Lupta pentru credinta , ce este aceasta ?

Preaiubitilor, pe cand cautam cu tot dinadinsul sa va scriu despre mantuirea noastra de obste, m-am vazut silit sa va scriu ca sa va indemn sa luptati pentru credinta care a fost data sfintilor o data pentru totdeauna. (Iuda.1:3)  Caci mie nu mi-e rusine de Evanghelia lui Hristos;    deoarece in ea este descoperita o neprihanire pe care o da Dumnezeu, prin credinta si care duce la credinta, dupa cum este scris: „Cel neprihanit va trai prin credinta.” (Rom.1:17)  Asa  ne-au spus  apostolii  Iuda  si  Pavel

Simon Petru, rob si apostol al lui Isus Hristos, scrie si el   o  epistola -scrisoare  catre cei ce au capatat   o credinta de acelasi pret  cu a noastra, prin dreptatea   Dumnezeului si Mantuitorului nostru Isus Hristos: (2Pet.1:1) : „. Harul si pacea sa va fie inmultite prin cunoasterea lui Dumnezeu si a Domnului nostru Isus Hristos!   Dumnezeiasca Lui putere ne-a daruit tot ce priveste viata si evlavia, prin cunoasterea Celui ce ne-a chemat prin  slava si puterea Lui, (2Pet.1:3)

Pocaieste-te, dar. Altfel, voi veni la tine curand si Ma voi razboi cu ei cu sabia gurii Mele.” (Apoc.2:16)    Aparati-va pricina – zice Domnul – aratati-va dovezile cele mai tari, zice Imparatul lui Iacov. (Isa.41:21)

  • Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: „Celui ce va birui ii voi da sa manance din pomul vietii, care este in raiul lui Dumnezeu.” (Apoc.2:7)
  • Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: „Celui ce va birui ii voi da sa manance din mana ascunsa si-i voi da o piatra alba; si pe piatra aceasta este scris un nume nou pe care nu-l stie nimeni decat acela care-l primeste.” (Apoc.2:17)
  • Celui ce va birui si celui ce va pazi pana la sfarsit lucrarile Mele ii voi da stapanire peste neamuri. (Apoc.2:26)
  • Celui ce va birui ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” (Apoc.3:21)

Citim  cum  SE  LAUDA  apostolul  Pavel ,  constient  de  sine :      M-am luptat lupta cea buna, mi-am ispravit alergarea, am pazit credinta. (2Tim.4:7)

Pentru  a  putea  sa  facem  la  fel,  ar  trebui  sa  stim  si  noi  ca   „Eu deci alerg, dar nu ca si cum n-as sti incotro alerg. Ma lupt cu pumnul, dar nu ca unul care loveste in vant.  (1Cor.9:26) ,  ca  Pavel  nu  a  glumit  cand  a  spus :”Vreau, in adevar, sa stiti cat de mare lupta duc pentru voi, pentru cei din Laodiceea si pentru toti cei ce nu mi-au vazut fata in trup; (Col.2:1)

Poate  cineva  sa  ne  spuna  CE  ESTE   lupta  pentru  credinta ?

Continuare  in  numarul  viitor ….

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Lupta pentru credinta , ce este aceasta ?

  1. Pingback: Lupta pentru credinta – ll – | behaitul oilor si Glasul Pastorului

nimic

