” ! Descoperire ! ” – am gasit azi un blog situat la POLUL OPUS

http://mesajul.blogspot.co.uk/

Sunt  concluziile  unui  frate  (geaman ? ) care  a  crescut  impreuna  cu  mine  ,  Lica  Nemes

Si  am  mai  gasit  un  blog,  situat  la  mare  distanta,  dar  in  aceeasi  emisfera   http://anatatarandras.com/,   ,  autoarea fiindu-mi cunoscuta    in    adunarea  Bisericii din  Iris,  locul  unde  am  fost  intors   de  Cuvant in pozitia  de  nastere  noua ., la   19  primaveri ,  evenimente  care  nu  pot  fi  uitate

Cuvintele  din  articol – Decalogul  sotului  si  al  sotiei –  merita  sa  fie  scrise  pe  inimile  tuturor !    Si rog  pe  Domnul  Isus  sa  schimbe  si  inima  autorului  blogului  de  la  polul  opus,  la  citirea  lor , pentru  a  putea  sa  fie  scrise  si  pe  a  lui  http://anatatarandras.com/2013/02/11/salveaza-ti-familia/,

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la ” ! Descoperire ! ” – am gasit azi un blog situat la POLUL OPUS

  1. anatatar zice:

    mereu facem descoperiri noi!!!
    Mă bucur şi eu ca ne-am găsit. Fiti binecuvântat în vestirea Adevărului pe blogul dumneavoastră!
    ana
    anatatarandras.com

nimic

