Situatie de urgenta

  • Marturisiti-va unii altora pacatele si rugati-va unii pentru altii, ca sa fiti vindecati. Mare putere are rugaciunea fierbinte a celui neprihanit. (Iac.5:16)

Domnul  Isus  a  spus, candva,  unui  ucenic : „Simone, Simone, Satana v-a cerut sa va cearna ca graul. (Luc.22:31) Dar Eu M-am rugat pentru tine, ca sa nu
se piarda credinta ta;      Iacov  a  mai  scris   ” Rugaciunea facuta cu credinta va mantui pe cel bolnav, si Domnul il va insanatosi; si, daca a facut pacate, ii vor fi iertate. (Iac.5:15)

M-am  intrebat  daca ,  conform  Cuvantului  citat , nu  cumva  se  implineste  avertizarea  data  lui  Simon,  si  familiei  mele ?. La  fel   ca  si  acelei  a  Rodica  Botan  sau  Adama , sau  multor  alte  familii .

S-a  dovedit  deja,  si  se  mai  dovedeste  , ca  dintre  cati  frati  se  roaga  pentru  o  cauza ,  se  gaseste  cu  siguranta  UN   NEPRIHANIT,  a  carui  rugaciune  fierbinte  ARE  PUTERE  DE  VINDECARE   ,  care  vine  totdeauna  ca  rezultat  al  IERTARII   PACATELOR    marturisite .

Cine  poate  fi  Neprihanit ?   Daca  nu  stiti,  cu  toate  ca  cercetati  Scripturile,  veti  putea  citi  intr-un  articol  viitor . Pana  atunci,  asteptam  cu  credinta  vindecarea  baiatului  meu , care  a  cazut  pe  scari  de  beton,  si  are  hemoragie  medie  datorata  lovirii ,  in  zona  creierului mic

Lucrul  cel  mai  important  pentru  mine, pe  care  doresc  sa-l  subliniez,  este  ca  Domnul  Isus  s-a  rugat  , la  fel  ca  si  pentru  Simon  Petru,   ca sa nu se piarda nici credinta   mea

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Situatie de urgenta

  1. mihaela zice:

    deși am zis că nu mai comentez pe blogul tău… vreau doar să-ți spun că sunt (și eu) alături de tine în încercarea prin care treci. (dacă am înețeles bine despre ce-i vorba)

  2. Este vorba despre necesitatea extragerii unor cheaguri de sange , de la o lovitura mai veche, despre care nu s-a stiut pana la aparitia acestora noi, cauzate din cauza unui soc nervos transmis de nervii de la o mana stanga, pe care a intepat-o tare cu o surubelnita . Lesinul si caderea pe scari au dus la descoperirea cauzei deselor dureri de cap de care se plange de mai multi ani, , fara ca medicii sa fi banuit cauza reala . Actualmente , este in stare normala , insa operatia ne ingrijoreaza , cu toate asigurarile ca spitalul este dotat cu aparatura moderna si medicii bine pregatiti si incercati . Stim bine ca medicii pot face si pot curata o rana , dar ca s-o vindece numai Bunul Dumnezeu este in stare , prin injectarea cu acea substanta miraculoasa numita ” credinta ta te-a mantuit ” Isus este Medicul nostru, si El poate sa curete fara sa taie si sa vindece , la clipeala ochilor , fiindca Cel Neprihanit pe care L-au rastignit iudeii prin mana celor faradelege mijloceste inca , CU SUSPINE NEGRAITE, prin Trupul Lui, care este BiserIca

  3. mihaela zice:

    Grea încercare! dar ai văzut cum a biruit-o A.Dama? si apoi eu as zice că nu e chiar o intâmplare că ați descoperit (accidental) problema care rămăsese ascunsă atâta timp. Mă rog și eu ca Domnul să fie alături de voi și să lucreze prin mâinile celor care vor face operația.

  4. Amin, , daca baiatul va accepta propunerea medicilor sau sta tare pe VINDECAREA PRIN CREDINTA , propovaduita de MESAJUL OREI

  5. mihaela zice:

    eu as zice, bazându-mă pe experiența mea, că vindecarea prin credință (adica fara intermediul medicilor) devine efectivă doar dacă Dumnezeu îi va spune în mod direct și fără echivoc că o va face, sau doar atunci când medicii sunt neputincioși. Dumnezeu lucrează în mod diferit și e foarte important să discernem asta.

    (eu am experimentat anul ăsta ambele variante și am ajuns la concluzia că „metodele” lui Dumnezeu sunt diferite pentru că altfel am avea tendința să ne cramponăm de niște metode de vindecare pe care le-am considera leacul universal si în consecință ne-am uita cu superioritate la cei care sunt vindecați prin alte metode. Dumnezeu e suveran și El alege cum să ne vindece: uneori miraculos iar alteori prin intermediul medicilor.)

  6. Si eu cred asa cum ai spus si cred si faptul ca medicii se pot insela in diagnostic,, insa trebuie sa le acordam si lor incredere, ca sa ne putem lasa la mana lor . Medicii in cauza au decis sa incerce prima data un tratament si sa faca un alt control luna viitoare . Azi l-au externat, ceea ce este totusi neobisnuit, duminica, si numai faptul ca au venit toti medicii la spital (spuneau colegiii de salon,care n-au crezut ca-l vor lasa asa repede – dupa „forta imprejurarilor” ) Doctorita care a stat de vorba cu sotia aseara , si-a revizuit si ea gandurile , si au decis azi sa mai astepte .Eu vad ca toata situatia este in mana Celui caruia i-am incredintat-o .

  7. Domnul nostru Isus Hristos ne-a ascultat rugaciunea , duminica trecuta, facuta si de Biserica Lui din Enfield ,London . Astazi, la distanta de timp de o saptamana, baiatul meu a ajuns la locul de munca prevazut pentru timpul vacantei . Asteptam desfasurarea evenimentelor pana la urmatorul control medical . Laudam neincetat pe Domnul nostru pentru felul maret in care lucreaza EL !
    Domnul ma va ajuta sa postez si predica inregistrata la serviciul divin din acea zi si de saptamana trecuta, in care este revelata VINDECAREA PRIN CREDINTA , sa stim si sa pricepem cum se desfasoara aceasta lucrare divina

  8. mihaela zice:

    Tare mă bucur să aud asta. Să ne ții la curent cu rezultatele următorului control medical!

nimic

