Marea zarva ( zgomot ) dinaintea TACERII

Nu  am  mai  scris  de  cateva  zile, de  cand  v-am  invitat  sa  cititi  BLOGUL DE  LA  POLUL  OPUS ,  fiindca  am  scris  acolo  cateva  comentarii, pe  care  le-am  si  salvat,  in  eventualitatea  bamarii, fiindca  am  mai  avut  de  cateva ori  aceasta  experienta  cu  alti  confrati  Am  salvat  si  comentariile  sterse  de pe  acest  blog  la  articolul  respectiv , ca  sa  nu  apara  discutii ” post  mortem „, ca  si despre  predicile  fratelui  Branham, interpretate  astazi  dupa  bunul plac  al celor  certati  cu  morala  Biblica  si cu  Duhul  Scripturilor .

In  cartea  Descoperirea  lui Isus  Hristos ,– Apocalipsa  nu  se  traduce  Sfarsitul  lumii,  ci  prezentarea  publica  a  faptului  ca  Dumnezeu  este  Domnul nostru  Isus  Hristos,  si  , conform  primei  porunci  a  Legii,  nu  este  altul  in  tot  Universul . –  ne  vorbeste  din  nou  Duhul  lui  Ilie, la  fel  ca  si  pe  MUNTELE  CARMEL ,  dar  nu  doar  printr-un  singur  Glas,  ci  prin  Glasurile  celor  sapte  tunete ,  ca un  vuiet  de  ape  multe . Mesagerul  a  trebuit  sa  manance  Carticica ( Apoc 10.9 )si  apoi  sa  vorbeasca  cu  privire  la multe  noroade,  neamuri,  limbi  si  Imparati ,  dar  sa  pecetluiasca  ( sa  nu  divulge )  ce  au  spus  acele  multimi ,  acele  GLASURI  .  Intr-un  articol  anterior  am  prezentat  cine  sunt  Glasurile Cartii  (Epistolei  scrisa  in  inimi ) si  faptul  ca  ele  vor  descoperi  ” TAINA ”

Ma  gandesc  ca  aceste  cuvinte  va  sunt  de  ajuns  ca  sa  intelegeti  CE  ESTE  TACEREA   care  urmeaza   galagiei  facuta  de  fiii  proorocilor  ,  care  au  pretins  ca  ei  stiu  ce face  DOMNUL  astazi ,  totusi  n-au  avut  parte  de  promisiune,  cu toate  cele  trei  zile  de  cautare  „Post Scriptum ” :

acest  articol  nu  are  nimic  de-a  face  cu  crestinii ” independenti ”  si  nici  cu  aceia  din  culte .Nici  un  cuvant  nu  le  este  adresat  lor .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

