Despre INCHINARE

  • Nu-i asa? Daca faci bine, vei fi bine primit; dar daca faci rau, pacatul pandeste la usa; dorinta lui se tine dupa tine, dar tu sa-l stapanesti.” (Fac.4:7)

Observatia  si  in  acelasi timp  admonestarea  cu  care  a fost  intampinat  Cain   s-a  datorat  modului  gresit  in  care  acela    s-a  INCHINAT

Inchinarea  gresita   duce  la  moarte    Istoria   aceasta  ne  relateaza   ca  inchinatorul gresit  nu  primeste  cuvantul  de  indreptare,  nici  nu  poate  stapani  pacatul  caruia  tocmai  i-a  dezavorat  usa pentru  intrare    Rezultatul  este  FAPTA  de  eliminare  din  mediul  lui  de  viata  a  fratelui  sau,   doar   fiindca  acela  a  fost  bine  primit

Asa  se  petrec  lucrurile  cu  majoritatea  bloghistilor  carora   am  avut  curajul  sa  le  comentez   Precum  odinioara  pe  Cain,  nici  pe  acestia  nu-i  impiedica  nimeni  sa  REDUCA  LA  TACERE  pe  oricine  nu  le  canta  in  struna !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Despre INCHINARE

  1. cerchez zice:

    Din păcate este adevărat, cum ai zis, cu majoritatea. Îi mulțumim Domnului că din fericire există și creștini toleranți cu frații lor, care nu au exact aceeași credință. De Mihaela ce zici?

  2. Este si ea ” supusa acelorasi slabiciuni ca si noi ” Important este sa recunoastem , asa cum si cantam cateodata : „Numai harul, numai harul imi pastreaza viata mea, numai harul, numai Harul ma mai poate ajuta ”



    cuvintele refrenului pe care le-am citat sunt din varianta pe care o stiu de la Oastea Domnului , care se canta in adunarea din casa parintilor mei , fara orchestra Acum puteti asculta pe you tube diverse orchestratii

nimic

