Nu inteleg… dar cine poate decide impotriva inimii ?

http://youtu.be/BqwfDKqmiWg          Am preluat  acest  cantec  ca  si  muzica  de  suflet  de  pe  blogul  http://rejtettmanna.blogspot.ro/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=50

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nu inteleg… dar cine poate decide impotriva inimii ?

  1. Trecuse mult, de cand n-am scris pe blogul meu (http://rejtettmanna.blogspot.com). Si nu din cauza evenimentelor intamplate chiar inainte de asta. Am vazut multe bloguri, si m-am gandit ca oamenii si asa au multe la ce sa se uite. Am vrut chiar sa-l sterg. Da acum, cand am vazut, ca cineva citeaza chiar ce am postat eu mai demult, i-mi revine dorinta de a scrie pe mai departe. In lunile ce au trecut am avut mari confruntari cu mine insumi. De cand lucrez la acrest loc de munca am avut ocazia sa ascult sute de predici. In mod exclusiv, fiecare pastor denom. este convins ca numai denom. lor are adevarul. Eu cunosc Mesajul de 20 de ani. Pot spune ca nu sant nici fanatic si nu apartin nici unei grupari. Oratorii Mesajului, multi dintre ei, sant tot atat dea aroganti ca cei unii din denom. La inceput, in primii ani cand am venit la Mesaj, am observat si eu in comportamentul meu duhul acela de cocosel umflat. Va spun sincer ca era acelasi duh de mandrie pe care l-am intalnit la unii fr. penticostali cand i-am intalnit pentru prima data. Mi-a trebuit mult sa ma descotorosesc de acest duh. Astazi, va pot spune ca am iubire in inima fata de toti fratiimei care sant inalte biserici. Nimeni nu-ipoate forta sa creada ca mine. Sant convins, ca in timpul marei tribulatiuni, credinta lor ii va scapa de semnul fiarei. Marea multime de mantuiti vor iesi din mijlocul lor. Sant multe inimi sincere care nu stiu de Profetul nostru, din cauza clerului care le domina. Iar Isus este tot atat de binevoitor ca in totdeauna si le va da si lor sansa mantuiri chiar de va trebui sa treaca prin suferinta.
    Insa ceeace ma face sa sufar, este tocmai aceasta controversa intre voi dragii mei: intre cei de la Mesaj si ceide la ex-Mesaj. Domnului nu-i plac acestea. Si nici o astfel de vorba nu vine din dragoste. Daca Lica este pe drum gresit, capteaza-l cu dragoste si sa nu mai scrii nimic defeimator la adresa lui. Caci maine s-ar putea sa se pocaiasca, si iti va pare rau ce ai spus despre el.

  2. Zsolt, te rog ” sa suferi putina nebunie ” si din partea mea ! Crezi tu oare ca vorba lui Dumnezeu prin care l-a alungat pe om din Eden nu a venit ” din dragoste ” ? N-a stiut El ca OMUL SE VA POCAI , ca sa nu-i mai administreze pedeapsa si sa-i treaca cu vederea pacatul ?
    Prin profetul Ezechiel am fost atentionati de faptul ca ” sangele lui va fi cerut din mana ta ,” daca nu-i spui sa se intoarca de la calea lui cea rea ”
    Lica vrea sa ” salveze ” pe fratele Branham, – dupa conceptia lui -, cand acesta nu mai este printre noi fizic, neavand insa nici un motiv intemeiat ca sa-l acuze , dupa cum NIMENI dintre cei care au trait in preajma lui nu au avut motive sa-l blameze , dimpotriva , a fost APRECIAT LA SUPERLATIV . Eu te sfatuiesc sa stai linistit si sa continui sa te rogi Domnului pentru indurare, fiecare dintre noi suntem in pericol , fiindca, daca Domnul n-ar fi SCURTAT VREMEA , nimeni n-ar sacapa de aceasta influenta draceasca de care a fost prins Lica Nemes , care si-a luat ” VIATA in mainile tale ” ca o emblema a conceptiilor pe care le imprastie prin blogurile lui MOTIVATIONISTE

nimic

