Texte biblice in PARALEL , care totusi si paradoxal, SE INTERSECTEAZA

Apoi am vazut un alt inger puternic, care se cobora din cer, invaluit intr-un nor. Deasupra capului lui era curcubeul; fata lui era ca soarele si picioarele lui erau ca niste stalpi de foc. In mana tinea o carticica deschisa. A pus piciorul drept pe mare, si piciorul stang pe pamant  si a strigat cu glas tare, cum racneste un leu. Cand a strigat el, cele sapte tunete au facut sa se auda glasurile lor.  Si, cand au facut cele sapte tunete sa se auda glasurile lor, eram gata sa ma apuc sa scriu; si am auzit din cer un glas care zicea: „Pecetluieste ce au spus cele sapte tunete, si nu scrie ce au spus!”   Si ingerul pe care-l vazusem stand in picioare pe mare si pe pamant si-a ridicat mana dreapta spre cer  si a jurat pe Cel ce este viu in vecii vecilor, care a facut cerul si lucrurile din el, pamantul si lucrurile de pe el, marea si lucrurile din ea, ca nu va mai fi nicio zabava,   ci, ca in zilele in care ingerul al saptelea va suna din trambita lui, se va sfarsi taina lui Dumnezeu, dupa vestea buna vestita de El robilor Sai, prorocilor.   Si glasul pe care-l auzisem din cer mi-a vorbit din nou si mi-a zis: „Du-te de ia carticica deschisa din mana ingerului care sta in picioare pe mare si pe pamant!”   M-am dus la inger si i-am cerut sa-mi dea carticica. „Ia-o”, mi-a zis el, „si mananc-o; ea iti va amari pantecele, dar in gura ta va fi dulce ca mierea.” Am luat carticica din mana ingerului si am mancat-o; in gura mea a fost dulce ca mierea, dar, dupa ce am mancat-o, mi s-a umplut pantecele de amaraciune.   Apoi mi-au zis: „Trebuie sa prorocesti din nou cu privire la multe    noroade, neamuri, limbi si imparati.”

1 Tesaloniceni  4, ultima  parte  :

Nu voim, fratilor, sa fiti in necunostinta despre cei ce au adormit, ca sa nu va intristati ca ceilalti, care n-au nadejde.  Caci, daca credem ca Isus a murit si a inviat, credem si ca Dumnezeu va aduce inapoi, impreuna cu Isus, pe cei ce au adormit in El.. Iata, in adevar, ce va spunem prin Cuvantul Domnului: noi cei vii, care vom ramane pana la venirea Domnului, nu vom lua-o inaintea celor adormiti.   Caci insusi Domnul, cu un strigat, cu glasul unui arhanghel si cu trambita lui Dumnezeu, Se va cobori din cer, si intai vor invia cei morti in Hristos.    Apoi, noi cei vii, care vom fi ramas, vom fi rapiti toti impreuna cu ei in nori, ca sa intampinam pe Domnul in vazduh; si astfel vom fi totdeauna cu Domnul.   Mangaiati-va, dar, unii pe altii cu aceste cuvinte.”

In  ambele  texte  gasim  aceeasi  exprimare  , sau  prezentarea  VIZIUNII  despre  VENIREA   DOMNULUI   :  un  Strigat,   Glasul  de  tunet   si  Trambita . Fie  ca  Duhul  Sfant sa  descopere taina  pentru  aceia  placuti  Lui  , chemati  sa-I  faca  voia , alesi  dintre  multe  noroade, neamuri, limbi si  inparati , fiindca   „taina  lui  Dumnezeu Tatal , adica  pe  Hristos „(Col.2:2) nu-L  poate  cunoaste  decat  acela  care  IL  primeste  ! si  daca credem ca Domnul este Duhul; si unde este Duhul Domnului, acolo este slobozenia. (2Cor.3:17) este numai  datorita  faptului ca  Duhul slavei, Duhul lui Dumnezeu, Se
odihneste peste voi. (1Pet.4:14), peste  aceia  care  au  Numele  lui  Hristos , in care  au  fost  botezati .

In  Biblie  este  relatat  evenimentul in  care  Domnul  Isus Hristos  a  deschis  Cartea  in  prezenta  Duhului Domnului , si  dupa  ce  a citit  Cuvantul  Viu, a  dat-o  inapoi, INCHISA, ingrijitorului  din  Sinagoga . De  aceea , toti  care  nu  au  mai  luat  seama  la  cuvintele  Lui  care  au  urmat  dupa  citirea  textului , in  care  se  spunea  explicit  ca  Duhul  Domnului  este  in  lucrarea  inceputa  si  Scriptura  aceea  era  implinita  in  acel  moment , au  pierdut  startul  in  ” alergarea” despre  care  ne-a  vorbit  El  prin  apostolul Pavel. (Evr.12:1)  De  aceea  ” nimeni  nu poate  spune  ca „Isus este Domnul ” decat  prin  Duhul  Sfant ” (1Cor.12:3), la  preluarea  stafetei  Evangheliei

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Texte biblice in PARALEL , care totusi si paradoxal, SE INTERSECTEAZA

  1. anonim zice:

    Consider ca cei care asteapta sa fie rapiti in nori ca sa intampine pe cineva in vazduh (la propriu) au nevoie de un psihiatru. Fratilor, Biblia in mare parte nu relateaza evenimente trecute sau viitoare, ci „Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut şi urechea nu le-a auzit şi la inima omului nu s-au suit”. Adica lucruri care nu pot fi descrise in cuvinte. Totusi Apostolul incearca sa se faca inteles, dar noi am picat in capcana cuvantului scris: nu reusim sa-l depasim, sa sesizam ce ascunde de fapt. De aici toate aberatiile catolice, ortodoxe sau sectare. Retineti ca cea mai mare parte a invataturilor pe care le propovaduiau Apostolii se transmiteau pe cale orala, scrisul fiind atunci ca si acum foarte limitat in ce priveste incarcatura informationala. Asa ca, daca vreti ADEVARUL, va trebui sa incercati sa traiti Biblia, nu numai sa o cititi.

    • akili ni mali zice:

      „daca vreti ADEVARUL, va trebui sa incercati sa traiti Biblia”
      :)) e bun bancul…..cine vrea ALB, va trebui sa traiasca NEGRU

nimic

