si a zis: „Ascultati bine ce va spun! Cand va fi printre voi un proroc, Eu, Domnul, Ma voi descoperi lui intr-o vedenie sau ii voi vorbi intr-un vis. Nu tot asa este insa cu robul Meu Moise. El este credincios in toata casa Mea.  Eu ii vorbesc gura catre gura, Ma descopar lui nu prin lucruri grele de inteles, ci el vede chipul Domnului. Cum de nu v-ati temut deci sa vorbiti impotriva robului Meu, impotriva lui Moise?” (Num.12:8)

Eu  stiu  ca  orice  cuvant  din  Biblie  are  GREUTATE  ,pentru  unii  oameni  aceasta  fiind ”  o   greutate  vesnica  de  slava „, iar  pentru  altii  o  greutate  de  a   intelege    ce   vorbeste .     In  MESAJUL  OREI,  care  ne-a  fost  prezentat  de  fratele  Branham,   eu  am  gasit  cea  mai  clara  si  mai  frumoasa  expunere  posibila  a   Bibliei,   in care  este  revelat  = descoperit  noua,  oamenilor  care  ne  place  sa  ne  consideram  ” moderni „,  tocmai  CHIPUL  DUMNEZEULUI  CELUI  NEVAZUT, , despre  care  profetul  Isaia  a  spus   :  ”

  • Dar Tu esti un Dumnezeu care Te ascunzi, Tu, Dumnezeul lui Israel, Mantuitorule! (Isa.45:15)

Astfel,  oricat  ar  incerca  Lica  si  ” acolitii ”  lui  sa  gaseasca  motive  pentru  vot  de  blam  la adresa  PROFETULUI  SECOLULUI  20 , prezentand  ticluiri  ranchiunoase  scornite  in  mintea  lor   in  legatura  cu  Mesajul  si  aceia  care -l  inteleg  si  iubesc, recunoscand  trimiterea  din  partea  Domnului  Slavei  pentru  a  pregati  SCHIMBAREA   noastra , eu  pot  sa   afirm  cu  tarie  si  dovezi  nenumarate  ca  ” Noi toti privim cu fata descoperita, ca intr-o oglinda, slava Domnului, si suntem schimbati in acelasi chip al Lui, din slava in slava, prin Duhul Domnului. (2Cor.3:18)

Despre  NASTEREA  MANTUITORULUI,  noi  pricepem  ca  nu  a  fost  la  data  nasterii  PRUNCULUI  ISUS , caruia  i-a  trebuit  un  Timp  sa  creasca  si  EL  in  statura  si  intelepciune,  ci  CUVANTUL  MANTUIRII  , adica  EVANGHELIA =VESTEA BUNA  a MANTUIRII NOASTRE  a  venit  in  aceasta  lume   odata  cu  INVIEREA  .!!!!!

Cine  citeste  Biblia  de  acum  inainte  ,  si  nu  tine  seama  de  Mesajul  Orei,  va  continua  PE  PROPRIE  RASPUNDERE  sa  traiasca  in  intunerec  spiritual, urmat  de  moartea  a doua .

Continuare  ……

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

