Glasul Semnului

Adam s-a impreunat cu nevasta sa Eva; ea a ramas insarcinata si a nascut pe Cain. Si a zis: „Am capatat un om cu ajutorul Domnului!” (Fac.4:1)

Si Domnul a hotarat un semn pentru Cain, ca oricine il va gasi sa nu-l omoare. (Fac.4:15)Cain    s-a impreunat cu nevasta sa; ea a ramas insarcinata si a nascut pe Enoh. El a inceput apoi sa zideasca o cetate si a pus acestei cetati numele fiului sau Enoh. (Fac.4:17)  In  continuare,  citim  in  Biblie  detalii  care  ne  prezinta  ” samanta „=  urmasii  lui  Cain  ca  INTEMEIETORI  ai  civilizatiei  terestre

Pentru  orice  lucru  pe  care-l  face omul,  are  nevoie  de   SEMNE  si  fiecare  semn  pe  care-l  face  este  o  taina  pentru  altii,  in  timp  ce  lui  personal  ii  SPUNE  CEVA  care  sa-l   asigure  ca  isi  aminteste  corect  o  actiune  anterioara . Taina  Semnului  poate  fi  impartasita  prin  Cuvant . Daca  nu  este  exprimata, prin  glas  sau  in  SCRIS ,  taina  semnului  este  fara  valoare pentru  oamenii  care-l  vad  .

In  matematica  avem  semnele  + – x : < > = %,  etc.. asociate  in  algebra  cu  literele  a  b   c  … , care  la  randul  lor  sunt  semne  ale  alfabetului ,   si  trebuie  sa  luam  LECTII   pentru  a  le  pricepe  si  a  le  folosi  corect  la   IMPREUNARE .  Daca  nu  le  punem  impreuna  dupa  reguli  STABILITE  ,  dam  de  dracu !

Domnul  a  dat  pentru  Cain  un  semn,  ca  sa  aminteasca  actiunea  lui  anterioara  , care  nu  trebuia   SA  SE  REPETE : nimeni  sa  nu-l  omoare .

Cand  un  tamplar  masoara  inaltimea  la  care  doreste  sa  faca  plafonul  casei,  pune  acea  masura  pe  lemnul  destinat  sa  fie  STALP  si  face  un  semn  pe  locul  unde  urmeaza  sa  TAIE  ,  actiune  care  nu  mai  poate  fi  repetata  cu  vre-un  folos  dupa  ce  lucrarea de   SCURTARE  este  incheiata . El  nu  va  mai  putea  atinge  inaltimea  la  care  aspira  decat  prin  SCHIMBARE  , luand un  nou  inceput si  lepadand  pe  acela  eronat

Cand  mesterul  pune  temelia  constructiei,  inainte  de  saparea  santului  pentru  temelie  bate  in  pamant  tarusi  la  colturi  si  intinde  sfoara  intre  ei,  ca  semne  care  sa-i  ghideze  actiunile  facute  dupa  un  PLAN  si  care  se  duce  la  indeplinire  prin  ghidare  dupa  semne (1Cor.3:10)

” piatra aceasta, pe care am pus-o ca stalp de aducere aminte, va fi casa lui Dumnezeu si Iti voi da a zecea parte din tot ce-mi vei da.” (Fac.28:22) a  fost  pentru  Iacov  descoperirea  cuvintelor  fagaduintei  lui  Dumnezeu  si  el  a  pus-o  ca  semn caci   a zis: „Cu adevarat, Domnul este in locul acesta, si eu n-am stiut.” Aceeasi  piatra  a  fost  amintita  de  Isus  , cand  i-a  zis  ucenicului : „Eu iti spun: tu esti Petru, si pe aceasta piatra voi zidi Biserica Mea, si portile Locuintei mortilor nu o vor birui. (Mat.16:18)

De aceea, Domnul insusi va va da un semn: „Iata, fecioara va ramane insarcinata, va naste un Fiu si-I va pune numele Emanuel. (Isa.7:14)care, talmacit, inseamna: „Dumnezeu este cu noi.” (Mat.1:23)  Semnul  acesta  are  Glasul  cel  mai  puternic  din  toate  istoriile   si  spune  ADEVARUL  ABSOLUT . Si  daca  vre-Un neam viclean si preacurvar cere un semn; nu i se va da alt semn decat semnul prorocului Iona.” Apoi i-a lasat si a plecat. (Mat.16:4) Caci dupa cum Iona a fost un semn pentru niniveni, tot asa si Fiul omului va fi un semn pentru neamul acesta. ( Luca 11.30 )

Tocmai  acest  Glas  al  Semnului  Divin   iL  asculta,  iL  cunosc  si-L  urmeaza  Oile  care  sunt  calauzite  la  pasunea care  le  hraneste  pentru  viata  vesnica ( Ioan 10 .27-29 )

Aceia  care  cred  Mesajul  pe  care  l-a  trimis  Dumnezeu,  va  intelege  si  glasul  semnului  facut de  El  prin  acel  fiu  al  omului  numit  William  Branham  , pe  care  l-a  trimis  insotit  de  rugaciunea  credintei  in  VINDECAREA  DIVINA ,  descoperind  TAINELE  inimii  omenesti .  caci din prisosul
inimii vorbeste gura. (Luc.6:45) Lui  William  Branham  i  s-au  dat  doua  semne,  precum  lui  Moise,  cu  scopul  sa  influenteze  credinta  poporului  contemporan  in  pregatire  pentru  al  treilea  exod

Moise a raspuns si a zis: „Iata ca n-au sa ma creada, nici n-au sa asculte de glasul meu. Ci vor zice: „Nu ti S-a aratat Domnul!” (Exod.4:1)”Daca nu te vor crede”, a zis Domnul, „si nu vor asculta de glasul celui dintai semn, vor crede glasul celui de al doilea semn. (Exod.4:8)

Ingerul  Domnului  i-a  vorbit  lui  William  Branham :  ” Daca  tu  vei  reusi  sa-i  faci pe  oameni  sa te  creada ,  cancerul  nu  va  putea  sta  impotriva  rugaciunii  tale . Asa  cum  Ioan  Botezatorul  a  fost  trimis  premergator  primei  veniri  a  Domnului ,  te  trimit  cu  un  mesaj  premergator  la  a  doua  Lui  venire .

Fratele  Brannam  si-a  implinit  slujba ,  voi  sunteti  SEMNELE =dovada  , precum  a zis  Isaia : „Iata, eu si copiii pe care mi i-a dat Domnul suntem niste semne si niste minuni in Israel, din partea Domnului ostirilor care locuieste pe muntele Sionului. (Isa.8:18)”Semne  si  minuni  in  Israel,  nu  in  Iuda ,  fiindca  Israel  este  inca  risipit  intre  toate  natiunile  de sub  cer . Si  cand  unii din acestia  s-au  adunat la  Ierusalim  in  ziua  cincizecimii,  Petru  s-a  adresat  la  inceput  iudeilor  care  batjocoreau,  dar  apoi  s-a  adresat  Israelitilor,  care  trebuiau  sa primeasca  lumina (Fapte2.14+22)”Fiul omului, fratii tai, da, fratii tai cei din robie si toata casa lui Israel sunt aceia despre care zic locuitorii Ierusalimului ( casa lui  Iuda ) :”Ei sunt departe de Domnul, tara ne-a fost data noua in stapanire!…” (Ezec.11:15)

Sa stie bine, dar, toata casa lui Israel, ca Dumnezeu a facut Domn si Hristos pe acest Isus pe care L-ati rastignit voi.” (Fapt.2:36) si Simon a spus cum mai intai Dumnezeu Si-a aruncat privirile peste Neamuri, ca sa aleaga din mijlocul lor un popor care sa-I poarte Numele. (Fapt.15:14)

Ce alt  popor  ar  alege  El  , afara  de  POPORUL  FAGADUINTEI .  iesit  din  coapsele  lui  Abraham ? Iudeii ( o  singura  parte  din  Israel) sunt  si  acuma  orbiti,  „pana  va  intra  numarul  deplin  al  Neamurilor ”  si  cu  acesta, TOT  ISRAELUL  VA  FI  MANTUIT (Romani 11.25-26)

cand  vei  manca  din  mana ascunsa si  vei  primi si tu  acea  piatra  alba  a  descoperirii,   (Apoc.2:17) vei  spune  ca  si  parintele  tau  Iacov : Eu  sunt  in  casa  lui  Dumnezeu, – Biserica -, si  n-am  stiut ! Eu  am  fost  cunoscut  inca  inaintea  intemeierii lumii,  atunci  am  fost  eu  ales  pentru  evenimentele  care  se  desfasoara  in  ceasul  acesta . Eu  eram  in  coapsele  lui  Abraham, cand  am  primit  credinta  lui .N-are  importanta  cand  in  istorie  si  prin  care  spita  de  neam  a  primit  viata  germenele  meu – Dumnezeu isi  tine  fagaduinta  indurarii  pana  la  al  miilea  neam  al  celor  ce-L  iubesc .Nimeni  n-a  stiut-o, secretul  a  fost  pastrat  de  Tatal  Meu ,  dar  a  sosit  clipa  INFIERII  mele,  si  acuma  stiu !  Da ,  eu  stiu !  eu  stiu  ca  Domnul  ma  va  duce-n  cer ! Aleluia,  glorie  Numelui Sau  Isus  Hristos !

.

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

