Dumnezeul meu – unu , care are carne si oase, cum am eu !

Prietenul  nostru, Lica  Nemes,  scrie  intr-o  veselie, pe  ” antibranhamite  blog ”   ca  fratele  Branham  este  profet  fals   si  plagiator  ,  ca  nimeni  nu  i-a  putut  arata  vre-o  profetie  a  acestuia  si  nu  i-a  putut  arata  nimic  , din  ceea ce  Duhul  lui  Ilie  a  REASEZAT  prin  slujba  lui

Astfel,  el  ocaraste  cu  buna  stiinta  un om  a  carui  viata  si  lucrare  a  fost  IN  INTREGIME   DEDICATA  LUI  DUMNEZEU .   Si  ocaraste ,  nu  numai  cu  buna  stiinta,  ci  si  cu  ” dragoste  si  bucurie ” plina  de  avant  pe  toti  aceia  care  TRAIESC  sentimentele  si  simt  binecuvantarile  care  le-a  adus  in  viata  lor  MESAJUL  lui Dumnezeu  care  ne-a  fost re- transmis  prin  el ,si  pe  care  crestinii  l-au  pus  in  cantec , inca  de la  inceputurile  penticostalismului  in  tara noastra , pe   melodie  de  muzica  populara :

PREGATESTE-TI  HAINA ,  TU,  MIREASA  MEA  ,  VINE-N  CURAND  ZIUA  CAND  TU VEI PLECA ,  vei pleca  spre  ceruri,  sus , spre  Paradis, unde-atatea  bucurii  sunt  de  nedescris   http://youtu.be/WcfyIzkzcmc  Este  un  videoclip  care  ne  sugereaza   acelasi  adevar  continut  in  titlul articolului  meu  si  declarat  de  Domnul  ,  Mirele  ceresc :

  • Uitati-va la mainile si picioarele Mele, Eu sunt; pipaiti-Ma si vedeti: un duh n-are nici carne, nici oase, cum vedeti ca am Eu.” (Luc.24:39)

Fratele  Branham  a  spus  , intr-o  predica  ( din  cele  peste o  mie,  care    au  fost  inregistrate  si  majoritatea  pot  fi  citite  si  in  limba  romana )  , ca   DUMNEEU  A  DEVENIT  FIINTA  UMANA   IN  ZIUA  CAND  S-A  NASCUT  ISUS  HRISTOS .  Va  spun  ca  eu  nu  am  mai  auzit  pe  nici un  predicator   sa   spuna  ceea  ce  redau  in  continuare ,  si  eu  cred  ca  asa  este :

Dumnezeu  nu  putea  SA  SUFERE  , ca  Duh ,  El  a  trebuit  sa  devina  TRUP  , ca sa  simta  durerile, poftele, foamea si  puterea  mortii ”   Si, prin faptul ca El insusi a fost ispitit in ceea ce a suferit, poate sa vina in ajutorul celor ce sunt ispititi. (Evr.2:18) Domnul  Isus  Hristos   a  manifestat  CEEA  CE  ESTE  Dumnezeu ,  cand  a  cerut  ucenicilor :” Priviti  si  pipaiti-Ma  , EU  SUNT ”  Si  Ioan  a crezut si  a inteles , de  aceea  a  vorbit : „pentru ca viata a fost aratata, si noi am vazut-o si marturisim despre ea si va vestim viata vesnica, viata care era la Tatal si care ne-a fost aratata – (1Ioan.1:2)Cuvantul  vietii , Ce era de la inceput, ce am auzit, ce am vazut cu ochii nostri, ce am privit si ce am pipait cu mainile noastre,  deci ce am vazut si am auzit, aceea va vestim si voua, ca si voi sa aveti PARTASIE  cu noi. Si partasia noastra este cu Tatal si cu Fiul Sau, Isus Hristos

Dumnezeu  a  lucrat  si lucreaza (  si  in  domeniul  spiritual  si  in  cel  fizic )  (Ioan.5:17)  El  s-a  trudit pentru  existenta  pamanteasca , a  trecut  prin toate  incercarile  si  ispitele  prin  care  trecem  si  noi .  Si  a  facut  aceasta  pentru  a  putea  sa  pronunte  O  JUDECATA  DREAPTA    Cand  tu  te  imbolnavesti,  El  stie  cum  te  simti . si  cat  poti  rezista  ,  fiindca  , in  timpul  cand  a  umblat  pe  pamant  a  luat  asupra  lui  suferintele  celor  pe  care-i  vindeca , asa  cum  L-a  descris  profetul :”Totusi El suferintele noastre le-a purtat, si durerile noastre le-a luat asupra Lui,. (Isa.53:4)Om al durerii si obisnuit cu suferinta, era asa de dispretuit, ca iti intorceai fata de la El, si noi nu L-am bagat in seama. (Isa.53:3)

Judecata  Lui  trebuia  sa  fie  corecta, si  sa  fie  urmata  de  PEDEAPSA ,  ca  sa  fie  o  judecata  dreapta . Judecata  este  inexistenta  daca  nu  aduce  rasplatire  sau  pedeapsa , fara  urmari,  nu  este  judecata  , ci  doar  prezentare  de  opinii .  El  a  luat  SENTINTA  propriei  judecati   in  trupul  Lui,  murind  ca  un  pacatos  si  condamnand  astfel  pacatul  lumii  (Isa.53:12) Caci este un singur Dumnezeu si este un singur mijlocitor intre Dumnezeu si oameni: Omul Isus Hristos,care S-a dat pe Sine insusi ca pret de rascumparare pentru toti; faptul acesta trebuia adeverit la vremea cuvenita, (1Tim.2:6)  – pentru  ca  noi,  prin  dreptatea  Lui , sa  putem  fi  readusi  la  starea  edenica  de  dinaintea  pacatului  , mai  inainte  ca  Adam si  urmasii  lui    sa  fie  supusi  firii  pamantesti.

” Caci Dumnezeu a vrut ca toata plinatatea sa locuiasca in El   si sa impace totul cu Sine prin El, atat ce este pe pamant, cat si ce este in ceruri, facand pace prin sangele crucii Lui(Col.1:20)   Cand, in  sfintenia  Sa , Dumnezeu  a  condamnat  omul, l-a  osandit  la  moarte,  nu  era  nici  o  cale   de  mantuire . Cartea  vietii  ,  cu  numele  tuturor  celor  predestinati  sa  fie  NASCUTI  DUHOVNICESTI nu  a  mai  putut  sa  fie  deschisa  si  sa  cheme  la  existenta  acele  nume , dupa  ce  Adam  si  Eva  au  ales  nasterea  prin  sex . Numele  nostru  trebuia  sa  fie  chemat  INAINTE  DE  ZAMISLIRE  , prin  Tatal. dar  Adam  a  ascultat  minciuna  diavolului, si  astfel  a  dat  numele  dupa  nasterea  in  pacat.  Vedenia  primita  de  apostolul  Ioan  ne  arata  ca  ” nu  era  nimeni  vrednic  sa  rupa  pecetile  Cartii ,  pana  cand  Mielul  care  a fost  injunghiat,  a  biruit   judecata  (Apoc.5:5)     dupa cum este scris: „Ca sa fii gasit neprihanit in cuvintele Tale si sa iesi biruitor cand vei  fi  judecat. (Rom.3:4)

Dumnezeu  ,  ca  Duh  Sfant,  a preaumbrit  Fecioara , care  a  zamislit  un  trup , conform  proorociei   :  „De aceea, cand intra in lume, El zice: „Tu n-ai voit nici jertfa, nici prinos; ci Mi-ai pregatit un trup; (Evr.10:5) Isus  nu  are  sange  de  evreu  sau  de  alt  neam,  ci  propriul  Sau  sange, creat  de  Dumnezeu,  in  afara  dorintei  sexuale,  acea  CELULA  DE  SANGE  pusa in  pantecele  Mariei aducandu-ne  FIUL , pe  ” Cel  intai  nascut  intre  mai  multi  frati „, dupa  ce A  MURIT  la  Calvar . Asa  a  inteles  si  Pavel,  cand  a chemat  pe  presbiterii  Bisericii  si  i-a  avertizat : ”

  • Luati seama, dar, la voi insiva si la toata turma peste care v-a pus Duhul Sfant episcopi, ca sa pastoriti Biserica Domnului, pe care a castigat-o cu insusi sangele Sau. (Fapt.20:28)

Conform  propovaduirii  apostolului  Neamurilor , Dumnezeu  Insusi,  Duhul   Sfant  , a  intrat  in  omenire  „pe calea cea noua si vie pe care ne-a deschis-o El, prin perdeaua dinauntru, adica trupul Sau, (Evr.10:20)  Pe  aceeasi  CALE   pe  care  El  S-a  coborat –NUMAI  de  dragul  nostru  –, noi  vom  fi  inaltati  inapoi  in  GLORIA  Lui , dupa  cum  a  fost  profetit : „Acolo se va croi o cale, un drum, care se va numi Calea cea sfanta: niciun om necurat nu va trece pe ea, ci va fi numai pentru cei sfinti; cei ce vor merge pe ea, chiar si cei fara minte, nu vor putea sa se rataceasca. (Isa.35:8) ”    Isus i-a zis: „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine. (Ioan.14:6)

Pentru  sfanta  zi  de  astazi,  am  scris  ,  daca  va  voi  Domnul, voi  continua  subiectul  in  articole  viitoare

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

