Veniti sa cantam si RUGACIUNEA MEA DE SEARA

Rugaciunea  mea de  seara !

Iti  cer, in  fiecare  seara  cand imi fac rugaciunea ,  Sa  fii  langa  mine  de  fiecare data  cand am  nevoie  de Tine ,   Sa   fii in  gradina ce-mi  hraneste asa de  bine  sperantele pentru  ziua de  maine , Si  ca  inima  Ta  sa  fie   maine  acolo unde-mi  gasesc  fericirea . Esti  lumina  mea  in  noptile  blande  Tu  esti  sursa care-mi  alimenteaza viata  Tu-mi-esti  intelepciunea  cand  inima mea  se  rataceste  Tu-mi esti  salvarea  cand  ma  simt pierdut(a).   Pot  beneficia  de  orice  talent  pe  care  mi l-ai  incredintat. Bogatia, sanatatea  cu  care  m-ai inconjurat fara  sa-mi  ceri   nimic  Desi azi  te-am  lasat , fara  sa   Te fi binecuvantat  Apleaca-Ti urechea  spre  mine  , asculta-mi  glasul  si  iarta-ma ! Tu-mi  esti  lumina  si-n  noptile -ntunecate , Tu  esti  sursa  ce-mi alimenteaza viata  Tu-mi  esti calauza inteleapta  cand  inima  mi se  rataceste  Tu-mi esti  scaparea  cand  ma  simt pierdut . Iti  spun MULTUMESC  pentru  toata  dragostea ce mi-ai  dat-o    Sa pot  sa primesc  un  ras copilaresc  imbratisat  cu  tandrete   Sa  pot  sa   pasesc  si  sa-bratisez  pe  toti  pe  care-i  iubesc   Sa  pot  respira  parfumul  de  flori  si  sa  vad  culori .

Tu-mi esti  lumina  in  noptile  blande  Tu-mi  esti  sursa  ce-mi alimenteaza viata  Tu-mi esti  caaluza inteleapta  cand  inima-mi e  ratacita  Tu-mi  esti  scaparea  cand  ma  simt  pierdut(a)

Rugaciunea si  credinta  redau  sensul  vietii!   Ascultati  bine cuvintele .

http://youtu.be/0cXE5izQZ_E

Aceasi    melodie  pe versuri diferite

http://youtu.be/wYl68eS_LLk

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

