Dumnezeul meu – unu , care are carne si oase, cum am eu- continuare

Cititorule,  asculta  si  tu  indemnul  Domnului  :   nu fi necredincios, ci credincios.”

Opreste-te  o  clipa   si  sterge-ti  gandurile  desarte   care  ti-au  fost  inoculate  de  religia   ” straMOSEASCA ” fiindca  este  vremea  REVIZUIRII =   Vremea  asezarii  din  nou  a  tuturor  lucrurilor,  in  care  Isus  Hristos  a  promis  ca  va  reveni , DUPA = CONFORM   SCRIPTURII .

Aminteste-ti  relatarea  despre  ultimele  Lui  zile  petrecute  pe  pamant,  inainte  de-a  se  inalta  pe  NORUL  de  Slava  . In  aceasta  relatare  poti  citi  asa :

Isus le-a zis din nou: „Pace voua! Cum M-a trimis pe Mine Tatal, asa va trimit si Eu pe voi.”. Dupa aceste vorbe, a suflat peste ei si le-a zis: „Luati Duh Sfant!  Celor ce le veti ierta pacatele, vor fi iertate; si celor ce le veti tine, vor fi tinute.

. Toma, zis Geaman, unul din cei doisprezece, nu era cu ei cand a venit Isus.   Ceilalti ucenici i-au zis deci: „Am vazut pe Domnul!” Dar el le-a raspuns: „Daca nu voi vedea in mainile Lui semnul cuielor si daca nu voi pune degetul meu in semnul cuielor si daca nu voi pune mana mea in coasta Lui, nu voi crede.”

Dupa opt zile, ucenicii lui Isus erau iarasi in casa; si era si Toma impreuna cu ei. Pe cand erau usile incuiate, a venit Isus, a stat in mijloc si le-a zis: „Pace voua!”     Apoi a zis lui Toma: „Adu-ti degetul incoace si uita-te la mainile Mele; si adu-ti mana si pune-o in coasta Mea; si nu fi necredincios, ci credincios.”

Drept raspuns, Toma I-a zis: „Domnul meu si Dumnezeul meu!”

Da,  EU  CRED  SI   DE  ACEEA  VORBESC,      ca  si  TOMA :   ISUS  HRISTOS,  in  carne  si  oase ,  CEL  INVIAT,   este  DOMNUL  MEU  si  Dumnezeul  Meu  :   UNUL  si  UNIC  !   El   mi  S-a  aratat  si  mie  si  Eu  IL  IUBESC , asa  cum  ESTE,  caci  El  m-a  iubit  intai  ,  ASA  CUM  SUNT  !    Si   a  platit  rascumpararea  mea,  cu  viata Lui,  pe  Colgota  .

Care  dintre voi,  cei  care  cititi  ce  scriu,  puteti  vorbi  in  felul  acesta ?  Sunteti  capabili  de  dragostea  care  biruieste  frica ,  si  va  scoate  din  ANONIMAT,  dandu-va  UN  NUME  ? (Apoc.2:17)

Astept  sa  raspundeti,  pentru  voi  insiva,  nu  este  nevoie  sa  va  simtiti  datori  sa  si  scrieti .( daca  INCA  va  rusinati  de  EL = Cuvantul  lui  Dumnezeu  )

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

