Zilele lui Noe – cea mai mareata constructie de care omenirea a fost capabila

este  orasul  Palmier  , care  se  doreste  a  fi  o  imitatie  a  Paradisului , urmata  de  alte  tri  proiecte  si  mai  marete , in  curs  de  aplicare , dupa  cum  puteti  vedea  in  acest  video unul  din  acestea  fiind  macheta Planetei  construita  pe  mare .   http://youtu.be/HVu9HuK97Wk

Totul  doar  pentru  buna  placere  si  distractia  oamenilor  bogati , din  banii obtinuti  din  vanzarea  petrolului  si  prin  munca  de  sclavi a  oameniror  saraci  inselati prin promisiuni  desarte http://www.youtube.com/watch?v=whVxXgL8ePM

Tocmai  am auzit  aseara  pe  un  frate  citind  , inainte  de  ora  de rugaciune : ” Diavolul L-a suit ( pe  Isus ) pe un munte inalt, I-a aratat intr-o clipa toate imparatiile pamantului  si I-a zis: „Tie Iti voi da toata stapanirea si slava acestor imparatii; caci  mie imi este data si o dau oricui voiesc. (Luc.4:6).  Daca, dar, Te vei inchina inaintea mea, toata va fi a Ta.”

Vazand  filmul  ce  urmeaza , in  care  este  aratat  cum  si  de  ce  sunt  capabili  oamenii  in  zilele  noastre,  sa  construiasca  in  doar  2  ani  , si  sa  faca  finisajele  si  pregatirea  pentru  spectacol in  doar   6 zile, http://www.youtube.com/watch?v=SpoAT6qnW5w

v-ati  indoi  oare,  daca  va  spun ca  la  Ierusalim  se  va  reconstrui  TEMPLUL  in   numai  3  zile ?   .Dar  veti  putea  sa  credeti   ACUM,  ca,  daca  nu  va  pocaiti  si  nu  primiti  botezul  in  Numele  Domnului  Isus  Hristos, cand  veti  vedea  ( asa  cum  ati  vazut  prabusirea  turnurilor  din  New York) in  direct aceasta  lucrare  , ATUNCI   ziua  mantuirii  va  fi  trecuta  si  voi  nu  veti  mai  avea  parte  de  ea ,  fiindca  este  scris : ”  Caci El zice: „La vremea potrivita, te-am ascultat; in ziua mantuirii, te-am ajutat. Iata ca acum este vremea potrivita; iata ca acum este ziua mantuirii.” (2Cor.6:2)”

Oamenii  care  conduceau  lucrarile  la   arena  din  Dubai  au  acceptat  provocarea  , castigand  intrecerea  cu  ei  insisi.( prin  munca  fortata  a  saracilor )

Am  putea  spune  la  fel  despre  cei chemati  si  alesi  sa  „pazeasca  credinta , sa  sfarseasca  alergarea ?”( vers.7 ) Poti  tu  sa spui,  cititorule, cuvintele  rostite  de  Pavel, apostolul Neamurilor   din  care  si  tu  faci  parte : ” De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in „ziua aceea” Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui. (2Tim.4:8) ?

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Zilele lui Noe – cea mai mareata constructie de care omenirea a fost capabila

  1. tot eu zice:

    „De acum ma asteapta cununa neprihanirii, pe care mi-o va da in “ziua aceea” Domnul, Judecatorul cel drept. Si nu numai mie, ci si tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui.”
    ––––––––-
    Ma intreb ce coroana poate da un nelegiuit? Si ce fel de neprihanire detine un criminal? Si de ce fel de judecata poate fi vorba daca omul are ALEGERE LIBERA !?

nimic

