Cine POATE sa evite procesiunea inmormantarii ?

Inainte de toate, sa stiti ca in zilele din urma vor veni batjocoritori plini de batjocuri, care vor trai dupa poftele lor  .si vor zice: „Unde este fagaduinta venirii Lui? Caci, de cand au adormit parintii nostri, toate raman asa cum erau de la inceputul zidirii!” (2Pet.3:4)

Daca  cititi  mai  sus  cu  cateva  randuri,  „raposatul” apostol  ne-a  transmis si   noua,  peste  multe  secole, ceea  ce  a  stiut  DESPRE  VIITOR , cand  era  inca  in  viata  fireasca

2 Petru 3. Preaiubitilor, aceasta este a doua epistola pe care v-o scriu. In amandoua caut sa va trezesc mintea sanatoasa, prin instiintari,. ca sa va fac sa va aduceti aminte de lucrurile vestite mai dinainte de sfintii proroci si de porunca Domnului si Mantuitorului nostru, data prin apostolii vostri.

Din  multimea  de  lucruri  care au  fost  vestite,  in  acest  articol  atrag  atentia  asupra  fagaduintei :

Adevarat, adevarat va spun ca, daca pazeste cineva Cuvantul Meu, in veac nu va vedea moartea.” (Ioan.8:51)

O  intrebare  biblica  :   Este vreun om care sa poata trai si sa nu vada moartea, care sa poata sa-si scape sufletul din Locuinta mortilor? – (Oprire) (Ps.89:48)  TREBUIE  SA  AIBA  UN  RASPUNS BIBLIC

Vreti  voi  sa  ma  ajutati  sa-l  gasesc  ?

:

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cine POATE sa evite procesiunea inmormantarii ?

  1. anonim zice:

    Da. Eu te pot ajuta sa gasesti raspunsul. Din nefericire, raspunsul nu este simplu; ar putea sa iti ia ceva mai mult de 20 ani de meditatie ca sa-l poti insusi si intelege. Dar, daca eu am reusit, oricine poate.

nimic

