Lupta pentru credinta – lll –

Ati  observat   ca  in  cuvintele  citate  am  subliniat  ,  si  va  spun  ca  nu  am   ce  sa  va  spun   mai  mult, , decat  sa-l  citez  iarasi  pe  Pavel : „Prin descoperire dumnezeiasca am luat cunostinta de taina aceasta despre care v-am scris in putine cuvinte. (Efes.3:3)Si ma rog ca Dumnezeul Domnului nostru Isus Hristos, Tatal slavei, sa va dea un duh de intelepciune si de descoperire, in cunoasterea Lui, (Efes.1:17)

In  toate  situatiile  prezentate  este  vorba  despre  Cunoasterea   Cuvantului  lui  Dumnezeu  ,  care  este  CAPETENIA  OSTIRII  DOMNULUI .

Cuvantul  S-a  prezentat  in  mod  vizibil  si  i-a  VORBIT  lui  Abraham  si   urmasilor  lui ,  S-a  luptat  cu  ei  ,  ca  sa  fie  inteles,  si  apoi  i-a  binecuvantat  .  I-a  facut  sa  inteleaga ( pe  Moise,  pe  Iosua ) ca  ”  LOCUL  PE  CARE  STAI  ESTE  SFANT ”  , si  l-a  lovit  pe  Iacov  in  coapsa ” Iacov a pus locului aceluia numele Peniel; „caci”, a zis el, „am vazut pe Dumnezeu fata in fata si totusi am scapat cu viata.”Rasarea soarele cand a trecut pe langa Peniel. Insa Iacov schiopata din coapsa.”  dandu-ne  si  noua  de  inteles  ca  trebuie  sa  ne  oprim  din  alergarea  fireasca  si  sa  stam  mai  mult  in  prezenta  Cuvantului ,  si  asa  cum  (unii)  ne  descaltam  cind  intram  intr-o  casa  curata , sa  bagam  de  seama  ca  pozitia  pe  care  L-am  intalnit  pe  Domnul  este  pe  un  teren  CURAT  de toate  magariile , gainariile  si  porcariile  lumii ,  de  unde  cultele  religioase  isi  procura  hrana  pentru  enoriasii lor .  Noi  avem  un  MESAJ  TRIMIS  DIRECT  DE  LA  DUMNEZEU ,  prin  omul  pe  care  El  l-a  ales  si  l-a  insemnat  pentru  noi  ,  ca  sa-l  cunoastem,  trimitand  o  lumina  supranaturala  care  l-a  insotit  de  la  nastere http://supranaturalul.wordpress.com/

Prin  acest  mesaj  Dumnezeu  ne-a  aratat  ca  nasterea  prin  Cuvantul  fagaduintei   ne  da   intaietetea  fata  de nasterea  animalica ,  si  prin  acea  nastere  din  nou  suntem  aruncati  direct  in  focul  luptei  pentru  pastrarea  a  ceea  ce  a  cauzat  nasterea  noastra ,  DUHUL  SFANT  care  fusese  fagaduit .

  • Si voi, dupa ce ati auzit Cuvantul adevarului (Evanghelia mantuirii voastre), ati crezut in El si ati fost pecetluiti cu Duhul Sfant care fusese fagaduit (Efes.1:13)
Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

