O campanie de vindecare din zilele penticostale moderne

http://youtu.be/OtLTYXf0aew

Oral  Robert,  de  curand  plecat  si  el   in  vesnicie,   a  preluat, prin  credinta,   DARUL  DE  VINDECARE  trimis  prin  Ingerul  care  a  vorbit  fratelui  Branham .

Daca  observati  , lucrarea  lui  este  diferita  de  a  Profetului  lui  Dumnezeu .  Daca  Oral  Roberts  interoga  pacientii  ,  fratele  Branham  le  spunea  el  insusi   necazurile si  identitatea, prin  darul  descoperirii , concretizat  prin  VIZIUNI ,  fiindca  pentru  Duhul  lui  Hristos  ORIGINAL    ”  n-avea trebuinta sa-I faca cineva marturisiri despre niciun om, fiindca El insusi stia ce este in om.” (Ioan.2:25)

Am  vazut  in  acest  film  ca , la  RUGACIUNEA  CREDINTEI   Dumnezeu  raspunde  si   lucreaza  pentru  oricine   I  se  inchina  si-i   cheama  NUMELE , si  am  experimentat  faptul  acesta   chiar   la  rugaciunea  mea ,  unita  cu  aceea  a fratilor  cu  aceeasi  credinta !  De  aceea  -I  multumesc  si -I  inalt  NUMELE  de  Mantuitor  : DOMNUL  ISUS  HRISTOS

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

